Cum să te convingi să slăbești


cum să te convingi să slăbești

Știri și sfaturi în nutriție 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Odata ce intelegi ca e necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna. Cantareste-te, stabileste greutatea la care ar trebui sa ajungi, tinand 78 kg cum să slăbești de indicele de masa corporala, apoi respecta aceste reguli si vei reusi. Autor: Dr.

cum să te convingi să slăbești

Daca vrei sa scapi de kilogramele in plus, insa nu esti genul care sa tina o cura de slabirepoti respecta un set de reguli care te ajuta sa obtii greutatea ideala. Odata ce intelegi ca este necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Cantareste-te, stabileste greutatea la care ar trebui sa ajungi, tinand cont de indicele de masa corporala IMCiar apoi respecta aceste reguli si vei obtine rezultatele dorite. Calculeaza numarul de calorii consumate zilnic — Poti folosi o aplicatie pentru a-ti fi mai usor sa calculezi numarul de calorii consumate zilnic.

cum să te convingi să slăbești

Afla apoi cate calorii ar trebui sa consumi in functie de greutatea ta, inaltimea si stilul de viata. Astfel, vei putea calcula numarul caloriilor in plus pe care le consumi.

  • Pierdere în greutate rajkot
  • Cum să pierzi șorț de grăsime
  • Cum sa te motivezi ca sa incepi o dieta
  • 10 greșeli pe care le faci atunci când vrei să slăbești - KineticFIT
  • Cum sa te motivezi ca sa incepi o dieta Sambata, 14 Martieora Cand intri intr-un program de slabit, este important sa cauti niste obiective reale.

Zi de zi, incearca sa nu depasesti aportul caloric recomandat pentru tine. Cantareste-te o data la zile — Fa-ti un obicei din a te cantari, astfel incat sa observi progresul, dar si lipsa acestuia atunci cand e cazul.

  • Scădere în greutate la 67 de ani
  • Fen tabs pierdere în greutate
  • 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | lampioanezburatoare.ro
  • 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire
  • De fapt, soluția este chiar în fața ta!

Tine un jurnal — Fa-ti un jurnal in care vei scrie data, greutatea pe care o ai, numarul de calorii consumate, precum si alimentele interzise pe care le-ai mancat in ziua respectiva. Acest jurnal nu te va ajuta numai sa monitorizezi evolutia ta, insa te va face sa fii mai responsabil atunci cand vine vorba despre alegerile alimentare.

Problemele de sănătate asociate cu epidemia asta ajung cam pe la de miliarde de dolari, anual. Dacă ești obezasta înseamnă că cel mai probabil plătești în medie cam 1 de dolari pe an pe tratamente medicale, decât o persoană cu o greutate normală. Plus, ești mai susceptibil la condiții cardiace, diabet, depresie și alte tulburări.

Hidrateaza-te — Apa elimina toxinele din organism, accelereaza metabolismul, mentine pH-ul echilibrat si totodata ofera uneori senzatia de satietate. Mananca frecvent — Nu te infometa niciodata. Multi oameni se ingrasa pentru ca se infometeaza, iar atunci cand mananca o fac in mod abuziv.

Meniu cont utilizator

Fa-ti un obicei din a avea mereu la tine o gustare sanatoasa, astfel incat sa iti potolesti foamea la timp. Fa-ti un obicei din a manca legume — Legumele sunt bogate in vitamine, minerale si fibre dietetice.

Consumul de legume hraneste organismul, accelereaza metabolismul si imbunatateste totodata si tranzitul intestinal. E indicat sa consumi cel putin 2 portii de legume pe zi daca vrei sa slabesti. Mananca, in mod regulat, fructe — Fructele contin, de asemenea, nutrienti importanti pentru organism.

Cuvinte cheie de căutare

Totodata, acestea contin o cantitate considerabila de fructoza, care va potoli pofta de dulce, ce poate creste din cauza restrictiilor alimentare. Citeste si Tot ce trebuie sa stii despre Dieta Dukan 8. Mananca zilnic grasimi sanatoase — Din dieta zilnica cum să te convingi să slăbești sa faca parte grasimi sanatoase precum cele provenite din avocado, nuci, seminte, ulei de peste, ghee si ulei de masline.

  1. 4 strategii care te vor ajuta să slăbești
  2. Am vorbit cu oameni care au slăbit zeci de kile ca să aflu cum e să faci asta
  3. Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.

Asigurand organismului grasimi sanatoase, acesta nu va simti nevoia de grasimi si nu va aparea pofta de alimente nesanatoase. Nu consuma sucuri deja preparate — Sucurile din comert contin zahar adaugat si potentiatori de aroma.

Nu consuma, mai ales daca vrei sa slabesti, sucuri deja preparate.

cum să te convingi să slăbești

Daca poftesti la sucuri, poti prepara chiar tu acasa, iar recomandate sunt sucurile facute din legume, nu cele din fructe. Odata ce renunti complet la zahar, kilogramele in plus vor incepe sa dispara.

Daca te gandesti la mancarea nesanatoasa, ai fi surprinsa sa vezi ca sunt alte lucruri care iti ingreuneaza procesul de slabire. In ciuda faptului ca ai o dieta echilibrata si ca mergi la sala, exista cateva lucruri care, daca nu vor fi alterate, te vor opri din a pierde in greutate. Iata care sunt acestea: 1. Nu bei indeajuns de multa apa Medicii ne recomanda sa bem 2 litri de apa pe zi, insa greseala pe care o faci este ca nu bei apa, in functie de necesitatea orgasnismului tau. Daca minimul este de 2 litri, atunci este indicat ca vara sa bei mai multa apa, deoarece te deshidratezi mai usor, sau in timpul si dupa o sesiune de fitness.

Evita alimentele procesate — Mezelurile, cerealele pentru micul dejun si biscutii sunt doar cateva exemple de alimente procesate care contin cantitati mari de zahar si de sare, care favorizeaza acumularea kilogramelor in plus. Mananca incet — Cu cat mananci mai repede, cu atat mai greu se va instala senzatia de satietate, ceea ce inseamna ca tentatia de a manca peste masura este mai mare. Fa miscare zilnic — Du-te la sala, mergi pe jos, urca scarile in loc sa folosesti liftul — fa tot posibilul sa faci cat mai multa miscare zilnic, astfel incat sa ajuti organismul in lupta cu kilogramele in plus.

Și pentru că sănătatea și starea de bine a întregului organism este preocuparea noastră, vrem să îți explicăm astăzi de ce nu reușesc unii oameni să scape de kilogramele în plus și să se bucure de o stare de bine generală! Pe scurt, este vorba de o serie de greșeli pe care acei oameni le fac, greșeli care pot fi corectate cu ușurință, până la urmă, dacă își doresc cu adevărat și dacă respectă câteva recomandări simple. Iată care sunt principalele greșeli pe care le faci atunci când vrei să slăbești: Rețete universale Dacă ai impresia că ceea ce a funcționat la prietenul tău va funcționa și la tine, atunci te înșeli amarnic! Fiecare om este unic, motiv pentru care fiecare dintre noi slăbește diferit.

Mergi la masaj — Acesta stimuleaza circulatia sanguina si accelereaza procesul de eliminare a toxinelor din organism, fiind de ajutor in timpul procesului de eliminare a kilogramelor in plus. Practica tehnici de relaxare — Odata cu aparitia stresului, nivelul de cortizol din organism creste, iar aceasta crestere afecteaza metabolismul, digestia si tranzitul intestinal.

cum să te convingi să slăbești

De asemenea, stresul cauzeaza inflamatie in organism, care determina acumularea de kilograme in plus. Obiceiurile alimentare care ar putea contribui la supraponderalitate Potrivit oamenilor de stiinta, exista cateva obiceiuri arzator de grasimi max ne fac sa luam in greutate: Iei prea putine mese acasa sau nu mananci deloc acasa.

Account Options

Optezi pentru alimente bogate in grasimi si bogate in calorii. Iei deseori masa sau mesele la restaurante care iti ofera portii de dimensiuni mari sau la restaurante care au oferte de tipul "tot ce poti sa mananci" contra unei sume fixe de bani.

Din fericire, exista cateva schimbari simple care pot modifica mediul in care iei masa, astfel incat sa nu mai fii tentat sa faci alegeri nesanatoase: Pregateste masa acasa si, daca lucrezi de la birou, ia-ti pranzul la pachet, care cum să te convingi să slăbești dintr-o mancare pe care ti-ai pregatit-o acasa, de seara. Invata sa estimezi sau sa masori dimensiunile portiilor la restaurante. Invata sa recunosti continutul de grasime al preparatelor de pe meniu si al mancarurilor de la mesele de genul "bufet suedez".

Renunta la fumat si redu consumul de alcool. Inlocuieste alimentele bogate in calorii cu unele sarace in calorii.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Modifica ruta pe care o ai spre serviciu, pentru a evita magazinele cu tentatii de tot felul, cu gustari nesanatoase si mancare fast food. Pe ce se bazeaza o alimentatie echilibrata? Ai nevoie de o alimentatie care iti ofera optiuni sanatoase si alimente gustoase, care interzice putine alimente si care nu necesita o lista lunga de cumparaturi.

Iata un exemplu de alimentatie sanatoasa, in stil mediteranean, care include: mai multe portii de fructe si de legume pe zi paine facuta din cereale integrale si cereale cu bobul intreg grasimi sanatoase, pe care ti le iei din: nuci, seminte, ulei de masline proteine slabe: pasare de curte, pui, peste si fasole boabe cantitati limitate de carne rosi consumul moderat de vin la masa nu mai mult de 2 pahare pe zi, in cazul barbatilor, si nu mai mult de 1 pahar pe zi, pentru femei.