Procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână, 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder


Scufundări pe bare inegale Squats Dacă întâmpinați dificultăți în a mânca cantitatea potrivită de alimente, atunci puteți profita de un câștigător sau de suplimente de proteine-carbohidrați.

Poți pierde 20% din greutatea corporală în 20 de săptămâni?

Le poți face și tu acasă. Veți găsi rețete. În acest articol, vă voi spune de câte carbohidrați aveți nevoie pe zi pentru creșterea musculară câștig muscular. Sfatul meu este următorul:cel puțin gr. În general, trebuie să vedeți situația dvs. De unde să obțineți să obțineți acești carbohidrați?

procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână cel mai bun slăbit

Principalii carbohidrați complecși care se numără sunt cerealele în domeniul nostru, cele mai populare, care sunt utilizate de absolut toate pitching, sunt - și, puțin mai rar fulgi de ovăz adesea dimineața, mulți oameni adoră și : Aceasta este mâncarea pe procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână ar trebui să o mănânci și aceasta este ceea ce trebuie să calculezi în primul rând.

În mod oficial, legumele și fructele sunt, de asemenea, surse de carbohidrați Cu toate acestea, de regulă, ele nu sunt luate în contabilitatea principală numărare a pitchingului ei bine, aici, fiecare, la propria lui discreție, cineva crede, cineva nu, de exemplu, păstrez evidențe numai de la crupă. Acesta este primul moment. De ce sunt atât de importanți carbohidrații pentru creșterea musculară? Și ce legătură are carbohidrații cu acesta? Ei bine, imaginați-vă această analogie, o mașină - dar fără combustibil.

procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână cum să slăbească intestinul

Va pleca? De ce rau? Numai relație: Am vorbit despre relație mai detaliat în articolul principal: Acest lucru se datorează faptului că proteinele sunt o sursă de rezervă de energie! Deci, organismul va începe să utilizeze proteinele ca sursă secundară de rezervă de energie combustibil în locul celei principale carbohidrați, absenți sau puțini.

Acest lucru nu este bun, deoarece proteinele sunt cheltuite pentru energie, în loc să fie cheltuite pentru construirea mușchilor. Nutrientul este folosit nu pentru scopul propus, iar acest lucru este foarte, foarte rău!!!

Totul ar trebui să fie utilizat în scopul propus. Prin urmare, fiecare dintre substanțele nutritive este important în felul său. Mănâncă doar carbohidrați COMPLEX sunt și ei încet și ignoră tot felul de carbohidrați simpli cu excepția fructelor, utilizarea lor este permisă în prima jumătate a zilei, până la ora pentru a minimiza acumularea de exces de grăsime și pentru a evita bolile. Carbohidrații în această privință, o parte integrantă componentădeoarece sunt principala sursă de energie pentru corpul umannu puteți face fără ele este imposibil să obțineți un exces de calorii fără ele, ceea ce înseamnă că creșterea musculară este imposibilă fără ele.

Cu respect, administrator. În acest articol, vă voi spune de câte calorii aveți nevoie pentru a câștiga masă construiți mușchi. Dacă nu există exces de calorii, este imposibil să construiți mușchi. Kcal De exemplu, dacă greutatea dvs.

Greutatea corporala si numarul de calorii

Cu toate acestea, această cifră rezultată vă va spune numărul aproximativ de calorii pentru a vă menține greutatea corporală constantă. Tu faci calculul pentru greutatea ta. De asemenea, merită luat în considerare aici și. Există 3 dintre ele ectomorf, endomorf, mesomorfvezi fotografia: Sfatul meu este băuturi cu ardere de grăsime de top dacă sunteți EKTOMORPH sau MESOMORPH puteți adăuga în siguranță nuci kcal sau chiar mai mult dintr-o dată vedeți și decideți singuriaș adăuga și apoi se vor ajusta treptat în sus, deoarece aceasta este soluția cea mai corectă.

De asemenea, ar trebui să știi asta pe măsură ce greutatea corporală crește, va trebui să creșteți cu siguranță conținutul de calorii altfel nu va crește. După ce ați aflat numărul de calorii, trebuie să începeți să vă alcătuiți dieta. De exemplu, am făcut calcule persoanei care mi-a comandat.

Beginner's guide to fitness

El trebuie să câștige kcal pentru ca masa să înceapă să crească. Din produse proteice, doar piept de pui și brânză de vaci. Pe baza acestui fapt, am făcut calcule pentru el: Cu respect, administrator. Într-adevăr, aceste informații pot fi considerate de bază. Cu toate acestea, dacă doriți să câștigați o masă musculară slabă de calitate sau să pierdeți în greutate cu o pierdere musculară minimă, mai sunt câteva linii directoare de urmat.

La rândul său, antrenamentul necesită rezerve colosale de energie, cea mai mare parte a acestora fiind carbohidrații. Glucidele sunt o sursă de glucoză, care conferă corpului energie pentru a contracta mușchii. O lipsă semnificativă de carbohidrați din dietă pune în pericol capacitatea de a exercita pe deplin. Prin urmare, dacă doriți să câștigați masa musculară, ar trebui să consumați alimente bogate în carbohidrați înainte și după exerciții. În primul caz, acest lucru este necesar pentru a obține energia necesară exercițiilor fizice grele, iar în al doilea, pentru a restabili corpul după sarcini mari.

Citește și: Insulină Insulina este un hormon de transport produs de pancreas. Sarcina sa este de a reduce concentrația de glucoză din sânge și de a furniza substanțe nutritive către celulele corpului. Eliberarea de insulină are loc atunci când sistemul digestiv descompune carbohidrații.

Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate!

Glucoza este apoi transportată către mușchi pentru depozitare și ulterior utilizată ca glicogen. Insulina accelerează, de asemenea, recuperarea musculară după un antrenament intens, declanșând procesul de creștere. Celulele musculare încep să absoarbă rapid aminoacizii, ceea ce duce la creșterea musculară.

Acesta este motivul pentru care se crede că carbohidrații au un efect anabolic și favorizează creșterea în greutate.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Ele vă oferă energie scădere în greutate xango creează baza pentru creștere, stimulând transportul aminoacizilor și construirea mușchilor. Gras Trebuie să știți că și carbohidrații au dezavantaje.

Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate!

Când nivelurile de glicogen sunt pline, excesul de carbohidrați este transformat în grăsimi inutile. Iar insulina joacă un rol important în acest sens. Dacă consumați o mulțime de carbohidrați tot timpul, acesta continuă să vă aprovizioneze depozitele de grăsime cu porții noi.

Mai mult, insulina este capabilă să încetinească procesul de ardere a grăsimilor, păstrând astfel grăsimea corporală deja existentă. Așadar, glucidele sunt ajutoare indispensabile în câștigarea masei musculare, dar pentru a evita acumularea necontrolată de grăsimi, asigurați-vă că monitorizați cantitatea lor în dietă!

Cu toate acestea, în acest articol vă vom arăta că glucidele în vrac sunt la fel de importante ca proteinele. Veți afla ce sunt carbohidrații complecși și de ce ar trebui să constituie baza dietei unui culturist. Și cel mai important, publicăm o listă tabel cu alimente care conțin carbohidrați complecși în ordinea descrescătoare a indicelui glicemic. De ce? Pentru că: Glucidele sunt principala sursă de energie pentru corpul dumneavoastră Creierul, sistemul nervos și organele interne folosesc glucoza drept combustibil.

Eliminați carbohidrații din dietă, iar organismul va începe să transforme proteinele în procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână prin procesul gluconeogenezei și, de asemenea, să utilizeze în mod activ grăsimile. Carbohidrații vă ajută să vă exercitați intens În timpul exercițiului, ficatul și mușchii folosesc glicogen o formă de stocare a glucozei în organism pentru a furniza energie mușchilor care lucrează.

Dacă aveți un conținut scăzut de carbohidrați, atunci pur și simplu nu aveți energie pentru a vă antrena greu.

procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână efect secundar de cacao întunecat

Și acest lucru duce la o scădere. Carbohidrații sunt necesari pentru recuperarea după antrenamentele grele Ce se înțelege aici? Și faptul că trebuie să umpleți depozitele uzate de glicogen.

Generalitati

În plus, mușchiul crește atunci când te odihnești, nu în antrenament. Ei bine, creșterea musculară în sine este, de asemenea, un proces consumator de energie. Cu toate acestea, este pur și simplu imposibil să vă abțineți să menționați pe scurt carbohidrații simpli. În termeni simpli, carbohidrații simpli sunt o varietate de zaharuri care sunt digerate rapid și eliberate în sânge, provocând o eliberare puternică de insulină.

procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână Pierdere în greutate de 35 kg în 3 luni

Acesta este motivul pentru care carbohidrații simpli ar trebui să fie prezenți doar în cantități foarte mici în dieta ta. Într-adevăr, abundența carbohidraților simpli în dietă duce la creșteri frecvente și puternice ale nivelului de insulină, iar acest lucru, la rândul său, contribuie la acumularea excesului de greutate și la apariția a numeroase probleme de sănătate, inclusiv la dezvoltarea diabetului.

Deci, carbohidrații simpli sunt consumați cel mai bine după antrenamentul de rezistență. Apoi, acestea vor fi folosite de organism pentru o mai rapidă reaprovizionare a depozitelor de glicogen și lansare.

Desigur, va fi mai bine dacă consumați carbohidrați simpli din alimente sănătoase precum miere, fructe și fructe uscate.

procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână Fen tabs pierdere în greutate

Glucide complexe pentru creșterea în greutate Acum să vorbim despre ce sunt carbohidrații complecși. Glucidele complexe sunt formate din zeci, sute și chiar mii de fragmente de zahăr diferite. Sunt digerate mai încet decât cele simple. Toate acestea contribuie la faptul că senzația de plinătate după masă durează mai mult, iar toate sistemele corpului sunt alimentate în mod constant cu energie.

Timp de îmbunătățire!

Glucidele complexe din alimente sunt reprezentate în principal de amidon cereale și produse din acestea, cartofi, leguminoase sau fibre tărâțe, legume, leguminoase.

Amidonul este complet digerat și absorbit de organism, iar fibrele sunt fibre dietetice nedigerabile. Deși nu este absorbită, fibrele sunt foarte benefice pentru sănătate, întrucât ajută bucata de alimente să se deplaseze prin intestine. Care este indicele glicemic? Experții clasifică alimentele cu carbohidrați în funcție de indicele glicemic. Cu cât indicele glicemic al alimentelor este mai mare, cu atât carbohidrații din acesta sunt convertiți mai repede în glucoză.

Este logic să consumați alimente cu conținut ridicat de glicemie după antrenament și să acordați preferință alimentelor cu conținut scăzut de glicemie în restul timpului. Alimente care conțin carbohidrați complecși sub formă de masă Produse Număr de carbohidrați la g Cartofi la cuptor.