Polifenoli de slabire. Polifenolii din alimentație


Floră intestinală – echilibrată de polifenoli

Totul despre polifenoli: definitie, tipuri, beneficii, 10 tipuri de alimente care le contin infografic By - October 18, Polifenolii sunt un tip de compusi vegetali care ofera diverse beneficii sanatatii umane, de la o digestie mai buna si un creier mai activ, pana la protectie impotriva bolilor de inima, diabetului de tip 2 si anumitor tipuri de cancer.

Mai toata lumea a auzit ca ceaiul, vinul si ciocolata neagra contin polifenoli, dar in acest articol iti oferim o lista de 10 tipuri de produse naturale in care ii gasesti in cantitati mari. In plus, discutam despre cate tipuri de polifenoli exista in natura, care sunt beneficiile acestor substante si ce sun specialistii despre suplimentele alimentare de polifenoli.

5 cele mai bune sfaturi pentru pierderea în greutate îmbogățirea multă și pierderea în greutate

Ce sunt polifenolii? Polifenolii sunt o categorie de compusi care se regasesc in mod natural in produsele vegetale: fructe, legume, condimente, uleiuri, plante aromatice, cereale integrale, leguminoase, nuci si seminte.

Polifenoli Și Saponine

Polifenolii au rol antioxidant deci pot neutraliza radicalii liberi care afecteaza celulele si cresc riscul de cancer, diabet, boli cardiovasculare si antiinflamator deci pot scadea riscul aparitiei a numeroase boli cronice.

Acesti polifenoli de slabire sunt absorboti in corp din alimentele consumate, iar activitatea lor in organism este influentata de metabolism, absorbtia intestinala si biodisponibilitatea polifenolica. Prin urmare, desi unele produse au mai multi polifenoli ca altele in functie de origine, gradul de coacere, modul de polifenoli de slabire, transport, depozitare si preparareasta nu inseamna ca vor fi absorbite si utlizate mai rapid.

  1. Pierderea în greutate a cuplurilor
  2. Aceştia pot prezenta proprietăţi antiinflamatorii.
  3. Csepp multi slim

Tipuri de polifenoli Cercetatorii in domeniu au identificat peste 8. Ca sa te ajutam sa iti compui o alimentatie echilibrata, care sa contina polifenoli din cat mai multe surse naturale sanatoase, am realizat o lista si un infografic util cu 10 categorii principale de produse pe care trebuie sa te axezi.

Dietă şi slăbire Sănătate Murele sunt printre cele mai interesante fructe de pădure. Nu numai că ajută organismul să slăbească rapid şi sănătos, dar conţin şi multe vitamine, minerale şi antioxidanţi esenţiali în lupta cu cancerul.

Condimente: cuisoare, anason, polifenoli de slabire, chimion, fenicul, curry, capere, sofran, ierburi aromatice uscate oregano, rozmarin, menta, salvie, cimbru, busuioc, maghiranghimbir, seminte de telina. Alege scortisoara Ceylon, pentru un produs polifenolic de top!

Scortisoara de Ceylon se obtine din scoarta arborelui Cinnamomum verum, are un gust mai dulce si o aroma mai fina si mai delicata, comparativ cu scortisoara chinezeasca obtinuta din scoarta de Cinnamomum cassia.

cum să pierzi grăsime, menținând în același timp forța 1 km slăbește

Cacao: pudra, boabe de cacao intregi, ciocolata neagra. Alege boabele de cacao intregi, pentru un produs polifenolic de top! Boabele de cacao sunt semintele fructului arborelui de cacao si au fost pretuite de azteci.

Nu contin cum slăbesc într-o săptămână si sunt o sursa excelenta de proteine, grasimi, carbohidrati, fibre, fier, calciu, magneziu, vitamine B, C, E.

Floră intestinală - echilibrată de polifenoli - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Fructe de padure: fructe de soc, afine salbatice, mure, zmeura, capsuni, merisoare, coacaze negre. Alte fructe: portocale, lamai, mere, pere, prune, struguri, piersici, caise, nectarine, grapefruit, cirese, rodii. Nuci si seminte: castane, alune de padure, nuci, migdale, nuci pecan, seminte de in. Alege semintele de in, pentru un produs polifenolic de top!

Nutriția, între mit și adevăr

Semintele de in sunt o sursa vegetala importanta de acizi grasi Omega-3, fibre si polifenoli. Pentru asimilarea acestor nutrienti, este indicata rasnirea sau hidratarea semintelor inainte de a le consuma. Legume: spanac, ceapa, morcovi, cartofi, masline negre si verzi, broccoli, sparanghel, anghinare, andive, varza rosie.

Soia: boabe de soia, tofu, tempeh, faina de soia, lactate de soia, germeni de soia. Alege faina de soia, pentru un produs polifenolic de top!

Dieta KETOGENICA - low carb, diete si cure de slabire

Faina din soia degresata este macinata la o granulatie similara fainii de grau. Aluatul obtinut din ea este mult mai bogat in proteine, vitamine complexul Bminerale si acizi grazi, avand un grad mult mai scazut de perisabilitate.

Ce sunt polifenolii și cum ne protejează sănătatea?

Leguminoase: fasole neagra si alba. Cereale integrale: fulgi si faina de grau, ovaz si secara. Alege fulgii de secara, pentru un produs polifenolic de top! Secara este cunoscuta ca sursa importanta de vitamine si minerale, aliment energizant, nutritiv si purificator.

Polifenolii din alimentație

Fulgii de secara sunt o sursa de fibre hranitoare pentru intreaga zi si iti ofera imediat o senzatie de satietate. Ulei si otet: ulei de masline virgin, ulei de susan, ulei de rapita, otet.

Pierdere în greutate de 84 de kilograme cum să slăbești studiind în străinătate

Alege uleiul de susan presat la rece, pentru un produs polifenolic de top! Poate fi utilizat intern si extern. Produs in Romania. Vezi produsul Beneficiile polifenoli de slabire in alimentatie Majoritatea beneficiilor asociate cu polifenolii sunt legate de rolul lor antioxidant; in plus, polifenolii pot influenta bacteriie intestinale si pot impacta genele din organism.

Pe langa polifenolii regasiti in mod natural in alimentele vegetale, aceste substante sunt extrase si utilizate la crearea de suplimente alimentare. Acestea ofera o doza activa zilnica, dar au cateva dezavantaje: nu s-a dovedit ca ofera aceleasi beneficii, nu vin la pachet cu alti compusi vegetali sanatosi, care ii fac sa functioneze mai eficient fibre, vitamine, mineralepot descuraja alimentatia sanatoasa si unele pot contine cantitati zilnice multe prea mari de polifenoli.

Top 10 alimente bogate în polifenoli și sărace în carbohidrați

Riscuri si efecte secundare ale polifenolilor Consumul de alimente bogate in polifenoli nu pune probleme, aceasta fiind cea mai buna maniera in care poti incorpora aceste substante benefice in alimentatia ta. Efectele secundare apar cel mai des in cazul persoanelor care apeleaza la suplimente: limitarea absorbtiei de fier si vitamine B1 si B9efecte carconogenice, genotixicitate, probleme cu glanda tiroida si rinichii, interactiuni cu alte medicamente, risc de atac vascular cerebral.

Concluzie Cea mai buna metoda prin care te asiguri ca ii dai organismului tau polifenolii de care are nevoie este consumul de fructe si legume, cu tot cu coaja care contine uneori cea mai mare concentratie de polifenoli si, daca poti, inainte de a fi polifenoli de slabire complet pe masura ce se maturizeaza, isi pierd din activitatea polifenolica. Ramai conectat cu noutatile de pe blogul Sanovita Aboneaza-te si primesti un email de fiecare data cand publicam ceva nou si interesant.

Join 1, other subscribers.