Slăbește, dar nu și grăsime. Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)


cum să slăbești 2020 de lire sterline

Apoi, sa nu uitam ca, oricare ar fi numarul de calorii, alimentatia trebuie sa includa toate categoriile de nutrienti, in proportie echilibrata. O greseala foarte des intalnita in curele de slabire este excluderea totala a grasimilor din dieta.

cum poate un bătrân să slăbească

Este adevarat, aportul caloric al grasimilor este mare, insa nu ne putem lipsi de grasimile esentiale Omega 3 si Omega 6, iar solutia este sa ne axam pe acele alimente care au o cantitate totala de grasime mica, dar sunt bogate in Omega 3 si 6.

Fie putem folosi la salate o cantitate mica de ulei preferabil amestec de floarea soarelui cu rapita si infie folosim margarine light care au in reteta acest amestec de uleiuri si prin urmare sunt bogate dar nu și grăsime Omega 3 si 6.

In plus, este bine sa consumam peste de 2 ori pe saptamana, orientandu-ne chiar spre pestele gras, pe care il vom combina intotdeauna cu legume.

Legumele nu trebuie sa lipseasca din dieta si este de preferat sa fie consumate crude, fierte sau la aburi.

scăderea în greutate a valurilor nordice

In felul acesta, vor avea un aport caloric mic, dar vor ramane bogate in vitamine si fitonutrienti. Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

Foto: Shutterstock.