Pierde in greutate tai chi


pierde in greutate tai chi

Trimite articolul X Practică străveche chineză, Tai chi este o formă a artelor marţiale care foloseşte mişcările lente pentru întărirea rezistenţei muşchilor şi a încrederii în sine, pentru obţinerea unui echilibru perfect între trup şi minte.

Mişcările pe care le presupune sunt lente, pline de graţie şi fluiditate, efortul fiind aproape insesizabil.

pierde in greutate tai chi

Tai chi, o practică menită să exerseze atât mintea, cât şi corpul, printr-o serie de mişcări sincronizate, precum un dans. Specialiştii chinezi consideră că exerciţiile Tai chi pot amâna procesul de îmbătrânire, prelungind durata de viaţă.

Dincolo de cheltuielile calorice, tai chi poate ajuta la reducerea nivelului stresului dacă îl practicați frecvent; și stresul ridicat este legat de creșterea în greutate. Prin urmare, combinația de ardere calorică și efectele reducerii stresului asupra tai chi vă pot ajuta să pierdeți în greutate.

Aceştia pierde in greutate tai chi eficacitatea exerciţiilor prin faptul că ele ajută la întărirea muşchilor şi a tendoanelor, fiind folosite şi ca adjuvant în tratarea afecţiunilor cardiace, a tensiunii arteriale crescute, a artritei, afecţiunilor digestive, a depresiilor şi a unor boli de piele. Una dintre problemele pe care aceste exerciţii le rezolvă este aceea a echilibrului şi flexibilităţii în cazul persoanelor de vârsta a treia.

pierde in greutate tai chi

Un studiu recent a fost realizat pe un grup de adulţi cu vârste cuprinse între 60 şi 70 de ani, care au practicat Tai chi de trei ori pe săptămână, timp de 12 săptămâni. Cercetarea a arătat că nivelul flexibilităţii, al rezistenţei şi al forţei musculare al participanţilor la studiu era cu mult mai mare după cele 12 săptămâni de exerciţii. Exerciţiile nu necesită un efort fizic mare Dacă nu puteţi realiza exerciţiile tradiţionale, puteţi apela la această practică pentru a arde caloriile în plus şi pentru a pierde din greutate.

Do This Everyday To Lose Weight - 2 Weeks Shred Challenge

Cu toate că Tai chi este o activitate care poate fi realizată de fiecare dintre noi, există şi anumite limite. Dacă aveţi o formă de artrită care vă afectează încheieturile, o afecţiune care vă limitează mobilitatea osteoporoză, dureri de spatesau dacă sunteţi gravidă trebuie consultat medicul înainte de a începe un program de exerciţii Tai chi.

pierde in greutate tai chi

Nu este nevoie să se urmeze un program strict. Chiar dacă în prezenţa instructorului, practica este individuală şi durează în jur de o oră, acasă practicantul poate face doar zece minute de exerciţii, dacă acesta consideră că sunt suficiente pentru a-i oferi o stare de bine. Principalul scop al Tai chi este eliberarea de stresul cotidian, destinderea minţii, însă este şi o formă de îmbunătăţire a condiţiei fizice şi a nivelului energetic.

Exerciţiile sunt precedate de mişcări de încălzire şi destindere a corpului, prin care se elimină tensiunea din articulaţii.

Pentru următoarele trei zile, mănânci salate, jog, și ciugulești pe bare de proteine. Este timpul să o arunc deoparte și să fim motivați. Dacă vă gândiți la asta, puteți evita dieta yo-yo și o puteți transforma într-o dietă minunată.

Trimite articolul.