Cum să pierzi grăsime în 2 săptămâni


O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios. Va trebui să vă modificați dieta cum să pierzi grăsime în 2 săptămâni să adăugați exerciții fizice regulate pentru ca această pierdere în greutate să se întâmple.

pierderea în greutate a ciocanului și a dalta

Dacă în prezent faceți exerciții după-amiaza sau seara, luați în considerare să vă schimbați rutina de antrenament la orele dimineții. Unele studii au arătat că antrenamentele de dimineață sporesc capacitatea corpului tău de a arde calorii din grăsimi stocate, în loc să folosești caloriile pe care le consumi prin alimente în timpul zilei.

Schimbarea rutinei poate fi dificilă la început. Dar după câteva zile de a te trezi mai devreme și de a te culca puțin mai devremevei fi bine cu noua ta rutină AM.

Cum scapi de grăsimea abdominală în numai 2 săptămâni

Efectuați antrenamentele cu intensitate mare HIIT. Antrenamentele HIIT sunt populare în aceste zile și dintr-un motiv întemeiat.

bare de granola pentru a slabi

Studiile au arătat că ajută la arderea mai multă grăsime și la menținerea metabolismului ridicat mai mult decât exercițiul tradițional. Includeți una până la două zile de antrenamente HIIT în fiecare săptămână. Efectuați 45 de minute de cardio cu o încălzire de 10 minute și o răcire de 10 minute. Cele 25 de minute între ele trebuie dedicate sprintului timp de 30 de secunde la un minut și revenirea la intensitate moderată timp de două-patru minute.

HIIT sporește producția hormonului de creștere umană cu la sută timp de 24 de ore.

Nu există o pastilă magică care să o elimine peste noapte, dar cu voință orice este posibil. Iată cum scapi de grăsimea abdominală în 14 zile. După cum spuneam, grăsimea abdominală nu face bine nici sănătății, nici imaginii de sine, dar scade și încrederea în propria persoană. Printr-o combinație de voință, exerciții și hrana nutritivă specifică, este posibil să ajungi să ai un abdomen plat, așa cum ți-ai dorit.

Intensitatea ridicată este de 80 până la 85 la sută din frecvența cardiacă maximă. Intensitatea moderată este de 65 până la 80 la sută din frecvența cardiacă maximă.

Alimente care luptă împotriva depozitelor de grăsime de pe abdomen

Puteți menține o conversație cu un prieten, dar respiră. Alternează între aceste două. Începeți antrenamentul cu greutatea. În zilele alternative în care nu efectuați un antrenament HIIT, includeți un antrenament de forță.

Rețineți că este nevoie de un timp pentru a construi mușchi.

arzător de grăsimi cum se folosește

Cu toate acestea, antrenamentul regulat în greutate împreună cu o dietă sănătoasă vă pot ajuta să construiți masa musculară pe parcursul a patru până la 12 săptămâni, ceea ce vă va stimula metabolismul. Exercitiile de antrenament pentru forta te ajuta sa construiesti masa musculara slaba. Cu cât ai o masă musculară mai slabă, cu atât mai mare va fi metabolismul tău.

Acestea sunt rapid de făcut și pot fi încorporate cu ușurință în rutina dvs. Încercați și mașini noi de greutate, clopote de fierbere sau curele TRX.

Nu am mancat NIMIC 5 ZILE !! ( Water Fasting ) - Vlog 853

Mai bine, lucrează cu un prieten sau un antrenor personal care îți poate arăta cum să folosești echipament nou. Lucrați până la ars timp de 12 până la 15 repetări. Faceți două-trei seturi. Includeți alte forme de scădere în greutate la bcp. În plus față de antrenamentele HIIT și de formare a forței, includeți câteva zile de alte tipuri de activitate cardiovasculară.

Aceste tipuri de exerciții ajută, de asemenea, la susținerea scăderii în greutate. Includeți până la de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână HIIT poate conta și în acest sens. Unul dintre punctele principale de diferențiere a cardio și HIIT este că aceste exerciții cardio sunt făcute la o intensitate constantă, moderată și nu alternând între nivelurile de intensitate ridicată și moderată.

Mâncat pentru pierderea în greutate Creați un deficit de calorii zilnic de 1. Un kilogram este egal cu 3. Pe parcursul a 14 zile, acest lucru este egal cu un deficit de 1.

indicații despre cum să slăbești

Puteți crea o parte din acest deficit cu exerciții fizice, dar va trebui, de asemenea, să reduceți caloriile din dieta dvs. De asemenea, nu uitați că vă ardeți și calorii și prin exerciții fizice.

Primele 5 lucruri la care trebuie sa renunti cand vrei sa slabesti sfaturi simple în jos

Acest lucru în combinație cu un deficit de calorii mai mic din dieta dvs. Utilizați un jurnal de alimente sau o aplicație de urmărire a alimentelor pentru a afla câte calorii mâncați în prezent și scădeți - din acest număr. De asemenea, continuați să vă urmăriți caloriile pentru a vă asigura că nu mâncați prea mult și să nu vă mențineți în obiectivul caloric.

Mănâncă un mic dejun copios.

poti sa slabesti cu ms

Micul dejun este o masă importantă, mai ales când încerci să slăbești. În plus, fibra aduce un cum să pierzi grăsime în 2 săptămâni de masă pentru a vă simți mai plin.

Mâncat pentru pierderea în greutate

Încercați să limitați carbohidrații în dieta dvs. Pierderea a 5 kilograme în 2 săptămâni poate fi ușoară, dar anumite modele de dietă fac și mai ușor de făcut. Limitarea unor carbohidrați din alimentația dvs.

Cu toate acestea, limitarea anumitor tipuri de carbohidrați vă poate ajuta să pierdeți mai ușor 5 kilograme decât doar urmând o dietă scăzută în calorii. Carbohidrații se găsesc în următoarele alimente: zahăr sau alimente care au adăugat zahăr, produse lactate, boabe, legume amidonice și leguminoase și fructe.

În loc să mâncați pâine, orez sau paste, înlocuiți aceste carbohidrați cu legume non-amidonice, cum ar fi broccoli, spanac, conopidă, țelină și ardei. Acestea sunt bogate în fibre, vitamine și minerale, care sunt esențiale pentru sănătatea dvs.

jurnalul de pierdere în greutate zilnic

Nu uitați că toate zaharurile sunt carbohidrați, deci tăiați alimentele cu adaos de zahăr pentru a vă reduce aportul. Verificați informațiile nutriționale și citiți listele de ingrediente pentru a verifica dacă au adăugat zahăr.

La fel ca micul dejun, mâncărurile grele cu proteine, suplimentate cu legume cu conținut scăzut de calorii, vă pot ajuta să atingeți obiectivul în greutate mai repede decât o dietă săracă în calorii. Acest lucru vă va asigura că beneficiați de acest nutrient esențial. Asigurați-vă că vă măsurați porțiunile pentru a vă ajuta să rămâneți pe traseu.

Împerechează-ți proteina cu orice tip de legume.

Dieta cum sa slabesti cu 8 kg in 2 saptamani, dieta cu iaurt - slabesti 5 kilograme in 2 saptamani

Încercați să vă lipiți de legumele non-amidonice, precum salate, broccoli, ardei, varză de Bruxelles sau roșii, deoarece acestea sunt foarte scăzute în calorii. Includeți o porție de porție sau o porție de 2 cani de verdeață de salată. Înlocuiți alimentele procesate cu alimente mai nutritive.

Limitarea sau evitarea alimentelor procesate în timpul ferestrei dvs.