Pierderi de grăsime la fața locului. Acai boabe pierdere în greutate pulbere


Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii. După cum ați citit pe blogul nostru înainte este pierderea de grăsime în bază nu este chiar atât de dificilă.

Ce este reducerea spotului?

Asigurați-vă că mâncați mai puțin decât are nevoie de corpul dvs. Desigur, există multe altele, cum ar fi distribuția macros-urilor dvs.

slăbește în 6 săptămâni

Cu toate acestea, deseori observăm că pierderea de grăsime rămâne o provocare majoră pentru mulți. Nici măcar la începutul unei diete, dar mai ales după ce au trecut primele săptămâni sau luni.

Sfat 1: Nu mâncați imediat prea puțin

De-a lungul timpului, pierderea de grăsime merge mai încet și mai încet, până la acel punct teribil pierdeți în greutate într-o săptămână acasă care nu se mai întâmplă nimic. Aceasta este ceea ce ne vom concentra astăzi: cum te asiguri că te îngrași continuă pierd? Chiar dacă ați fost ocupat de săptămâni sau luni? Vă oferim 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Sfat 1: Nu mâncați imediat prea puțin Primul sfat este probabil și cel mai important.

Cum se reduce grăsimea superioară a burtei

Dacă consumul a de calorii în condiții de întreținere este bun, de calorii mai jos ar trebui să fie și mai bune, nu?! Ei bine, nu atât de repede. Este una dintre cele mai mari capcane pentru a merge prea repede.

Până la urmă, îți dorești rezultate rapide, așa că mergi la o dietă înfometată din prima zi. Dar apoi înaintăm rapid câteva săptămâni. Primele săptămâni au mers grozav, dar acum observați că este din ce în ce mai greu. Ce vei face atunci? Mănâncă și mai puțin?

Sfat 2: Construiește-ți cardul încet

Mănâncă de calorii în condițiile de întreținere? Aceasta este exact problema cu un punct de plecare prea mic.

jurnalul meu în greutate

Nu mai țineți nimic în rezervă pentru ca progresia dvs. Acest lucru duce în cele din urmă la recuperare slabă, pierdere musculară, energie redusă, foame extremă și recidivă la sfârșitul călătoriei.

Așadar, nu începe niciodată prea jos, dar dă-i timp!

  • Pierde 3 la sută săptămâni de grăsime corporală
  • La pachet Grăsimea din burtă în zona abdominală superioară este o sursă comună de frustrare.
  • Pierdere în greutate 69
  • De ce berea mă face să slăbesc
  • Reducerea grasimii localizate este promovată ca o modalitate de a reduce depozitele de grăsimi din anumite zone, prin exerciții specifice.

Asigurați-vă că păstrați ceva în urmă atunci când devine mai greu. Sfat 2: Construiește-ți cardul încet La fel cum nu este înțelept să mănânci extrem de puțin imediat, de asemenea, nu este o idee bună să începi o oră de cardio pe zi din ziua 1.

Adăugarea în exerciții Cardio pentru reducerea grăsimilor la stomac

Nu va veni ca o surpriză pentru dvs. Prea mult prea mult cardio prea devreme în dieta ta va avea în final același efect ca și consumul prea puțin.

Începi exploziv, dar te blochezi și mai repede. Nivelul de energie scade, pierderea musculară în special la nivelul picioarelor devine vizibilă și singura modalitate de a pierde și mai multă grăsime este să crești și mai mult durata cardio. Acesta va fi un obstacol mental imens, deoarece nivelul dvs.

SLABESTE in TIMP ce DORMI, SLABESTE RAPID cu aceasta bautura

De asemenea, ține cont de faptul că corpul tău se poate adapta bine la condițiile în care se află. Cu greu mănânci și petreci ore pe zi făcând cardio? Atunci corpul tău se asigură că devine mai eficient în utilizarea energiei.

pierdere de grăsime suprimant apetit

Da, asta înseamnă literalmente că mai mult cardio nu vă mai produce în ceea ce privește pierderea de grăsime. Acesta este un mecanism de supraviețuire al organismului care a avut originea în urmă cu milioane de ani. În perioadele de penurie, corpul trebuie să devină mai economic pentru a supraviețui și acest lucru se întâmplă și atunci când ceri corpul tău prea repede.

Creează-ți cardul pierderi de grăsime la fața locului în funcție de evoluția ta, dar nu stai pe banda de alergare timp de 1 de minute pe zi din ziua Sfat 3: reîncărcați-vă din când în când Regimul alimentar zilnic este atât fizic, cât și psihic.

pierderea de grăsime falafel