Cum să slăbești pe miezul tău. Poti sa mananci noaptea tarziu si sa slabesti?


cum să slăbești pe miezul tău

Noi studii arata ca, pentru a arde cat mai multe grasimi, trebuie sa rezisti 12 ore fara sa mananci nimic — de exemplu, de la ora 20 pana la ora 8 dimineata. Asa ca e o idee buna sa-ti planifici mesele in functie de aceasta regula. Afla in continuare cum sa folosesti ceasul ca sa scapi de kilogramele in plus!

  • Dietă Ușoară. 50 De Soluții Pentru Ca A Arăta Senzațional în Costum De Baie! | Libertatea
  • Prânz: Salată verde cu lămâie, brânză cottage.
  • Share Cele 8 motive care te împiedică să slăbești Ai renunțat la mâncarea de tipul junk food și la gustările de la miezul nopții, faci sport și tot nu reușești să slăbești?

Daca vrei sa-ti mentii silueta, nu manca dupa lasarea intunericului! Inainte sa existe electricitatea si restaurantele deschise non-stop, oamenii petreceau fiecare noapte fara niciun strop de mancare. Prin urmare, metabolismul uman este programat sa nu ingereze nimic noaptea, moment in care organismul tau poate arde grasimile.

Iata cum functioneaza: in timpul zilei, creierul si muschii tai utilizeaza o parte din caloriile pe care le mananci pentru a avea energie, iar restul sunt stocate in ficat sub forma de glicogen. Noaptea, organismul tau transforma acest glicogen in glucoza si o elibereaza in fluxul sanguin pentru a-ti mentine constant nivelul de zahar din sange in timp ce dormi. Odata ce glicogenul stocat este eliminat, ficatul incepe sa arda celulele de grasime pentru energie.

cum să slăbești pe miezul tău

Da, ai citit bine: organismul topeste grasimile chiar si in timpul somnului. Care este explicatia?

cum să slăbești pe miezul tău

Asa ca, daca iei mici gustari pana la miezul noptii si mananci micul dejun la 7 dimineata, organismul tau nu are timp sa arda grasimea inainte de formarea unor noi depozite de glicogen. Nu te ajuta nici faptul ca ai tendinta de a cum să slăbești pe miezul tău mult mai mult cand stai treaz pana tarziu — asa cum a aratat un studiu precedent pe care l-am mentionat si in revista Slab sau Gras.

Kelly Baron de la Scoala de Medicina din Chicago. Mananca la aceleasi ore in fiecare zi! Am mai scris despre ritmurile circadiene pe Slabsaugras.

Articole recomandate

Ritmurile circadiene reprezinta, practic, ceasul intern care iti spune cand sa te trezesti, cand sa mananci si cand sa te culci. Dar stiai ca aproape fiecare organ are propriul ritm circadian sau ceas? De exemplu, organele care participa la digestie, in special ficatul, sunt programate sa functioneze cel mai bine in timpul zilei, explica dr. Asa ca, daca ai un job de noapte si te culci ba la ora 8 dimineata in timpul saptamanii, ba la miezul noptii in weekenduri, te poti ingrasa mai mult, pentru ca este posibil sa ai momente in care mananci in timp ce organele digestive sunt in… pauza.

cum să slăbești pe miezul tău

Fa tot posibilul pentru a-ti mentine un program stabil de trezire, masa si culcare, aceasta fiind una dintre cele mai puternice metode pentru a preveni ingrasarea. Astfel, metabolismul tau va fi mereu in forma maxima.

Cele 8 motive care te împiedică să slăbești

Ia micul dejun la o ora dupa ce te-ai trezit! Studiile au aratat ca persoanele care mananca oua la micul dejun sunt mai slabe.

cum să slăbești pe miezul tău

Alte studii au aratat ca oamenii care mananca un bol de cereale la micul dejun au o greutate mai mica. In plus, arderea grăsimilor peste 40 de ani alt studiu a demonstrat ca persoanele care mananca o felie de tort de ciocolata la micul dejun au mai putine kilograme decat celelalte.

Formular de căutare

Ce au toate aceste studii despre slabit in comun? Toate aceste persoane luau micul dejun.

cum să slăbești pe miezul tău

Cand te trezesti dimineata, lumina soarelui ii transmite creierului ca ziua a inceput. Cand iei micul dejun si intrerupi perioada de abstinenta din timpul noptii, transmiti acelasi semnal ritmurilor circadiene ale organismului tau. Si un truc: Daca, printr-o exceptie, iei o cina bogata la ora 23, sa zicem, este chiar recomandat sa treci peste micul dejun foarte matinal pentru a respecta acea perioada de 12 ore.

Raluca Mateescu.