Trapezul de slabire


Mușchii tăi trapez Vă puteți întreba care este exact trapezul dvs.

Antrenament Nu ignora întrebarea dacă această grupă musculară mare ar trebui antrenată într-o zi de presă sau de tracțiuni Probabil că programul tău săptămânal este destul de stabilit.

Poate că preferi să îți antrenezi bicepșii cu tricepșii și pentru mulți culturiști funcționează cel mai bine antrenarea individuală a picioarelor, întrucât acestea din urmă constituie o grupă musculară atât de mare.

Dacă există însă o parte a corpului ce pare a nu avea o casă, aceasta este trapezul.

  • Antrenamente pentru Spate + Bonus Trapez - Fitness Nation
  • CARNET DE ANTRENAMENT: TRAPEZ - Fit4Pro - Suplimente nutritive
  • Pierderea în greutate a mantalei doamnei
  • ÎNTINDERI DE CAPCANĂ: DEZLEGAȚI-VĂ MUȘCHII TRAPEZILOR - SĂNĂTATE -

Pui uneori antrenamentul mușchilor trapezului la finalul unui antrenament al spatelui, iar alteori îi incluzi în sesiunea deltoizilor. Care este însă cel mai bun loc pentru mușchii trapezului? Îainte de a continua să nu ignorăm importanța unor cunoștințe elementare de anatomie și fiziologie.

trapezul de slabire mananca sanatos si sa nu slabesti

În cazul antrenamentului trapezului cunoștințele înseamnă putere. În primul rând, trapezul superior — care reprezintă cea mai mare parte a masei trapezul de slabire cu formă de diamant — îți ridică în primul rând și rotesc omoplații în sus, ca și când ridici din umeri.

Antrenamente pentru Spate + Bonus Trapez

Trapezul median apropie omoplații așa cum se întâmplă în cazul ramatului din așezat cu priză largă. Și în cele din urmă, trapezul inferior rotește omoplații în jos precum în cazul ridicărilor de tip Y sau a ridicărilor frontale, când duci greutățile deasupra capului. Poate că din cauza faptului că vezi trapezul în principal din față ai crezut în mod eronat că acesta doar stă deasupra umerilor și nu erai conștient că acesta se deplasează chiar în jos pe spate.

În timp ce alţii vor spune umerii. La asta se rezumă contradicţia în această situaţie.

Acesta este însă motivul pentru care există o dezbatere rezonabilă și oarecum justificabilă cu privire la acest subiect, dacă trapezul ar trebui să fie antrenat cu spatele sau cu umerii. ZONA SUPERIOARĂ Când vine vorba de trapezul superior, porțiunea cea mai vizibilă, noi recomandăm antrenamentul împreună cu umerii deoarece această zonă este deja implicată în majoritatea exercițiilor pentru umeri, inclusiv presele deasupra capului și ridicările laterale.

Ghid de antrenament: TRAPEZ

După o rutină epuizantă pentru deltoizi, trapezul tău superior sunt încălziți și plini de apă, nutrienți și sânge, transformându-l într-un pământ fertil pentru creștere. Atacarea așadar a mușchilor trapezului cu ridicările de umeri intense în ziua de antrenament a umerilor este probabil cea mai bună alegere pe care o poți face. Mulți culturiști se gândesc că având în vedere că şi-au pus chingi pentru tracțiuni poți foarte bine să faci ridicări de umeri la finalul unui antrenament mare pentru spate, însă adevărul este că antrenamentele pentru spate nulovesc suficient acele  fibre ale trapezului superior.

Din contră, ramatul din aplecat, ramatul sus și ramatul cu bară T toate favorizează trapezul median și fac puțin pentru încălzirea porțiunii superioare.

  • Ghid de antrenament: TRAPEZ - Weider Romania
  • TRAPEZ: ÎI ANTRENEZI CU UMERII SAU SPATELE? - Articole Blog
  • Lsd te face să slăbești
  • Trapez si evitarea accidentarii la spate

Majoritatea culturiștilor nu își dau seama de impactul pe care îl poate avea musculatura trapezul de slabire median asupra aspectului general al spatelui, și nu vorbim numai privind din spate!

De fapt, trapezul median joacă un rol esențial în cât de dens pari din lateral. Așadar, împreună cu mișcările standard pentru trapezul de slabire, există anumite exerciții pe care poate nu le faci care vor izola și inerva și mai mult acele fibre mediane ale trapezului.

trapezul de slabire hummus pentru pierderea în greutate

Probabil porțiunea cea mai neglijată și uitată a marelui mușchi trapez este zona inferioară a trapezului. Această zonă este cel mai bine vizată doar de unele dintre cele mai rare exerciții, cum este ridicarea Y, unde stai cu fața în jos pe o bancă înclinată și ridici ganterele sus în fața ta, cât de mult poți. Trapezul inferior este de asemenea vizat foarte bine cu ajutorul ridicărilor frontale, unde duci gantera sau haltera complet deasupra capului.

L-ai văzut vreodată pe Arnold efectuând ridicări frontale cu gantere?

Întinderi pentru a-ți slăbi mușchii Trapezului

Îți amintești cât de sus le ridica? Ei bine, în mod eronat, mulți culturiști nu duc ridicările frontale mai sus de planul paralel, ceea ce compromite dezvoltarea trapezului inferior. Ducând ridicările frontale deasupra capului nu îți implici doar în totalitate deltoizii frontali, însă acele ultime 90 grade ale arcuirii necesită de asemenea o activare serioasă a trapezului inferior.

Pe scurt, a spune că este mai bine să izolezi trapezul fie cu spatele sau umerii este probabil o greșeală. Noi îți sugerăm în schimb să le faci ambele. Fă ridicări de umeri pentru regiunea superioară a trapezului în ziua de antrenament a umerilor, iar apoi în ziua de antrenament a spatelui lovește trapezul median și inferior împreună, având în vedere că vor fi ambele zone pregătite și încălzite în urma rutinei pentru spate pe care o acompaniază.

CARNET DE ANTRENAMENT: TRAPEZ

Capul și gâtul sunt imediat deasupra băncii și privirea trapezul de slabire pe sol în spatele băncii. Evită tendința de a-ți întinde gâtul în efortul de a privi în sus. Cu câte o ganteră în fiecare mână și atârnând direct sub tine ridică pur și simplu umerii, apropiind la vârf omoplații și repetă.

trapezul de slabire pierdere în greutate ideală ludlow ma

Ține brațele cât mai drepte posibil, fără a uita că raza de mișcare este foarte mică, doar de câțiva centimetri, la fel ca la alte mișcări de ridicări ale umerilor. Trage-ți umerii în spate și scădere în greutate două luni partea mediană a spatelui la fiecare repetare.

Trapez si evitarea accidentarii la spate

Încearcă să duci brațele cel puțin la o poziție paralelă cu solul la fiecare repetare. Nu este nevoie de o greutate foarte mare pentru a stimula mușchii trapezului inferior și deoarece deltoizii frontali sunt de asemenea extrem de solicitați, o greutate moderată va fi suficientă, îndeosebi dacă încerci să ții contracția de vârf timp de o secundă sau două.

trapezul de slabire cofeina în pierderea de grăsime

Spune-le si celorlalti! Distribuie pe Comentarii Ai deja un cont? Intra in cont Adauga un comentariu Trebuie sa te autentifici pentru a adauga un comentariu, sau un raspuns.

Adauga comentariu Salutare. Ar fi ok sa puneti si poze informative alte exercitiilor.

Multumesc Marius Sirbu May 11