Puls ideal pentru arderea grăsimilor


puls ideal pentru arderea grăsimilor

Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac. Dar nici una dintre aceste extreme nu e buna.

Nu tot cardio-ul e la fel.

puls ideal pentru arderea grăsimilor

Nu orice fel de cardio te ajuta sa scapi de grasime si nu orice fel de cardio-ul iti va devora masa musculara. Fie ca inoti, mergi pe bicicleta, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculara, sprintezi sau te antrenezi in circuite — sistemul tau cardiovascular lucreaza intens, chiar daca celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite. Mai de mult se credea ca antrenamentul de tip cardio iti saboteaza cresterile in masa musculara si ar trebui facut doar in perioada de definire.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Dar, pe langa faptul ca impartirea anului in perioade de masa si perioade de definire e aiurea si contraproductiva pentru marea majoritatea a oamenilor care vor sa arate mai bine, realitatea este ca dezvoltandu-ti sistemul cardiovascular te vei putea reface mai usor in urma antrenamentului pentru masa musculara. Cand sistemul tau circulator e mai dezvoltat, vei duce mai mult oxigen si nutritienti catre muschi, mai rapid, si puls ideal pentru arderea grăsimilor indeparta mai eficient produsele reziduale ce-ti pot incetini refacerea si cresterea musculara.

puls ideal pentru arderea grăsimilor

Cu alte cuvinte, cardio-ul poate sa te ajute sa cresti mai rapid in masa musculara si sa scapi de grasimea neatragatoarein pierde in greutate mananca orice vrei puls ideal pentru arderea grăsimilor. Dar asta numai daca e implementat inteligent. Daca nu e implementat inteligent, vei pierde din masa musculara, vei favoriza depunerea grasimilor, sau pur si simplu iti vei pierde timpul pe banda rulanta.

puls ideal pentru arderea grăsimilor

Pentru a intelege mai bine ce fel de cardio te ajuta sa arati mai bine si care iti saboteaza planurile, trebuie sa vedem mai intai ce tipuri exista. Daca ar fi sa te iei dupa poza de mai sus, partea cu rosu corespunde antrenamentului anaerob, iar partea de jos de tot, de sub cea cu galben, e aerobicul de intensitate redusa.

  1. Cearcăne sau dungi care slăbesc
  2. Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.

Evident, aceste numere nu sunt batute in cuie, ci doar niste estimate care pot sa varieze de la persoana la persoana si se pot schimba cu cat te antrenezi mai mult. Cea mai importanta diferenta fiind intre antrenamentul aerob si cel anaerob. Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob Cea mai usoara metoda de a-ti imagina diferenta dintre cele doua este de a te gandi la un sprint si la un maraton.

puls ideal pentru arderea grăsimilor

Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi mentinut pentru durate indelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care si ridicatul greutatilor, sunt eforturi majore ce dureaza de la cateva secunde pana pe la maxim 2 minute.

Antrenamentul pe baza pulsului

Cum se Transforma Corpul Tau prin Diferite Antrenamente Sunt sigur ca stii deja cum se transforma corpul tau cand te antrenezi cu greutati: Depui efort intens, folosind greutati mari, si cauzezi micro-distrugeri la nivelul fibrelor musculare. Corpul tau vede nevoia de a se adapta la asfel de stresuri si supracompenseaza dezvoltandu-ti mai multa  masa musculara, crescand rezervele de glicogen din muschi, eficientizand semnalele neuro-musculare, etc.

puls ideal pentru arderea grăsimilor

Acelasi principiu al adaptabilitatii e valabil si pentru aerobic de intensitate medie spre ridicata: Depui mult efort de intensitate medie si durata lunga, arzand multe grasimi pentru a-l sustine. Corpul tau vede nevoia si se adapteaza pentru a fi mai bun la sustinerea unor astfel de eforturi, si devine mai eficient la arderea grasimilor nu arde la fel de multe pentru a crea la fel de multa energiefavorizeaza depozitarea acestora pentru a fi disponibile la nevoie si reduce din masa musculara care e costisitor de intretinut.

Evident, aceste transformari nu sunt observabile foarte rapid.

  • Program să slăbești în 2 săptămâni
  • Motive pentru pierderea în greutate și balonare
  • Antrenamentul pe baza pulsului
  • Cum sa ardeti mai multe grasimi | High5 RomaniaHigh5 Romania
  • Slăbește 2 kg într-o săptămână

La fel cum nu vei ajunge masiv dupa antrenamente de masa musculara, nu vei suferii de efectele aerobicului dupa cateva antrenamente. Totusi, efectul lor se cumuleaza in timp, putand ajunge la diferente enorme pe termen lung. Corpul maratonistilor, ciclistilor, instructorilor la diferite clase de fitness sau altor oameni ce practica astfel de efort aerobic, e ca un Smart.

O bautura ce iti scade burta si ajuta la slabit

Are un motor mic masa musculara si consuma foarte putin combustibil e eficient la arderea grasimilor — adica nu consuma multe. Poate merge pe distante mari fara sa-i adaugi combustibil, dar ii e greu sa accelereze sau sa intre in depasiri.

Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat...

Cand vrei sa arzi grasime, vrei sa fii ca un Bentley — sa ai un motor mare, care consuma o gramada de combustibil. Iar acest lucru merge foarte bine cu dorinta de a avea un corp musculos.

Cu cat ai mai multi muschi, cu atat consumi mai mult combustibil.

  • Pierdeți în greutate în timp ce se află pe methimazol
  • Va arde grăsime va scăpa de celulită
  • Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body
  • Cel mai bine să faci cardio. Slăbire Cardio
  • Unde bărbații își pierd mai întâi grăsimea

Cum sa arzi mai multe Grasimi — Mitul Zonei de Ardere a Grasimilor Se stie ca exercitiile de intensitate scazuta folosesc in principal grasimea pe post de combustibil, iar exercitiile mai intense folosesc glucoza carbohidratii. In trecut, acest fapt era baza ideii ca exercitiile aerobice, care care iti mentin pulsul sub un anumit nivel pentru perioade indelungate de timp, sunt cele mai bune pentru arderea grasimilor.

E clar ca acest mit e foarte atragator. De sa lucrezi din greu cand o poti lua usor si arde mai multe grasimi?