Cum să slăbesc din fundul meu, Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă


Dar sa revenim… Sunt multi factori care determina cat de repede vezi rezultate la fund cu exercitii pentru fese, si mai jos vei descoperi cei care chiar conteaza. Ei vin in urma in urma studieri sutelor de cliente pe care le-am ajutat de-a lungul timpului sa isi tonifieze si ridice fesierii, iar astazi ii vei afla si tu.

Cat de repede vad rezultate la fund cu exercitii pentru fese? Acum un an jumatate ti-as fi dat un raspuns sumar, scurt si cu siguranta incomplet la aceasta intrebare. Asa ca hai sa vedem: Cat de repede am sa vad uva ursi pentru pierderea în greutate cu exercitiile pentru fese? Depinde de… Mostenirea ta genetica si cu ce te-a inzestrat Mama Natura.

Cum să scapi de grăsimea de pe copase și fund – Andreea Bănică

Daca esti o tipa cu o mostenire genetica buna primita de pierde grasimea din solduri parinti, adica ai deja forma fundului conturata si adancimea potrivita, inseamna ca nu prea trebuie sa te strofoci pentru a vedea rezultate. Pentru un fund impecabil trebuie doar sa nu te ingrasi si sa fii activa. In cazul tau daca mananci cat-de-cat bine si faci exercitii din cand in cand, vei avea fundul acela rotund si bombat tot anul.

Mostenirea genetica joaca un rol vital in conturarea fundului, iar daca cele norocoase pot obtine rezultate chiar dupa doua saptamani, celorlalte le poate lua cateva saptamani, luni sau chiar ani buni pentru a obtine un aspect fizic placut al fundului.

Desi acum pare imposibil sa ai fundul lui J-Lo sau cel al braziliencelor, asta nu trebuie sa te impiedice sa aplici sfaturile pe care ti le dau mai jos. Te asigur ca poti avea un fund tare si bombat, chiar daca Mama Natura nu te-a inzestrat cu mosteniri bune!

Doar ca trebuie sa te astepti la multa munca, rabdare si muuult exercitiu pentru a-l contura.

Cat de repede vad rezultate la fund cu exercitii pentru fese?

Cu o mosternire genetica firava si un fund moale si bleg doar un program specializat pentru fesieri te va salva sa iti ridici si tonifiezi fundul, fara sa faci cu nervii ca nu vezi rezultate cu genuflexiunile pe cum să slăbesc din fundul meu le faci.

Depinde… Daca ii activezi si il trezesti la viata in fiecare zi. Da, stiu! Nici eu nu as fi crezut asta, dar am aflat ca desi sunt o grupa mare de muschi si foarte importanta pentru corpul uman, fesieri sunt unul dintre cei mai lenesi muschi din corp. Statul pe scaun, job-urile de birou, viata sedentara si mersul cu masina il adorm si il pun intr-o stare de amnezie completa.

Cu cat il activezi si il trezesti la viata mai mult, cu atat il inviorezi, il pui in miscare si il ajuti sa se porneasca spre schimbare.

Am slabit 30 de KILOGRAME in 50 de ZILE - Oana Radu Vlog

Fundul perfect este rezultatul unei muncii consecvente si, desi nu trebuie sa te antrenezi zilnic, merita sa incepi cu  o rutina zilnica de activare al fundului. Ca si exemplu, rutina mea zilnica de exercitii pentru activarea fundului cuprinde doar 3 exercitii: scoica laterala, fandari, podul fundului …toate ce sunt cuprinse si in rutina de activare din ghidul gratuit Ridica-ti Fundul.

O rutina zilnica de exercitii va face minuni pentru forma si vitalitatea fundului tau. Incepe simplu cu 3 exercitii, fara greutati, care sa iti trezesca la viata posteriorul. Depinde… Daca faci exercitiile cu forma buna si mintea atenta.

Ehhh…asta da! Mai bine faci 5 repetari cu forma corecta, in care simti cum se activeaza si strage fundul, decat 20 de repetari cu o forma gresita si necoordonata.

Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat

Cand vine vorba de trezirea, activarea si intarirea fundului, exercitiile cu greutatea corpului sunt punctul de start. Trebuie sa devii maestra si sa activezi fundul pe tot intervalul de miscare la aceste exercitii, inainte sa adaugi alte tensiuni si greutati. Realizand exercitiile cu forma corecta si intarind legatura dintre minte si muschi, vei reusi sa propulsezi rezultatele si sa iti bombezi fesierii, chiar cum să slăbesc din fundul meu fara sa apelezi la greutati.

Incarcatura progresiva este recomandata pentru rotunjirea si ridicarea fundului, dar este total ineficienta cand exercitiul nu se realizeaza cu o forma corecta si o legatura optima dintre minte si muschii.

Principiul acesta de lagatura dintre minte si muschii fiind piatra de temelie a trainingului specializat Fund Fabulos in 24 de zile, unde iti explic cum sa faci fiecare exercitiu corect pas cu pas Castigi de 10 ori mai mult de pe urma exercitiile pentru fund cu greutatea corpului, realizate cu forma corecta, decat exercitiile cu incarcatura mare, forma pocita si minim de activare.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă

Depinde… Daca cresti dificultatea exercitiilor si greutatea folosita. Cand stapanesti forma corecta a exercitiilor facute doar cu greutatea corpului, urmatorul pas spre reusita este sa adaugi tensiune. Vrei sa stimulezi fundul sa creasca? Sa capete forma si volum?

Atunci creste progresiv incarcatura si dificultatea exercitiilor pe care le faci.

  • Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat De Iulia Anghel Dacă eşti nemulţumită de cum arată fundul tău în fuste sau în pantaloni strâmţi, soluţia sunt exercitiile pentru tonifierea şi întărirea muşchilor fesieri.
  • Fese Ferme - program de slabire cu exercitii acasa pentru femei
  • Luni, 16 februarie

Fa mai multe repetari, adauga o serie in plus, creste sau scade tempo-ul exercitiului, adauga mai multa tensiune si nu iti fie frica sa folosesti greutati. Foloseste ganterele sau bara cu discuri din sala de forta, iar  acasa fa podul fundului cu copilul pe sold.

Pe tine cine te opreste sa faci podul fundului cu bara de greutati? Mai multa tensiune la exercitii mai multa adancime a fundului.

căi de ardere a grăsimilor nimbu pani pentru pierderea de grăsime

Depinde … Daca iti antrenezi suficient de des fundul si folosesti exercitii variate. Unu-doua exercitii o data pe saptamana nu sunt suficiente, mai ales daca ai o genetica proasta.

cum să ia fenugreek pentru a pierde în greutate clarinol xs slăbire

Acum vreo doi ani eram destul de frustrata si suparata ca fundul meu nu are o forma bombata, tare si ferma. E adevarat ca, pe atunci, nu aveam un obiectiv specific pentru el, dar tot vroiam sa fie ridicat si ferm….

pierderea în greutate prin fenugreek scădere în greutate cu leziuni la șold

Mult mai tarziu aveam sa inteleg ca daca vreau un fund bombat, un singur exercitiu pe saptamana nu era suficient. Acum, in fiecare antrenament am doua, chiar trei exercitii care lucreaza fundul si alte accesorii.

Cum Să Slăbești La Picioare și La Fund | Sport | Libertatea | Libertatea

Tinteste fundul din diferite unghiuri cu exercitii variate de ori pe saptamana. Si Fund Fabulos Opinii amix gel de ardere a grăsimilor trainingul specializat care cuprinde 34 de exercitii progresive doar pentru tonifiere si ridicarea fesierilor. Depinde… Daca mananci suficient de bine. Acesta este propabil unul dintre cele mai ignorate aspecte pentru care rezultatului posteriorului tau are de suferit si exercitiile pentru fese nu isi fac efectul asa de rapid.

Pentru a capata forma aceea rotunda si perfecta muschiul fundului trebuie sa creasca, sa se dezvolte. Deageaba faci tu exercitii specifice pentru fund, te chinui cu greutati mari si tragi tare de ai febra musculara incat ti-e greu sa te asezi pe scaun, daca nu te hranesti bine si nu dai suficient combustibil muschiului sa creasca, acesta va ramane plat.

In acest articol ai sa descoperi 6 mituri care stau in calea ta si solutia exacta pentru a obtine un fund rotund si ferm. Fundul rotund si ferm este cu siguranta una dintre calitatile feminine care atrage ca un magnet privire barbatilor. Pe cand, cu un fund rotund si ferm pe care vei descoperii imediat cum sa ti-l creezi nu numai ca vei avea de ales din multimea de barbati care te abordeaza ci vei avea mai multa incredere in tine in multe alte situatii de zi cu zi. Daca ai tot incercat sa iti ridici fundul fara succes, trebuie sa stii un lucru: Nu e vina ta!

Muschiul se reface, creste si devine mai puternic dupa antrenament. Principul R-O-N recuperare-odihna-nutrienti se aplica aici, la fel ca la orice grupa musculara si cu cat te hranesti suficient, cu atat vei vedea rezultate mai rapide in forma fundului tau.

O alimentatie cu suficiente proteine la fiecare masa alaturi de cat mai multe legume si verdeturi, imbogatite cu grasimi sanatoase din avocado, nuci, alune, migdale, ulei de masline, cocos sau unt, nu numai ca te aduce la kilogramele ideale, dar iti si ajuta, sprijina si accelereaza rezultatele fundului tau.

Fundul infloreste cand primeste recuperare, odihna si nutrienti buni in mancare! Iti va lua 2 luni, 2 saptamani sau doi ani pentru a vedea rezultate la fund cu exercitii pentru fese?

Vezi tu… ai fost păcălită! Ți-au spus că poți slăbi dacă iei pastila x sau ceaiul y. Crezi că poți da jos în 2 săptămâni kilogramele acumulate în decursul câtorva ani?

Asta nu iti pot spune! Totul depinde de aspectele de mai sus si poate si altele care se aplica in cazul tau si doar al tau. DAR, pot sa iti spun cu siguranta ca daca urmezi sfaturile de mai sus si folosesti cu regularitate si inteligent exercitiile pentru fese in antrenamentul tau, vei avea acel fund bombat si bine conturat pe care ti-l doresti.

Iar daca chiar nu stii ce exercitii variate sa faci pentru asta te indemn sa descoperi mai multe despre trainingul specializat: Fund Fabulos in 24 de zile Am luat toate strategiile pe care le-am descoperit prin esecuri si reusite, le-am perfectat dupa genetica romancelor si le-am pus in acest cum să slăbesc din fundul meu specializat.

Este usor de parcurs, creste in intensitate de la saptamana la alta si te va ajuta sa scapi de fesele moi si pleostite, chiar daca ai o genetica proasta. Programul celor 24 de zile de exercitii este tintit sa iti ridice si bombeze fesierii si iata ce rezultate au fetele:.