Intervalul de pierderi de grăsimi phd


Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile?

despicarea lemnului pentru a pierde în greutate

Miercuri, Fiecare dintre aceste activități are multe beneficii pentru sănătate, dar este foarte important să o alegeți pe cea adecvată, care să vi se potrivească ca o mănușă.

Vom fi bucuroși să vă ajutăm!

Ce este HIIT? HIIT, adică high-intensity interval training este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. De exemplu, exercițiile în cadrul programului HIIT  Tabata includ 20 de secunde de efort maxim urmate de 10 secunde de repaus. Un singur circuit de tabata durează astfel doar patru minute. Antrenamentul HIIT combină de obicei două tipuri de exerciții — antrenamentul anaerobic și de rezistență.

Aparatele de măsurat sub forma unui ceas de fitness vă vor ajuta să vă determinați ritmul cardiac în timpul antrenamentului. Este o formă de exerciții cu intensitate scăzută până la intensitate mare, în funcție de tipul de exercițiu.

Deoarece organismul are nevoie de suficient oxigen pentru a efectua aceste antrenament, este considerat un antrenament aerobic. În schimb HIIT include exerciții anaerobice.

Cum funcționează efectul afterburn?

Majoritatea oamenilor când aud cuvântul cardio, se gândesc la alergare, dar există o varietate de opțiuni, precum ciclism, schi, înot sau chiar exerciții cu intensitate mai mică, cum este sportul cu caiac. Exercițiile aerobice — exerciții intense, care stimulează circulația oxigenului în sânge și sunt asociate cu ritmul de respirație crescut.

Exemple sunt alergarea, înotul sau ciclismul. Constau dintr-o scurtă și intensă activitate fizică, cum ar fi sprintul, unde consumul de oxigen depășește aportul său.

Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament © Autor: Macoveiciuc Andreea Pentru a slăbi mai rapid și a scăpa de kilogramele în plus ai, în general, două alternative: fie reduci aportul de calorii din meniul tău zilnic, fie mărești cantitatea de energie consumată de corpul tău pe parcursul zilei.

Ulterior, corpul este condus de energia stocată în mușchi printr-un proces numit glicoliză. HIIT poate ajuta la întărirea inimii, precum și la recuperarea ei mai rapidă în cazul pacienților cu boli cardiovasculare.

Ce este efectul afterburn?

În plus, poate ajuta și la îmbunătățirea funcțiilor metabolice. Acest lucru este confirmat și de un studiu dincare a constatat că un program de antrenamente HIIT de 10 săptămâni a adus beneficii cardiovasculare și metabolice persoanelor cu probleme cardiace și hipertensiune arterială.

Alte cercetări au arătat că antrenamentele HIIT sunt sigure și eficiente pentru pacienții care au suferit de accident vascular cerebral cronic și pentru bărbații mai în vârstă cu locuri de muncă sedentare.

pierderea în greutate nu renunță niciodată

O meta-analiză a acestor studii a arătat că subiecții care au efectuat antrenamente HIIT și-au îmbunătățit abilitățile cardiorespiratorii în comparație cu antrenamentele cu intensitate moderată. Motivul este că exercițiile fizice cu o intensitate mai mare determină o perturbare mai mare a homeostazei organismului, ceea ce necesită mai multă energie și oxigen la revenirea la nivelul bazal normal.

Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament

În plus, cercetătorii consideră că VO2 este unul dintre cei mai buni predictori ai stării generale de sănătate. Cu cât VO2 este mai bun, cu atât mai rapid veți putea face față tuturor tipurilor de exerciții intense, care vor ajuta la prevenirea bolilor de inimă. Dovada acestei teorii este un studiu de renume care s-a concentrat pe nivelurile de VO2 la participanții care s-au antrenat pe o bicicletă staționară.

  • Sweet Black Mod De Administrare - SWEET BLACK

Aceștia au alternat perioade de intensitate ridicată de 20 de secunde cu faze de repaus de 10 secunde. În total, aceștia s-au antrenat timp de 30 de minute pe zi, ceea ce a fost suficient pentru a arăta vizibil o îmbunătățire a indicatorului VO2.

încercare de întreținere a pierderii în greutate

Drept urmare, corpul are mai multă rezistență și obține rezultate mai bune la toate formele de exerciții fizice, indiferent care ar fi acestea. Prin urmare, HIIT susține performanța chiar și atunci când ridicați gantere sau desfășurați diverse activități sportive. Exercițiile fizice de intensitate ridicată pot ajuta în intervalul de pierderi de grăsimi phd eficient în această problemă, deoarece nivelul de glucoză este consumat mai rapid în timpul acestor exerciții.

Prin urmare, HIIT poate fi benefic și pentru pacienții cu diabet. Cercetătorii consideră că activitățile fizice de intensitate scăzută până la medie, cum ar fi mersul pe jos, s-ar putea să nu fie suficient de puternice pentru a intervalul de pierderi de grăsimi phd condiția cardiorespiratorie la persoanele cu diabet zaharat de tip 2. Pe de altă parte, exercițiile cu intensitate ridicată pot aduce rezultate mai bune în ceea ce privește controlul glicemiei.

Compozitie Sweet Black Spray de slabit pret Această combinație sa dovedit a fi foarte eficientă în arderea grăsimilor monitorizarea conștientă a comportamentelor legate de dietă și stilul de viață este mai mult decât suficientă pentru a contracara tendința naturală a organismului de a lua în greutate.

Același studiu a arătat și un efect pozitiv al antrenamentului HIIT asupra tensiunii arteriale, dar și a răspunsului cum își pierde un tată drepturile părintești insulină. Această metodă de antrenament poate crește, de asemenea, sensibilitatea la insulină la 24 până la 48 de ore după antrenament.