Rutină simplă pentru a slăbi


Exercitii Usoare Pentru Slabit - Rezultate Vizibile

February 7, Exercițiile pentru slăbit sunt eficiente doar în măsura în care sunt realizate corect. Mai ales pentru aceia rutină simplă pentru a slăbi noi care nu suntem familiarizați cu sportul, am pregătit un program de antrenament extrem de util pentru a slăbi.

Cea mai simplă rutină pentru a slăbi sănătos

Vrei să afli care sunt cele 5 mișcări care fac minuni cu corpul tău, în doar câteva săptămâni? Exerciții pentru slăbit — program de exerciții cu greutatea corpului Pentru că acele kilograme în plus sunt deranjante mai ales dacă se acumulează în număr foarte mare, ar trebui să scăpăm de ele prin intermediul sportului. Chiar dacă nu ai timpul necesar pentru a merge la sală, îți poți crea o rutină de exerciții pentru acasă. Ne-am gândit la un program de exerciții cu greutatea corpului, pentru care nu ai nevoie de echipamente și accesorii speciale.

Slăbește rapid cu următoarele 5 mișcări!

Metode de slăbit acasă. Cum să dai jos kilogramele în plus, fără dietă

Genuflexiuni Cu toate că genuflexiunile sunt cele mai rutină simplă pentru a slăbi exerciții fizice, având o serie de beneficii pentru corp, de cele mai multe ori ele nu sunt realizate așa cum ar trebui.

Cu toate acestea, mișcarea este una simplă și extrem de eficientă: cu picioarele depărtate, până la nivelul umerilor și cu mâinile drepte, întinse în față coboră-ți bazinul până ce genunchii formează un unghi de 90 de grade. Nu trișa și ține mâinile perect drepte!

rutină simplă pentru a slăbi

Abdomene către tavan Nu putem vorbi de exerciții pentru slăbit fără să aducem în discuție celebrele abdomene. Colăceii inestetici vor dispărea ca prin minune dacă incluzi în programul de antrenament și abdomene către tavan.

rutină simplă pentru a slăbi

Cum se realizează acestea? Este simplu: din poziția de stat pe spate, cu picioarele îndoile, adu mâinile deasupra capului, în timp ce te ridici de la podea.

Încearcă să-ți controlezi cât mai bine mișcarea, pentru că tot secretul eficienței acestui exercițiu constă în a ajunge cât mai sus cu palmele.

  • Exerciții pentru slăbit - Slăbește rapid din 5 mișcări! - lampioanezburatoare.ro Blog
  • Arzător de grăsimi um
  • Pierderea în greutate a cafeinei l-teanină

Sărituri Jacks Săriturile reprezintă exerciții pentru slăbit foarte bune și foarte distractive. Pe deasupra, săriturile Jacks sunt și ușor de realizat. Stând în picioare, în poziție dreaptă, cu picioarele alăturate și cu mâinile pe lângă corp trebuie să sari în timp ce duci mâinile deasupra capului, prin mișcări efectuate în lateral.

rutină simplă pentru a slăbi

Este atât de simplu! Pentru acest tip de exercițiu, alege o pereche de pantofi sport de calitate, cu talpă moale. Triceps cu scaunul Vrei brațe mai subțiri?

rutină simplă pentru a slăbi

Nici măcar nu este nevoie să ridici greutăți. Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru slăbit este cel prin care faci triceps cu ajutorul unui scaun.

Cât timp trebuie să mergi pe jos pentru a slăbi?

Poziționează-te cu spatele către scaun, sprijinundu-ți mâinile pe el. Cu câlcâiele sprijinite pe podea coboară până la nivelul la care mâinile vor forma un unghi de 90 de grade și împinge în brațe pentru a te ridica.

rutină simplă pentru a slăbi

La început, poți să încerci cu picioare mai aproape de trunchi și cu genunchii îndoiți, iar pe măsură ce vei avansa poți încerca și o variantă mai dificilă: sprijină picioarele pe alt scaun. Flotări din genunchi Flotările se numără și ele printre cele mai eficiente exerciții pentru slăbit, dar nu tuturor ne sunt accesibile în forma lor clasică. De aceea, îți propunem să începi prin a face flotări din genunchi, care sunt la fel de eficiente și mai ușor de realizat decât flotările normale.

Pentru a face flotări din genunchi, pornește din poziția inițială ca și cea din cazul flotărilor clasice.

  • Metode de slăbit acasă. Cum să dai jos kilogramele în plus, fără dietă | lampioanezburatoare.ro
  • Kevin trudeau pierdere în greutate
  • Pentru sfaturi de slăbit

În timp ce palmele sunt lipite de podea, iar mâinile formează cu linia corpului un unghi de 45 de grade. Încordează-ți musculatura lombară și ridică-te pe brațe.

rutină simplă pentru a slăbi