Trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală


Sau consideri ca nu mai ai ce sa imbunatatesti? As vrea sa iti prezint 50 de adevaruri despre fitness care cu siguranta te vor face sa iti regandesti alegerile pe care le faci.

5 semne de pierdere a masei musculare în loc de grăsime în timp ce pierde în greutate

Carbohidratiiproteinele, grasimile si alcoolul au 4,4,9 respectiv 7 calorii per gram. Ai nevoie de un deficit caloric saptamanal de de calorii pentru a pierde 1 kg de grasime. Insulina si hormonul de crestere au o relatie invers proportionala. Trebuie sa tii nivelul de insulina la un nivel constant daca vrei ca hormonul de crestere sa isi faca treaba si sa consume grasimea pe post de energie. O persoana oarecare poate sa stocheze de grame de glicogen zahar in corp, in special in masa muscularaficat si sange.

Doar proteinele si grasimile sunt macronutrienti esentiali — asta nu inseamna ca nu trebuie sa ai grija la aportul de carbohidrati pe care il mananci. Glicogenul din muschi este constituit din o patrime glucoza si trei patrimi apa.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Asta inseamna ca este posibil sa acumulezi mai multa greutate pe cantar la inceputul oricarui program de antrenament de forta. Consumi mai multe calorii in cele 23 de ore dupa antrenament, decat in timpul antrenamentului tau de o ora. Nu este nevoie sa faci ore intregi de cardio pentru a pierde in greutate. Ai nevoie doar de un deficit caloric. Dar asta nu inseamna ca antrenamentele nu aduc anumite beneficii pentru tonusul si starea ta de bine.

Intervalul de puls perfect pentru arderea grasimilor fat burning zone nu inseamna ca vei consuma mai multe calorii, ci inseamna ca organismul tau va folosi mai multe calorii provenite din grasime.

Controlul greutății corporale și HIV - InformatHIV

Daca ai probleme cu genunchiiasta nu inseamna ca trebuie sa eviti genuflexiunile. Acest exercitiu este perfect pentru intarirea articulatiilor si cresterea mobilitatii. Scaderea in greutate nu este o problema fizica, ci una psihica. Cantarul tau de acasa nu poate masura procentul tau de grasime, ci doar greutatea corporala. Foloseste un cantar care sa masoare grasimea din corpul tau si concentreaza-te pe pierderea de grasime, nu de greutatea corporala.

Poti manca orice si pierde in greutate — dar asta nu trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală ca vei pierde doar grasime.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Nu poti scapa de grasime doar din anumite zone ale corpului. Pierderea de grasime este sistematica. Muschii nu sunt mai grei decat grasimea, sunt doar mai densi. Zero grame de grasime pe ambalajul alimentelor nu inseamna ca acel aliment nu are grasime. Verifica mereu ingredientele de pe eticheta. Painea integrala poate fi foarte procesata — alege una care are o concentratie mare de fibre per de grame. Sa mananci sanatos nu este deloc mai scump decat sa mananci fast-food, mai ales daca iei in considerare problemele de trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală in care va trebui sa investesti bani si timp pe parcursul vietii.

Nu poti calcula procentul de grasime din corp doar pe baza inaltimii si a greutatii. Ai nevoie de un cantar special care sa masoare exact cate kilograme de grasime ai in corp. Poti procura glucoza si din proteine si grasimi, nu doar din carbohidrati. Nu ar trebui niciodata sa incerci sa slabesti  daca acest lucru iti pune sanatatea in pericol. Incercand sa ai o dieta perfecta te poate face sa esuezi inca de la inceput.

Straduieste-te sa faci progrese schimband treptat obiceiurile alimentare nesanatoase. Orele petrecute in sala de fitness nu sunt direct proportionale cu efectele pe care le doresti.

Articole recente

Concentreaza-te pe calitatea antrenamentului, nu pe cantitatea lui. Preturile abonamentelor la sala sunt de cele mai multe ori negociabile.

Nu iti fie frica sa intrebi de o reducere.

Grăsimile Trans, cele mai periculoase din alimente

Mancarea gatita in casa este de 10 ori mai sanatoasa decat cea pe care o cumperi gata facuta in magazin. Fii constient de ceea ce pui in mancarea ta. Exista o corelatie foarte stransa intre nivelul de pregatire fizica a persoanelor din jurul tau si a ta. Inconjoara-te de persoane fit pentru a fi si tu una. Este mai greu sa pui pe tine 5 kilograme de muschi decat este sa pierzi 5 kilograme de grasime.

Celulele adipoase nu dispar, ci doar se micsoreaza in volum.

Rodie pentru pierderea în greutate, calorii. Au rodiile să ia grăsime sau să piardă în greutate?

Mancatul seara nu ingrasa — mancatul prea mult ingrasa. Flexiile pentru biceps nu sunt neaparat cel mai bun exercitiu pentru a dezvolta bratele, miscarile compuse pentru spate sau datul la vasle pot fi chiar si mai eficiente.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Compozitia corpului tau este ceea ce conteaza. O persoana de de kilograme poate avea mai putina grasime in corp decat una de 70 de kilograme.

Cum se determina procentul de grasime corporala? Formula de greutate ideala

Nivelul de hormoni tiroidieni si antrenamentele se afla in stransa legatura. Asta inseamna ca antrenamentele tale pot imbunatatii rezistenta la insulina si te vor ajuta sa scazi sau sa iti pastrezi greutatea corporala. Un nivel optim de testosteron este benefic pentru barbati, dar si pentru femei. Nu ai nevoie de un abonament la sala pentru a face antrenamente de forta. De cele mai multe ori, greutatea propriului corp este mai mult decat suficienta. Cele mai multe persoane limiteaza prea mult aportul de calorii atunci cand vor sa slabeasca.

Nu manca mai putin de de calorii pe zi. Intensitatea antrenamentului tau este strans legata de efectul de After Burn. Antreneaza-te mai intens pentru a consuma mai multe calorii chiar si atunci cand nu te antrenezi.

Exista 3 tipuri de muschi scheletici rezistenta si fortaiar nivelul acestora poate fi modificat modificări de slăbit antrenament.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Acelasi procent se pastreaza si in cazul persoanelor care incep sa tina o dieta noua. Corpul nostru are 3 metode prin care poate genera energie: anaerob alactacid, anaerob lactacid, aerob. Acidul lactic este acela care iti da senzatia de arsura a muschilor, nu muschii in sine.

Forta musculara vine din dezvoltarea masei musculare si din nivelul de implicare a fibrelor intr-o anumita miscare. Antreneaza-te folosind o schema variata de repetari pentru a recruta mai multe fibre musculare.

Hidrateaza-te bine inainte, in timpul si dupa antrenament. Efectul termic al alimentelor este mult mai mare in cazul alimentelor bogate in proteine. Acidul lactic nu este cauza principala a febrei musculare. Acidul lactic din sange revine la normal dupa doar 60 de minute de la terminarea antrenamentului tau de forta. Cu cat ai mai multa masa musculara, cu atat mai multe calorii vei consuma fara sa faci nici un efort.

Masa musculara consuma grasimea 24 de ore pe zi. Antrenamentele care lucreaza doar abdomenul nu sunt responsabile pentru pierderea stratului de grasime din aceasta zona.

Abdomenul este folosit ca si muschi stabilizator atunci cand faci flotari, genuflexiuni sau indreptari precum si pentru multe alte exercitii care consuma mult mai multe calorii. Desi este foarte greu, exista cazuri in care trapezul de slabire persoane au reusit sa piarda grasime in timp ce se antrenau pentru dezvoltarea masei musculare.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Opusul este de asemenea valabil. Consistenta si rabdarea sunt aspectele cheie ale unei scaderi in greutate sanatoase si sustenabile.

trebuie să piardă 3% din grăsimea corporală

Probabil ca ai observat faptul ca sunt doar 49 de adevaruri in lista de mai sus. Am facut acest lucru in mod deliberat pentru ca as vrea sa iti dau tie oportunitatea sa completezi aceasta lista.