Pierderea în greutate eficientă a zumba


Că pentru a pierde în greutate și pentru a menține sănătatea este necesar pentru a găsi o activitate care vă oferă cu plăcere este fundamental.

Account Options

Printre numeroasele opțiuni, unul care a câștigat din ce în ce mai mult spațiu este Zumba. Acest stil de dans, care invadează academiile din întreaga țară, reușește Pierderea în greutate eficientă a zumba combine o activitate care poate fi destul de distractivă, cu rezultate excelente.

2 kg pierdere în greutate în 3 săptămâni reînnoi pierderea în greutate richmond va

Spre deosebire de unele dansuri, dominate predominant de femei, Zumba este foarte eclectică și oferă rezultate excelente pentru cele mai diverse profiluri și obiective. Zumba oferă o activitate fizică aerobică tradițională, care include mișcări de dans și coregrafii care îmbină diferite ritmuri latine și internaționale. Amestecul de pop, rap, hip hop, bhangra, dans african, dans de burtă, flamenco, merengue, salsa, reggaeton, cumbia.

penn pierde în greutate top zece moduri de a pierde grăsime

Există, de asemenea, modurile de dans Zumba Fitness și Zumba. Această diversitate permite adepților să aibă cheltuieli calorice ridicate fără a realiza efortul angajat.

Zumba lecții durează 45 de minute la o oră, poate arde până la de calorii. Deoarece accentul principal este acela de a scăpa de stres, schimbările de coregrafie ale mișcărilor rapide și lente și nu este nevoie să stăpânești dansul pentru a participa la cursurile zumba. Studentul nu are nevoie de condiție specială sau abilități speciale, fiind suficient de dispus să participe la clasă.

ZUMBA PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE: ESTE EFICIENT ȘI CE AR TREBUI SĂ ȘTIȚI - SĂNĂTATE -

Buzz are diferențiere mai multe activități de aerobic, deoarece amestecul de ritmuri produse în clasă generează oscilații de ritm cardiac, care conduce adeptul de a experimenta diferite nivele de intensitate fara oprire. Acest lucru permite o cheltuială mai mare și mai eficientă a caloriilor. Și cântecele și dinamica îi determină pe individ să-și piardă calorii în timp ce se distrează.

Muzica alternativă la fiecare 4 minute, pașii sunt simpli și instructorii învață coregrafia în acest moment. Programul zumba a fost creat de Beto Perez, un columbian, în aniiîn Cali, Columbia. Contrar a ceea ce mulți cred Zumba nu este un stil care a fost adaptat pentru fitness.

De fapt, Zumba este o adaptare a mai multor stiluri de dans latin, care a fost creat și adaptat în orașul Miami. Pentru a obține o idee despre dimensiunea pe care o are astăzi Zumba, aproximativ 14 milioane de oameni practică acest tip de dans în întreaga lume. Zumba se găsește în peste de țări și este considerat acum un fenomen de fitness la nivel mondial.

Cum funcționează o clasă Zumba??

caracteristici

Printre numeroasele variații pe care le permite stilul, deoarece este o adaptare a mai multor dansuri latine, Zumba este cel mai adesea condusă de un profesor iar elevii își copiază mișcările. Astfel, coregrafia se ocupă de Pierderea în greutate eficientă a zumba, iar studenții se distrează și urmează dansul.

Deoarece Zumba aduce multe variații diferite, profesorul poate mobiliza practic toți mușchii mari. În plus, cu influențe ale dansurilor rapide și lente, Zumba se dovedește a fi un exercițiu de mare impact. Cântecele care vor dicta ritmul sunt de fronturi variate, cum ar fi pop, reggae, salsa și multe altele.

ar trebui să mănânc pentru a slăbi cel mai bun ghid pentru femei pentru pierderea în greutate

Numai cu alegerea corectă a pieselor poate profesorul să controleze intensitatea și volumul. Zumba Classroom Antrenamentele sunt caracterizate prin interval și rezistență integrală, astfel încât arderea calorică este maximizată, condiționarea cardiovasculară a beneficiat și promovarea tonificării întregului corp.

Zumba coboară complet la persoanele care doresc să piardă în greutate deoarece fiecare clasă care durează o oră poate fi responsabilă pentru arderea a până la de calorii. Nu este nevoie de echipament. Clasa zumba nu necesită efectuarea niciunui echipament. Debutul este cu căldură și apoi există activități aerobice intercalate, condiționarea cardiovasculară și mișcări de dans care fac munca musculară localizată.

30-minute cardio zumba class workout-sweat guaranteed

Chiar și în absența aparatelor, exercițiul este destul de intens și are capacitatea de a arde mai multe calorii. Este important să subliniem că coregrafia este caracterizată ca fiind simplă. Există indivizi care nu se pot confrunta cu clasele de dans, deoarece sunt scurți pentru începători sau cred că au o stare fizică precară. Cu toate acestea, această gândire nu continuă cu zumba, care poate fi efectuată de începători sau cu experiență în acest sector.

Scopul este de a genera sistemul de gimnastică cu dinamism, interesant și cu distracție și eficiență, nu de clasă de dans standard.

mure pentru a slabi de ce nu mă va ajuta Dumnezeu să slăbesc?

Și orice persoană, la orice nivel de condiționare, este capabil să ia cursuri și să crească nivelul de exercițiu în conformitate cu practica. Domenii și competențe construite Zumba vizează miezul; mulți dintre pașii de dans utilizați în rutine subliniază șoldurile și burta pentru a ajuta la întărirea nucleului.

Si la fel si picioarele, ca si salturile si tractiunile care fac parte din miscarile coregrafice, ajuta la lucrul cu cvadricepsul si hamstring-ul. Fesele sunt vizate, individul se va simți ars în timp ce se mișcă.

Există flexibilitate, deoarece mișcările de dans sunt proiectate pentru a spori flexibilitatea.

Zumba, cum funcționează și ce beneficii / fitness | Totul despre sănătate și nutriție!

Iar intervalele și marcajul inferior și de înaltă intensitate al zumba reprezintă o excelentă pregătire cardio, în legătură cu activitatea aerobă. Iar Zumba tradițională practică se concentrează pe consolidarea miezului în timp ce programe de antrenament Zumba tonifiere și pas încorporează greutăți pentru a construi muschi in brate, picioare si fese.

Care sunt avantajele Zumba?? După cum sa menționat deja în acest articol interval de formare și pierdere în greutate exerciții care au intervale de timp și modificări de intensitate, intervalul, au un excelent cheltuielile totale de calorii, fiind foarte eficient pentru pierderea în greutate și creșterea nivelului metabolismului bazal. Astfel, Zumba este o modalitate excelentă de a pierde în greutate, deoarece prin ritmurile sale alternative, aceasta face ca organismul să rămână la niveluri fiziologice și metabolice ridicate pentru o perioadă mai lungă.

Dar sunt doar cei care caută să piardă în greutate cine poate face clasa Zumba? În nici un caz.

Este Zumba mai eficientă decât clasa de dans pentru pierderea în greutate?

Chiar și pentru cei care caută o practică de sănătate în ea, vor avea rezultate excelente. Deoarece Zumba este un exercițiu aerobic, dar cu mișcări alternante și intensitate, este posibil să se dezvolte tonusul muscular, coordonarea motorului, rezistența cardio respiratorie și multe altele. Deoarece Zumba acționează în aproape toate grupurile importante de mușchi, dar mai ales pe cele ale picioarelor și glutelor, acestea au mari câștiguri în ton.

Este bine să clarificăm faptul că tonicitatea este diferită de hipertrofie, în care în cea de-a doua dimensiune a mușchiului este faptul că este mărită și nu numai tonul.

zumba pierdere în greutate la domiciliu

Acestea sunt unele dintre beneficiile fiziologice ale lui Zumba. Dar nu se opresc aici. Cu o practică constantă, pe lângă coordonarea motorie, echilibrul este, de asemenea, foarte avantajat, fiind o cerere bună pentru persoanele în proces de îmbătrânire. Sub toate beneficiile zumba: Beneficiile lui Zumba - Consumul de calorii Principala atracție a modului zumba este posibilitatea de a pierde de calorii pentru o oră de clasă și fără senzație.

Arderea caloriilor din zumba poate fi comparată cu mai multe exerciții, cum ar fi alergarea, filarea, muay thai și atacul corporal. Cu toate acestea, mușchii inferiori sunt cea mai recrutată, gluteală, coapse posterioară, cvadriceps, vițel.

Poate Zumba să te ajute să slăbești?

Există, de asemenea, recrutarea de mușchi de bază, care implică mușchii zonei abdominale, spate și gluteus. Exercițiul generează o îmbunătățire a sistemului cardiovascular printr-o creștere a frecvenței cardiace și barranquilla subțire a corpului volumului superior de sânge pe care inima îl transportă în organism, în special la mușchi. Astfel de ritmuri se prezintă foarte contagioși, astfel, astralul este îmbunătățit și stresul eliberat.