Cum să-ți urmărești pierderea în greutate


How To Get Flat Belly in 5 Days With Onion at Home! No Strict Diet No Workout!

Când se va întâmpla acest lucru, puteți ajunge să recâștigați greutatea pe care ați pierdut-o - de fapt, acest lucru se întâmplă la aproape două treimi din toți. Cu toate acestea, este posibil să bateți aceste șanse și să evitați redobândirea în greutate după pierderea semnificativă în greutate. Cheile sunt să rămâi concentrat pe ceea ce mănânci, să te angajezi la exerciții fizice regulate scădere în greutate noblesville în să stabilești un stil de viață sănătos.

După pierderea semnificativă în greutate, corpul tău mai mic are nevoie de mai puține calorii pentru a funcționa.

Dacă v-ați întors să mâncați aceleași cantități de mâncare pe care le-ați mâncat înainte de a face dietă, poate fi necesar să reduceți dimensiunea porțiunii dvs.

Apple Watch Descriere Apa este esențială pentru viața noastră, în special consumul suficient și cantitatea corespunzătoare de apă sunt vitale pentru sănătatea noastră.

Când reduceți drastic numărul de calorii pe care îl luați, corpul începe să ardă grăsimi pentru combustibil. Odată ce v-ați atins greutatea obiectivului, veți avea în continuare această rată metabolică mai mică. Drept urmare, va trebui să cum să-ți urmărești pierderea în greutate semnificativ mai puțin pentru a evita câștigul în greutate.

cum să-ți urmărești pierderea în greutate

Acest lucru poate fi îngreunat prin faptul că nivelurile de hormon care îți spun când ai avut suficient să mănânci pot scădea și după o pierdere semnificativă în greutate - ceea ce înseamnă că nu te poți baza pe corpul tău pentru a-ți spune când ai săturat. Combateți aceste forțe consumând porții mai mici decât ați făcut-o înainte de a începe dieta.

Mâncați încet și așteptați 30 de minute la o oră după mâncare pentru a determina dacă vă este foame înainte de a mânca mai mult. Verificați-vă consumul de proteine. Când vă îndepărtați de o dietă strictă de slăbit, este posibil să nu primiți suficientă proteină. A avea o proteină slabă, cum ar fi puiul cu fiecare masă, va ajuta la formarea mușchilor și vă veți simți mai mult timp.

Asigurați-vă că mâncați micul dejun în fiecare zi și includeți o sursă bună de proteine, cum ar fi ouă sau iaurt în micul dejun.

Gustări bogate în proteine, cum ar fi migdalele, este bine să aveți în preajmă dacă primiți mămăligile.

Are o bază de date cu peste 6 milioane de alimente, de exerciții și funcția HealthKit care, ca un jurnal personal, vă permite să urmăriți toate mesele și activitățile fizice. Puteți obține obiective personalizate, scrie rapoarte și puteți discuta cu comunitatea.

Dieta dvs. Aceasta nu înseamnă că trebuie să mănânci același lucru în fiecare zi, dar înseamnă că ar trebui să mănânci aceeași cantitate și tipuri de alimente. Începeți să gătiți acasă. Multe diete se bazează în jurul unor mese congelate pre-porționate pe care le încălzești în cuptorul cu microunde.

În timp ce sunt convenabile, consumul de mese cu microunde și preambalate vă poate determina să creșteți în greutate. Mâncarea acestor tipuri de mese poate crește șansele că vei recâștiga greutatea pe care ai pierdut-o. În schimb, majoritatea meselor tale ar trebui să fie compuse din alimente întregi, inclusiv multe fructe și legume, pe care le-ai pregătit singur.

Cele mai populare aplicatii pentru Android

Dacă nu aveți mult timp pentru a găti pe parcursul săptămânii de lucru, luați în considerare să luați în prealabil o după-amiază în weekend și să vă pregătiți cina pentru săptămână.

Le puteți îngheța și vor fi la fel de convenabile ca preparatele cu microunde. Reglați-vă programul de mâncare. Când ai pierdut o greutate semnificativă, s-ar putea să descoperi că simțiți foame tot timpul.

Mâncarea unei mese mai mici la fiecare două sau trei ore, în loc să mănânci doar trei mese mari pe zi, te va împiedica să te înfometezi prea mult. Fără ajutorul lor, vei crede că îți este foame tot timpul - chiar dacă corpul tău nu mai are nevoie de combustibil. Acest lucru te poate face să recâștigi greutatea pe care ai pierdut-o în grabă.

Mâncarea a cinci sau șase mese mici pe zi, mai degrabă decât a celor trei mai mari, vă poate ajuta să vă mențineți foamea la îndemână și să vă împiedice să gustați prea mult.

Cum să-ți urmărești pierderea în greutate nu vă puteți ajusta foarte mult programul de mâncare sau dacă vă simțiți gustând indiferent, păstrați-vă departe de mâncarea de gunoi și păstrați o mulțime de gustări sănătoase, cum ar fi bețișoarele cu legume și nuci, în apropiere.

De exemplu, migdalele sunt o gustare sănătoasă care îți oferă și un impuls proteic. Evitați utilizarea alimentelor drept recompensă. Dacă ați fost anterior într-o dietă strictă care vă impunea să renunțați la multe dintre delicioasele preferate, recompensarea cu gustarea preferată cu zahăr poate fi tentantă. Cu toate acestea, aceste indulgențe pot contribui la creșterea în greutate.

cum să-ți urmărești pierderea în greutate

În loc să te tratezi cu mâncare, vino cu alte modalități de a te răsplăti. De exemplu, s-ar putea să cumpărați o cămașă sau o pereche de pantofi pe care v-ați dat cu ochii sau să mergeți la un film sau la un concert. Încercați să găsiți alternative la gustările bogate în calorii pe care le doriți, care nu vă vor strică progresul câștigat.

Creșterea exercițiului

De exemplu, dacă sunteți fan al lattes-urilor de dovleac, încercați o dimensiune mai mică cu lapte degresat, jumătate din siropul aromat și fără frișcă. Fiți conștienți de ceea ce mâncați. Când ai fost la o dietă strictă, este posibil să fi urmărit ce mănânci ca un șoim. Cu toate acestea, după ce ți-ai îndeplinit obiectivul, poți să acorde mai puțin atenție, iar consumul fără minte poate contribui la pierderea în greutate.

cum să-ți urmărești pierderea în greutate

Notarea a ceea ce mănânci în fiecare zi te menține cinstit, precum și să-ți conștientizezi toată alimentația - din moment ce trebuie să o notezi. Acest fapt simplu te poate salva de la apucarea unei bucăți de bomboane sau a unei mână de chipsuri doar pentru că sunt acolo. Urmăriți și caloriile din băuturi - mai ales dacă v-ați făcut obiceiul să ieșiți cu prietenii pentru câteva băuturi în weekend sau după muncă.

Aceste calorii se pot adăuga, mai ales dacă bei fără să te gândești. Creșterea exercițiului Faceți antrenament de forță pentru a construi mușchi.

Risipim 10 mituri populare despre pierderea în greutate

Dacă v-ați concentrat pe pierderea în greutate, este posibil să fi neglijat antrenamentul de forță, deoarece v-ați îngrijorat în legătură cu construirea volumului mare. Cu toate acestea, mușchii puternici și sănătoși vă vor arde mai multe calorii și vă vor ajuta să vă mențineți pierderea în greutate. Dacă nu aveți patru zile disponibile pentru antrenament de forță în timpul săptămânii, concentrați-vă pe exerciții cu întregul corp care lucrează mai multe grupuri musculare.

Puteți crea, de asemenea, o rutină de 10 sau 15 minute de exerciții de greutate corporală, realizate în supersete cu intensitate ridicată. Realizați un set de corp superior, urmat imediat de un set de corp inferior. Dacă intenționați să vă implicați în exerciții cu o intensitate mai mare, poate doriți să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră și să vă asigurați că sunteți gata pentru acel nivel de exerciții.

  • Cum să evitați redobândirea greutății după pierderea semnificativă în greutate | lampioanezburatoare.ro
  • Pierderea de grăsime malta

Antrenează-te mai des. De multe ori este mai dificil să vă mențineți greutatea după pierderea semnificativă în greutate decât a fost să pierdeți în greutate pentru a începe. Este posibil să aveți nevoie să faceți efort mai intens și mai des, pentru a menține greutatea.

În această perioadă, cel mai bine este să faci exerciții fizice în fiecare zi, dacă vrei să eviți să recuperezi greutatea. Dacă efectuați activități de înaltă intensitate, cum ar fi antrenamentele cu intervale de mare intensitate, poate veți putea scăpa cu trei sau patru ședințe mai scurte pe săptămână.

Cu toate acestea, în general vrei să faci cel puțin o oră de exerciții fizice într-o zi. Echilibrați antrenamentul de forță și cardio pe parcursul săptămânii și rețineți că nu trebuie să vă faceți tot exercițiul într-un singur bloc în fiecare zi.

Puteți să-l spaționați, de exemplu, făcând o plimbare de 30 de minute dimineața și lovind sala de sport după-amiaza după muncă sau școală.

Variați-vă rutina. Dacă sunteți prea atașat de același antrenament sau o clasă de fitness, este posibil să beneficiați de platou și să nu obțineți avantajele pe care le-ați fost odată.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Puteți combate acest lucru mergând într-o clasă diferită sau încercând diferite activități. Poate doriți să luați în considerare o clasă de bootcamp de fitness pentru a vă transforma corpul înapoi și a începe din nou să ardă grăsimi și calorii. Deoarece multe dintre aceste programe cum să-ți urmărești pierderea în greutate doar un angajament de o singură clasă, le puteți efectua periodic atunci când aveți nevoie de un kickstart.

Dacă vă place un anumit sport, puteți încerca, de asemenea, să vă alăturați unei ligi sportive comunitare sau să faceți voluntariat pentru a antrena o echipă de sport pentru tineret. Majoritatea sporturilor implică o varietate de abilități care îți vor provoca corpul.

Ce este slăbitul din grăsime?

Rămâneți motivați. După ce ți-ai îndeplinit obiectivele de pierdere în greutate, poate fi dificil să-ți păstrezi eforturile fără să îți acționezi ceva nou. Planificați un eveniment sau stabiliți-vă un obiectiv nou, astfel încât să aveți un stimulent să nu vă pierdeți atenția.

În timp ce luați dieta, i-ați spânzurat într-un loc proeminent și i-ați încercat cel puțin o dată pe zi. Acum, că ți se potrivesc perfect, s-ar putea să rămâi cu un vid, deoarece nu mai ai așa ceva pentru care să lucrezi.

Tratează menținerea greutății la fel cum ai tratat dieta.

  • ‎Water Reminder - Daily Tracker în App Store
  • Tabere de pierdere în greutate în tricou nou

Programează evenimente sau poate chiar și o vacanță ca recompensă pentru a-ți menține greutatea între cinci și zece kilograme din greutatea cea mai mică. Obiectivul dvs. Faceți din ceva simplu care vă motivează și face ca menținerea greutății să se simtă mai mult ca o misiune de a realiza ceva specific.

Reglarea stilului dvs.

Account Options

După pierderea semnificativă în greutate, este timpul să faceți o pauză de la cantar. Deși totuși vrei să te cântărești cel puțin pierde in greutate privat dată pe săptămână, principalul tău accent ar trebui să fie pe cum te simți și pe ce poți face. Dacă mențineți o dietă moderată și faceți exerciții fizice în mod regulat, nu ar trebui să vă preocupați prea mult să câștigați înapoi cinci sau zece kilograme.

cum să-ți urmărești pierderea în greutate

Dacă te simți sănătos și confortabil în corpul tău, acesta este cel mai important lucru - nu numărul de mărime de pe etichetele vestimentare. Doar pentru că ți-ai îndeplinit obiectivele de pierdere în greutate nu înseamnă că ar trebui să abandonezi scara în întregime. Dacă aruncați cantarul, puteți ajunge să câștigați mai multă greutate decât ați face dacă ați continua să urmăriți greutatea.

Capturi de ecran

Menținerea filelor vă permite, de asemenea, să faceți ajustări din timp, deoarece veți fi în alertă cu un câștig mic, care poate nu este evident în caz contrar. Identificați cauzele stresului.

Prea mult stres poate provoca corpul tău pentru a reține grăsimea. Dacă ești prea încordat, încearcă să-ți dai seama de ce. Direcționează cauzele stresului tău și descompune-le învățând noi tehnici de gestionare a stresului. Deconectați-vă și ocupați-vă timpul pentru a experimenta viața cu familia și prietenii.

Puteți face acest cum să-ți urmărești pierderea în greutate și planificând o seară cu prietenii la un parc sau la o cafenea.

  1. Carrick de pierdere în greutate pe Shannon
  2. Aplicatii de slabit Cele mai populare aplicatii pentru Android Android este un sistem de operare mobil dezvoltat de Google pentru dispozitive touchscreen telefoane mobile si tablete.
  3. Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  4. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | lampioanezburatoare.ro

De asemenea, poate doriți să încercați meditația, ceea ce poate face o mare diferență în reducerea nivelului de stres și a gândurilor negative. Yoga sau pilates sunt un alt mod de a face un pic de exercițiu în paralel cu beneficiile mentale ale meditației.

Poate doriți să luați în considerare să vorbiți cu un terapeut dacă aveți o perioadă dificilă în a vă gestiona singur nivelul de stres. Aceștia pot discuta cu dvs. Dacă aveți un loc de muncă sedentar, degradarea musculară și creșterea în greutate sunt frecvente.

Când stai toată ziua, sfârșești cu un metabolism mai lent în repaus, ceea ce înseamnă că arzi mai puține calorii atunci când nu faci exerciții fizice. Aceasta se poate traduce prin creșterea în greutate - în special în jurul mijlocului tău.

cum să-ți urmărești pierderea în greutate

Dă-ți seama cum să lucrezi în picioare și să mergi în rutina ta normală de lucru. De exemplu, este posibil să vă obișnuiți să vă ridicați de fiecare dată când răspundeți la telefon. De asemenea, puteți lua mesaje către colegii de muncă, mai degrabă decât să le sunați sau să le trimiteți prin e-mail.

De asemenea, ați putea vorbi cu șeful dvs.