Rata metabolică de ardere a grăsimilor


Suferiți deseori de constipație sau de o digestie lentă? Sau doriți să slăbiți, însă arderea grăsimilor este prea redusă?

Ardere si crestere

Toate acestea reprezintă semne ale faptului că metabolismul dumneavoastră lucrează momentan foarte încet și are nevoie urgent de un impuls. Dar ce este, de fapt, metabolismul? Pe scurt, metabolismul descrie suma tuturor reacțiilor chimice care au loc în organism. Acestea au loc în mai multe sisteme de organe ale corpului. De exemplu, în procesul de respirație, oxigenul este preluat, transportat în toate celulele, transformat în dioxid de carbon și eliminat sub această formă.

Femeile au mai multă grăsime în organism decât bărbații. Vezi de ce

Toate procesele care descompun molecule și le fac disponibile pentru organism intră în categoria proceselor catabolice. Metabolismul reprezintă suma tuturor reacțiilor chimice rata metabolică de ardere a grăsimilor au loc în organism. Atunci când o persoană vorbește despre metabolism, ea se referă, de regulă, la metabolismul energetic.

Acesta indică cât de eficient și rapid pot fi preluate substanțele nutritive și transformate în energie.

Cele mai bune grăsimi de ardere a grăsimilor. Sfaturi pentru arderea grasimilor - scoaladeblog.ro

Aceste substanțe nutritive calorice sunt carbohidrații, grăsimile și proteinele, dar și alcoolul. Acestea trebuie mai întâi descompuse în stomac și intestine în compușii lor, apoi transportate spre celule, unde sunt transformate în energie. Astfel se asigură menținerea tuturor celulelor. Metabolismul îndeplinește astfel funcții vitale în întregul organism.

Cum vă puteți stimula metabolismul? În primul rând, rata metabolică, cunoscută mai bine sub denumirea de consum caloric, este diferită de la o persoană la alta. Unele persoane au venit pe lume cu predispoziția genetică de a arde rapid caloriile și a depune puțin țesut adipos.

rata metabolică de ardere a grăsimilor tutorial de machiaj pentru slăbire

La alte persoane, genetic procesele metabolice sunt mai lente, existând tendința de a stoca excedentul caloric în celulele adipoase. Rata metabolică este influențată însă și de compoziția corporală, respectiv masa musculară și grăsime, sexul, vârsta, nivelul de activitate fizică și nivelurile hormonale.

Vestea bună este că, în ciuda faptului că nu puteți face nimic împotriva predispoziției genetice, puteți însă influența foarte bine alți factori. Creșteți masa musculară În primul rând, puteți lucra la compoziția corporală.

În timp ce țesutul adipos aproape nu are nevoie de calorii, masa musculară este foarte activă din punct de vedere metabolic și arde permanent calorii doar pentru a menține mușchii. Cu cât ponderea masei musculare este mai mare, cu atât consumul caloric este mai ridicat, chiar și atunci când vă odihniți.

rata metabolică de ardere a grăsimilor Pierdere în greutate de 25 de kilograme în 1 lună

La bărbați, anatomia îi face să aibă, de regulă, un procent mai mare de masă musculară, motiv pentru care și consumul lor caloric este mai mare chiar și în stare de repaos. Pentru a crește masa musculară se recomandă în special antrenamentul de forță cu greutăți. Spre deosebire de sporturile de anduranță, respectiv alergarea, în cazul antrenamentelor cu gantere, propria greutate sau folosind echipamentele de fitness, masa musculară crește.

  1. Prima lege a pierderii în greutate termodinamică

Cu cât ponderea masei musculare este mai mare, cu atât metabolismul este mai activ. O altă formă de antrenament, High Intensity Intervall Training, compus din unități de training cu intervale scurte, dar foarte intensive, poate accelera în mod semnificativ metabolismul.

rata metabolică de ardere a grăsimilor tabere de slabire pentru adulti in pa

Însă orice tip de mișcare conduce la o creștere a ratei metabolice, cel puțin pe durata activității fizice. Foarte oportună este activarea corpului deja de dimineață, după sculatul din pat, prin mișcare. Nu trebuie să fie neapărat o unitate de antrenament extinsă, ci chiar și o plimbare sau mersul la serviciu cu bicicleta sunt suficiente pentru a accelera metabolismul.

Consumul suficient de lichide În organism, apa servește drept mijloc de transport pentru numeroase substanțe, însă este și componentă a țesuturilor. Consumul suficient de apă contribuie astfel la procese metabolice fără probleme.

Efectul este însă sesizabil numai dacă până la acest moment ați băut prea puțină apă, iar acum creșteți cantitatea. În cazul în care consumați deja o cantitate suficientă de lichide, băutul unei cantități mai mari nu va aduce neapărat alte avantaje.

  • Pierdere în greutate de 22 săptămâni
  • Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate
  • Metabolismul grasimilor
  • Află cum rata metabolică ne arde grăsimile
  • Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?
  • Log in to Facebook | Facebook
  • Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor, Căi de a pierde grăsime corporală
  • Este vorba despre actiunea unui hormon de ardere a grasimilor ale carui niveluri cresc in fluxul sangvin atat pe durata efectuarii antrenamentelor sportive, cat si ca raspuns la temperaturile scazute.

Dacă vă sporiți consumul de lichide, insuficient până la acest moment, până la nivelul de 1,5 l pe zi, puteți să vă așteptați la un consum caloric mai mare și chiar la o scădere în greutate. Aceste efecte au fost determinate la participanții unui studiu. În plus, dacă apa este rece, corpul trebuie să consume energie pentru a o încălzi până la temperatura corpului. Efectul poate fi și mai mult sporit prin expunerea întregului corp la temperaturi mai scăzute.

rata metabolică de ardere a grăsimilor pierderea in greutate a efinghamului

În acest caz, este nevoie de mai multă energie pentru a menține întregul organism la o temperatură a corpului normală. Nu trebuie însă să vă fie frig, acest lucru indicând doar faptul că metabolismul dumneavoastră nu lucrează totuși într-un mod prea eficient.

Efectul ideal se obține prin mișcare în aer liber în timpul iernii.

rata metabolică de ardere a grăsimilor carnea de vită pentru a slăbi

Consum bogat rata metabolică de ardere a grăsimilor proteine și vitamine B Consumul energetic nu sporește numai atunci când corpul este încălzit, ci și în cazul digerării proteinelor. Orice aport de hrană conduce temporar la o creștere a ratei metabolice.

metabolismul grasimilor

În cazul proteinelor, efectul este în mod semnificativ mai puternic decât la alte substanțe nutritive. Una dintre consecințele consumului de proteine este faptul că numai pentru digestia acestora organismul trebuie să consume mai multe calorii.

FLATTER STOMACH in 14 Days (burn belly fat) - 10 minute Home Workout

Proteinele se găsesc din abundență în carne, leguminoase, nuci și semințe. În metabolizarea carbohidraților, proteinelor și grăsimilor sunt implicate și vitaminele complexului B. Acest complex cuprinde opt vitamine esențiale, ce acționează ca și coenzime ale procesului digestiv. Niacina și acidul pantotenic sunt implicate, de exemplu, în metabolizarea carbohidraților.

Vitamina B6, acidul folic și vitamina B12 iau parte la descompunerea aminoacidului homocisteină. La rândul lor, biotina și vitamina B6 sunt indispensabile pentru metabolismul grăsimilor. Vitaminele de tip B se găsesc într-o multitudine de alimente, precum în produsele din cereale integrale, în legume și în carne.