Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie, Endomorf - Ghid definitiv pentru antrenament și dietă


Recomandări:

Abdomenul poți să-l antrenezi de 2 ori pe săptămână în zile de odihnă. Nu e nevoie de mai mult de minute. Mișcările compuse precum îndreptări sau genoflexiuni antrenează abdomenul foarte bine. Pătrățelele se fac în bucătărie, nu la sală. Fă cardio de intensitate scăzută în zilele de odihnă sau scurte sesiuni de HIIT Eu consider că cele mai bune exerciții cardio atunci când slăbești sunt Exercițiile cardio informale.

Cum să creezi o rutina efectivă de îngrijire a pielii, pentru o piele curată

Nu interferează cu recupearea, nu fac foame și nu stresează Sistemul Nervos Central. Citește articolul pe care l-am scris pe tema asta.

efect de pierdere în greutate asupra vederii

Asta e recomandarea mea standard. Totuși, e ok să incluzi și cardio mai intens la perioada de slăbit atâta timp cât sesiunile sunt scurte.

Biblia antrenamentelor pentru femei: Tot ce trebuie să știți despre fitness Luni, Chiar și în sălile de sport mici, văd aparate de fitness și unelte cu aspect ciudat, pe care nu știu cum să le folosească şi oameni greu de abordat cu lichid de culoare roz în shakere, care încontinu se uită la alții. Majoritatea începătorilor care ajung pentru prima dată în sală rămân şocaţi. Se întâmplă atât de multe lucruri aici și voi nu știți de unde să începeți. Aici vine momentul când bicicletaelipticăvă ademeneşte către ea.

Ce nu-ți recomand să faci 1. Nu face volum mult la deficit caloric Mitul că repetările multe duc la definire musculară a apărut din cauza culturiștilor profesioniști care în perioada de pregătire pentru concurs cresc mult volumul exercițiile și sesiunilor de cardio.

Ei fac asta pentru că numărul mare de repetări ard mai multe calorii și mai mult glicogen muscular pentru ca să slăbească ciroza de slabire repede.

Ei îți permit să facă asta pentru că iau steroizi și nu trebuie să-și facă griji cu pierderile musculare dar suferă pe alte părți.

Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie naturali asta e o recomandare foarte proastă pentru că volumul crescut de obicei duce la supra-antrenare și la pierderi de forță în mare parte din cauza restricției de calorii și în special de carbohidrați. Prima dată când am slăbit, eu asta am făcut. Am tăiat carbohidrații, am introdus o grămadă de cardio și am păstrat rutina de antrenament aceeași multe seturi cu multe repetări.

Ca rezultat, forța mea la sală s-a prăbușit. Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie exemplu am pierdut 10 kg la piept.

2 kg pierdere în greutate în 3 săptămâni

Nimic nu m-a frustrat și descurajat mai tare decât pierderea de forță. De fapt, m-am lăsat de sală o perioadă la scurt timp dupaia pentru că nu reușeam nici cum să fac progres.

In acest articol am sa-ti arat ce dieta sa tii si ce exercitii sa faci pentru a scapa de aripioare si a topi toata grasimea incapatanata de pe solduri si spatele inferior. Dar stai: Toti cunoscatorii in materie de fitness stiu ca "nu exista slabire zonala"… …nu?

Și acum când slăbesc pierd un pic din forță la exercițiile de împins nu știu de ce doar la astea din cauza nivelurilor mai scăzute de glicogen muscular dar în nici un caz 10kg. Nu ridica greutăți ca să arzi calorii Antrenamentele de forță ard puține calorii și nu are sens să faci volum mai mult ca să accelerezi slăbirea.

Unii susțin antrenamentele de genul ăsta pentru că zic că ard mai multă grăsime după antrenament dar de fapt se ard în plus doar câteva zeci de caloriiprea puțin ca să facă o diferență majoră.

Scopul antrenamentelor atunci când slăbești

În plus, un deficit caloric e un deficit în abilitatea corpului de a se reface după efort. Abilitatea de recuperare nu ar trebui risipită ci păstrată pentru refacerea după antrenamentele de forță. SNC e cel care controlează contracția fibrelor musculare și dictează forța maximă pe care poți să o dezvolți.

lichid pentru pierderea în greutate

Dacă SNC e epuizat și nu poate ține pasul cu ce pot ridica mușchii tăi, consecința e pierderea musculară. Asta e o recomandare mai puțin importantă pentru că dacă rutina de antrenament nu are două zile grele una după alta, te poți antrena liniștit și 2 zile consecutiv. Nu fă repetări până cedezi Când slăbești e de preferat să nu faci repetări până nu mai poți. Oprește-te întotdeauna cu o repetare sau două înainte să cedezi.

60 kilograme pierdere în greutate în 2 luni

Contrar la ce crede lumea, repetările forțate nu te ajută să crești în forță. Repetările forțate la mișcările compuse care implică mai multe încheieturi îți seacă Sistemul Nervos Central și vei fi slab tot restul antrenamentului.

Ai observat asta?

ajută lipton să slăbească în jos

Ca rezultat, probabil vei stagna sau pierde din forță și implicit vei stagna sau pierde din masa musculară. Fă numai atâtea repetări cât poți singur.

Ce este LIIT, instruire la intervale de joasă intensitate?

Antrenează mușchii nu ego-ul. Să nu fac repetări forțate a fost una dintre cele mai mari revelații la sală pentru mine. De când fac toate repetările singur și dau tot ce pot, forța mi-a crescut mai mult și mai repede decât oricând. În plus ști exact care e nivelul tău și ști exact când să crești greutatea de pe bară uitându-te la antrenamentul trecut.

Ce este LIIT, instruire la intervale de joasă intensitate? Dar ai auzit vreodată de LIIT antrenament cu intervale mici de intensitate?

Încearcă și tu luni și vezi cum e. Nu te antrena când ești obosit Dacă vezi că nu ai nici cum performanța la care te așteptai, du-te acasă și vin-o ziua următoare.

arderea adiposului adânc în țesuturi

Nu te forța atunci când corpul îți spune că are nevoie de odihnă. Întoarce-te puternic mâine.

  • Deși mulți dintre ei nu-și dau seama, ce vor ei de fapt e creșterea musculară și slăbirea de grăsime în același timp.
  • Pooping înseamnă mai mult scăderea în greutate
  • Greșeli de antrenament de top: rutina dvs.

Recomand cu tărie să-l citești toată cartea de fapt. Uite care zice el că sunt semnele comune ale epuizării: când cari greutățile par mai grele decât de obicei, seriile de încălzire nu sunt o joacă ca de obicei ci necesită un pic de efort, mici dureri în mușchii pe care îi antrenezi, mici dureri ale încheieturilor, descurajare mentală înainte de setul de efort maxim, nu te poți imagina ridicând greutățile cu care vrei să lucrezi.

Ce este un endomorf ?

Dacă ai câteva din semnele astea, probabil te-ai antrenat prea mult și ai nevoie de o scurtă odihnă. Trebuie să recunosc că nici eu nu respect totdeauna regula asta.

  1. Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.
  2. Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp – Think Eat Lift

De multe ori zic că fără efort nu câștigi și mă forțez să continui dar de fiecare dată când fac asta am un antrenament prost.