Pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului, CE ESTE STEPUL?


Pregătire Aceste 12 exerciții de bandă de rezistență pentru corpul tău superior demonstrează că banda de rezistență nu este pentru Dods Aceste 12 exerciții de bandă de rezistență pentru corpul tău superior demonstrează că banda de rezistență nu este pentru Dods August 29, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin A banda de rezistenta  nu toată lumea are o reputație la fel de bună.

Păcat, pentru că sunt extrem de potrivite pentru antrenament. Le puteți folosi pentru aproape orice grup de mușchi, astfel încât să puteți face un antrenament complet cu ei atunci când sunteți departe de o sală de sport.

Prin urmare, fiecare sportiv fanatic ar trebui să pună imediat banda de rezistență în valiză, astfel încât să vă puteți antrena oricând, oriunde ați merge. Există o mulțime de exerciții de bandă de rezistență pentru partea superioară a corpului și partea inferioară a corpului.

De ce să te antrenezi cu o bandă de rezistență? Așa cum am spus că poți face asta banda de rezistenta utilizare excelentă pentru antrenament. Avantajul acestui lucru este că oferă rezistență pe tot parcursul exercițiului, astfel încât mușchii tăi funcționează constant. Benzile de rezistență sunt soluția dacă doriți să vă construiți mușchii, să pierdeți în greutate sau ambele.

Pentru a putea efectua un antrenament pe tot corpul cu o bandă de rezistență, trebuie bineînțeles să puneți mai multe exerciții la rând care antrenează toate grupele musculare, dar care exerciții sunt potrivite pentru a efectua cu o bandă de rezistență și ce grup muscular vă antrenați cu diferite exerciții? În acest articol, vom analiza mai atent exercițiile pentru partea superioară a corpului.

Aici puteți găsi exercițiile cu banda de rezistență pentru partea inferioară a corpului. Exerciții de bandă de rezistență pentru partea superioară a corpului Cu cele 12 exerciții de bandă de rezistență pe care le vom explica acum, puteți antrena diferite grupuri musculare în partea superioară a corpului.

Desigur, puteți efectua și exercițiile separat dacă doriți să antrenați un anumit grup muscular, de exemplu.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

Mult noroc! Mușchii tăi sunt acționați la fel de greu în ambele cazuri. Vă explicăm două exerciții cu bandă de rezistență pentru umeri. Presă de umăr Pentru a efectua apăsarea umărului, stați pe banda de rezistență, cu picioarele lărgite la șold. Asigurați-vă că stați în poziție verticală și că genunchii nu sunt închiși.

Apoi, țineți bine mânerele sau capetele benzii de rezistență și îndoiți brațele. Coatele sunt îndreptate și mâinile sunt la înălțimea umerilor, cu palmele îndreptate spre exterior.

Veți fi în poziția de plecare în cel mai scurt timp. Extindeți brațele deasupra capului în timp ce țineți banda de rezistență și apoi coborâți-le ușor până când vă întoarceți în poziția inițială. Repetați acest lucru până când obțineți numărul corect rips au ajuns. Trageți în afară Numele sugerează deja scopul acestui exercițiu, dar îl vom explica din nou.

Ridică-te drept și întinde brațele lățimea umerilor în fața pieptului în timp ce ții o bandă de rezistență. Puteți să o țineți singură sau dublă. Apoi, vă îndepărtați brațele, astfel încât să desprindeți banda de rezistență, așa cum ar fi. Acum mișcați încet brațele unul către celălalt și repetați exercițiul până când ați atins numărul dorit de repetări. Covor Un spate puternic este important pentru o postură bună de mers, printre altele.

DIETA CU OU / THE EGG DIET *-7 kg in 7 zile?*

De aceea, vă recomandăm să includeți în mod regulat aceste două exerciții de bandă de rezistență pentru spate în programul dvs. Plimbare Pentru a vâsla cu banda de rezistență stai pe pământ cu picioarele drepte. Treceți banda de rezistență sub picioare, astfel încât să existe tensiune pe ea și țineți mânerele sau capetele în mâini, cu palmele îndreptate unul către celălalt.

Apoi trageți mânerele spre dvs. Extindeți brațele și mișcați partea superioară a corpului ușor înainte, astfel încât să puteți repeta exercițiul.

sfaturi simple zilnice pentru pierderea în greutate pierde in greutate cebu

Tragere asistată Extragerea nu este cel mai ușor exercițiu, dar cu ajutorul unei benzi de rezistență trebuie să funcționeze.

Pentru a efectua tragerea asistată, atașați banda de rezistență la bară. Puteți face acest lucru agățându-l peste bară, trecând un capăt prin celălalt și trăgând strâns cureaua. Apoi trageți banda de rezistență în jos, astfel încât să o puteți agăța în jurul piciorului îndoit la înălțimea tibiei.

Acum apucă bara și pune piciorul care este încă pe pământ peste vițelul celuilalt picior. Banda de rezistență rămâne pe loc în timpul exercițiului. Acum te tragi în sus ca un pull-up normal. Ești gata? Foarte bine! Acum puneți piciorul care nu este în banda de rezistență înapoi pe podea și eliberați bara. Apoi trageți mai întâi banda de rezistență în jos înainte de a plasa și celălalt picior pe podea.

Acest lucru împiedică creșterea incontrolabilă a benzii de rezistență. Foarte sigur! Vă vom spune acum cum puteți antrena acest lucru! Împinge Fără îndoială, știți ce este un push-up.

Probabil că efectuați împingerea în mod regulat dacă doriți să vă antrenați mușchii pieptului, dar știați că le puteți efectua și cu o bandă de rezistență?

Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului

În principiu, trebuie să adoptați aceeași postură ca în cazul unei împingeri normale. Singura adăugare este, desigur, banda de rezistență. Aceasta trece de la o mână la alta prin spate. Așezați mâinile pe ambele capete, astfel încât să rămână pe loc atunci când începeți să vă mișcați. Acum faci de fapt același lucru ca și cu o împingere normală.

Mâinile au lățimea umerilor pe podea și vă odihniți doar pe degetele de la picioare. Coborâți-vă încet până când corpul aproape atinge podeaua. Apoi urci din nou prin îndreptarea brațelor.

Ce cauzeaza cresterea in greutate corporala inferioara?

Asigurați-vă că vă păstrați corpul cât mai drept posibil și întindeți doar brațele. Repetați acest lucru până când ajungeți la numărul dorit de repetări. Știați că acumulați la fel de multă putere cu push-up-uri cu banda de rezistență ca și în cazul preselor de bancă?

Unul spaniol cercetare a confirmat acest lucru. Chiar și fără dispozitive puteți crește mușchi. Puteți efectua și împingerea cu banda de rezistență cu standuri push-up. Apăsați banca Probabil faceți întotdeauna prese de bancă cu o barilă sau cu gantere, dar știați că este posibil și cu o bandă de rezistență? Puneți piciorul în capul bancii pe banda de rezistență, astfel încât să puteți trage de el cu spatele pe el. Apoi, culcați-vă pe bancă ca și cu o presă normală a bancii și țineți capetele benzii de rezistență în ambele mâini.

Exercițiul este apoi același ca la o presiune normală pe bancă. Biceps V-am explicat deja ce exerciții puteți efectua pentru dvs.

pierde 3 la sută săptămâni de grăsime corporală spunându-i fiicei tale să slăbească

Bicep ondulat Pentru a efectua acest exercițiu, trebuie mai întâi să atașați banda de rezistență la înălțimea șoldului la un obiect solid, cum ar fi o conductă de încălzire.

Apoi stai atât de departe de obiect, cu spatele la el, încât banda de rezistență să fie strânsă când o apuci cu brațele întinse în spatele spatelui.

Îți așezi picioarele în fața ta, cu piciorul din față în fața corpului și piciorul din spate în spatele corpului. Aceasta este poziția de plecare.

Acum îndoiți brațele, astfel încât antebrațele să iasă înainte. Asigurați-vă că vă țineți coatele în spatele corpului și pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului le luați cu voi. Acum mutați brațele înapoi până când sunteți în poziția de plecare și repetați-o de câteva ori.

Sfat: Dacă îți așezi picioarele unul lângă altul, în loc să stea unul față de celălalt, îți antrenezi mai intens musculatura pieptului. Buclă de ciocan Pentru următorul exercițiu, veți fi amplasat din nou pe lățimea șoldului pe banda de rezistență. Prindeți banda de rezistență cu brațele întinse, cu palmele orientate în față. Apoi mișcați-vă mâinile pe umeri aplecându-vă brațele.

Bicepsul tău va trebui să funcționeze acum, deoarece trebuie să reziste rezistenței benzii de rezistență.

SQUAT-UL:LA CE SERVEȘTE ACESTA?

Apoi, întindeți-vă din nou brațele și repetați exercițiul. Triceps În plus față de biceps sunt triceps mușchi importanți în brațele superioare. Îți poți antrena tricepsul cu următoarele două exerciții cu bandă de rezistență.

poate halo top te face să slăbești arde grăsimea mai mult

Presă triceps de sus Înainte de a efectua acest exercițiu, trebuie să atașați banda de rezistență la un obiect robust, la fel ca la bucla bicepului. Apoi te îndepărtezi de obiect până când banda de rezistență este strânsă și pui ferm picioarele pe pământ.

Acum stai cu spatele la obiect.

OBIECTIVUL DUMNEAVOASTRĂ: SĂ PIERDEŢI ÎN GREUTATE PRACTICÂND STEPUL!

Asigurați-vă că ați pus un picior în fața celuilalt picior. Îndoiți brațele deasupra capului, astfel încât să aveți banda în spatele capului. Apoi întindeți brațele în timp ce țineți în continuare banda de rezistență. Mișcarea de întindere vă asigură că vă antrenați tricepsul. Triceps apasă Nu aveți la îndemână conducte de încălzire sau alte obiecte rezistente, dar doriți să vă antrenați tricepsul cu bandă de rezistență? Nu vă faceți griji, pentru că pentru acest exercițiu nu aveți nevoie de nimic în afară de o bandă de rezistență pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului de propriul corp.

  1. Slăbește, dar totuși mănâncă
  2. Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale
  3. SQUAT-UL:LA CE SERVEȘTE ACESTA? | Domyos by Decathlon
  4. Slabire kildare
  5. 12 Exerciții cu bandă de rezistență pentru corpul tău superior
  6. Pierdere în greutate g6pd
  7. OBIECTIVUL DUMNEAVOASTRĂ: SĂ PIERDEŢI ÎN GREUTATE PRACTICÂND STEPUL! | Domyos by Decathlon

Stai cu un picior în banda de rezistență și pasează înainte cu celălalt picior. Banda de rezistență îți trece de-a lungul spatelui în timpul acestui exercițiu, de la picior până la mâini. Apucați mânerele în spatele capului și coatele îndreptate în sus. Asigurați-vă că cureaua nu trebuie să vă atingă umerii, spatele și capul. Apoi, îți antrenezi tricepsul întinzând brațele deasupra capului și îndoindu-le din nou până când se obține numărul dorit de repetări.

Mușchii abdominali Foarte frumos mușchii abdominali este un vis pentru mulți oameni. Din acest motiv, ei sunt instruiți în mod regulat. Următoarele două exerciții sunt, de asemenea, excelente pentru antrenamentul abdominalelor. Sit-up-uri De asemenea, puteți efectua sit-up-uri cu banda de rezistență. Puteți face acest lucru pe o bancă de fitness cu suport pentru picioare, unde puteți coborâ una dintre părți, dar pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului merge și fără echipament.

Vom explica în continuare acest ultim mod. Pentru a face sit-up, culcați-vă pe podea cu genunchii aplecați pentru un obiect solid. Trebuie să puneți banda de rezistență în jurul acesteia.

Banda de rezistență vine chiar prin genunchii îndoiți. Apoi apucați unul dintre capete în ambele mâini și veniți. Mută-ți corpul superior spre genunchi. Apoi coborâți-vă din nou pentru a repeta exercițiul. Cizme de genunchi Pentru a efectua acest exercițiu, trebuie să înfășurați banda de rezistență în jurul unui punct înalt. Apoi stai în genunchi și prinde ambele capete ale benzii de rezistență.

Prin aceasta intenția este ca brațele să fie îndoite și mâinile să fie la înălțimea umărului. Acum apleacă-te astfel încât corpul tău superior să fie la înălțimea șoldului. Prin aceasta, trageți în abs. Vă țineți brațele și mâinile strânse de piept. Apoi te ridici din nou. Acum puteți repeta acest exercițiu de mai multe ori, până când ați ajuns la numărul dorit de repetări. După cum vedeți, există suficiente exerciții cu bandă de rezistență pe care le puteți folosi dacă doriți să vă antrenați partea superioară a corpului.

Chiar dacă nu aveți greutăți sau nu aveți sală de sport la dispoziție, puteți face un drum lung și puteți pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului întotdeauna cu banda de rezistență.

O bandă de rezistență nu este utilă doar la antrenamentul corpului superior, dar există și diverse exerciții pe care le puteți efectua cu o bandă de rezistență pentru fese, cvadriceps, hamstrings și viței.

Vrei să știi și cu ce exerciții de bandă de rezistență îți poți antrena corpul inferior?

scădere în greutate la 60 de ani scădere în greutate peste 60 de ani