Cum să pierzi grăsime fără să pierzi în masă, Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?


Riscul redus de boli de inimă, diabet, hipertensiune arterială și apnee în somn sunt doar câteva beneficii cum să pierzi grăsime fără să pierzi în masă pierderii în exces de grăsime.

Cu toate acestea, fără o planificare adecvată, dieta poate duce și la pierderea masei musculare slabe. Exercitarea pentru scăderea grăsimilor Includeți exerciții cardio. Cardio este cel mai rapid mod de a arde calorii imediat. Includeți exerciții de intensitate moderată până la viguroasă de câteva ori pe săptămână și concentrați-vă pe exerciții care implică intervale pentru a ajuta la arderea grăsimilor.

modalități super simple de a slăbi

Acest lucru va ajuta la arderea caloriilor din grăsimi, pe lângă îmbunătățirea sănătății cardiovasculare. Cu toate acestea, adăugarea într-o activitate viguroasă unde nu puteți spune mai mult de unu-două cuvinte simultan arde mai multe calorii pe minut.

Înotul, ciclismul, boxul și tenisul oferă toate alternative eficiente la mașini de alergat și eliptice.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Dacă nu sunteți destul de pregătit pentru un exercițiu energic, începeți să mergeți rapid pe o banda de alergare la urcare, să folosiți o bicicletă staționară sau să faceți cunoștință cu o mașină eliptică. Puteți face acestea la un nivel oferit abilității voastre. Pentru a pierde cea mai mare cantitate de grăsime, o combinație de antrenament în greutate și cardio este cel mai eficient plan de exercițiu. Deși cardio arde mai multe calorii pe termen scurt, ridicarea în greutate sau antrenamentele de forță ajută la construirea masei musculare slabe care poate crește câte calorii arzi pe termen lung.

Cu toate acestea, cu cât petreci mai mult timp făcând exerciții de antrenament pentru forță, cu atât mai multă masă musculară poate fi mai slabă. Studiile au arătat că masa musculară crescută ajută la creșterea metabolismului și la arderea mai multor calorii chiar și atunci când corpul tău este în repaus.

Exercitiile fizice iti cresc metabolismul, dar antrenamentul la intervale o face si mai mult. S-a dovedit că antrenamentul cu intervale mari de intensitate este mai eficient la arderea caloriilor din grăsimi decât alte forme de exercițiu.

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara

Aceste antrenamente ar trebui să dureze între de minute și ar trebui să vă simțiți foarte, foarte respirați la sfârșitul antrenamentului. Vorbiți întotdeauna cu medicul dvs.

Crește-ți activitatea stilului de viață.

mici modificări pentru pierderea de grăsime

Activitatea stilului de viață sunt activități și mișcare pe care le efectuați într-o zi obișnuită. Creșterea cât de mult vă mișcați de-a lungul rutinei zilnice vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii și grăsimi. Asta înseamnă că ești activ și ritmul cardiac crește ușor, dar nu ești fără suflare. Activitățile pot include: mersul către și din mașina dvs.

Cum sa NU pierzi si masa musculara cand dai jos grasime

Deși arzi mai puține calorii în această zonă, caloriile arse sunt în principal din depozitele de grăsimi. Dacă vi se pare dificil să ieșiți și să faceți exerciții fizice sau nu aveți membru la sală, există o varietate de exerciții pe care le puteți face acasă cu echipament mic sau fără.

Dacă sunteți începători, încercați să mergeți pe loc, ridicați picioarele de pe un scaun sau împingeți pereții. Acestea sunt cum să pierzi grăsime fără să pierzi în masă de intensitate scăzută, începătoare, care pot ajuta la arderea caloriilor, tonifierea mușchilor și vă pot ajuta să reduceți masa de grăsime.

Cum slăbești fără să pierzi masă musculară. Ce alimente trebuie să privilegiezi

Dacă sunteți un antrenor intermediar, puteți încerca acasă exerciții mai avansate. Includeți activități de genul: push-ups, sit-up-uri, alergări pe loc, ghemuțe sau alpinisti. Acestea sunt activități care vă vor transpira transpirația și vă vor ajuta să reduceți masa grasă.

Schimbarea obiceiurilor tale alimentare Consumați mai multe proteine.

metabolismul te face să pierzi în greutate

O porție de carne, păsări de curte sau pește ar trebui să fie dimensiunea și grosimea palmei mâinii care este de aproximativ oz. Proteina slabă pe care să o includeți în dieta dvs.

Cum să pierzi grăsimea

Limitați carbohidrații. Studiile au arătat că dietele cu conținut scăzut de glucide au ca rezultat o pierdere în greutate inițială mai mare și o reducere mai mare de grăsimi pe termen lung, comparativ cu dietele cu conținut scăzut de grăsimi.

Carbohidrații se găsesc într-o mare varietate de alimente, inclusiv: fructe, lactate, leguminoase, cereale și legume amidonice. Deoarece sunt atât de răspândite, nu este ideal sau sigur să mergi la o dietă foarte scăzută sau fără carbohidrați, deoarece ai limita o mare varietate de alimente.

Aveți scopul de a consuma o cantitate moderată de carbohidrați, nu de a le evita.

Apa retinuta in tesuturi? Greutatea organelor interne? Masa musculara? Densitate osoasa?

Limitați carbohidrații din cereale precum pâine, orez, paste sau biscuiti, deoarece aceste alimente nu sunt la fel de dense de nutrienți ca alți carbohidrați precum legumele sau fructele cu amidon.

Cerealele integrale au un conținut mai mare de fibre și alți nutrienți care sunt sănătoși pentru tine. Mănâncă o dietă sănătoasă, echilibrată. Asta înseamnă că includ și fructe și legume. Studiile au arătat că atât zahărul, cât și alcoolul pot determina creșterea în greutate, dar cresc în mod specific cantitatea de exces de grăsime.

Recomandările actuale spun să limiteze alcoolul la un pahar zilnic pentru femei și două pahare zilnic pentru bărbați. Cu toate acestea, limitarea alcoolului în continuare este ideală pentru pierderea în greutate și grăsime.

Evitați pastilele alimentare. Există o varietate de pastile pe piață care promit o serie de beneficii alimentare - inclusiv reducerea rapidă a greutății și a grăsimilor.

  1. Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  2. Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  3. Cum sa NU pierzi si masa musculara cand dai jos grasime Majoritatea barbatilor care vor un corp musculos si suplu au aceasta problema.

Pastilele alimentare nu sunt reglementate de FDA și pot avea consecințe grave. Aceste mofturi nu sunt doar potențial periculoase; de asemenea, nu sunt dovedite eficiente. Unele studii efectuate de FDA au descoperit că multe dintre aceste pastile de dietă fără vătămare au fost îmblânzite sau contaminate cu alte medicamente dăunătoare sau sunt o combinație de medicamente care dăunează organismului dumneavoastră.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Nu luați medicamente fără vânzare fără a consulta mai întâi medicul. Aceste medicamente pot interfera cu medicamentele prescrise sau cu condițiile de sănătate actuale. Evitați pastilele sau produsele care pretind rezolvări rapide sau ușoare ale greutății. Dacă pare ușor și prea bun pentru a fi adevărat, probabil este.

scoate grăsimea din plăci

Menținerea noilor obiceiuri alimentare Păstrați un jurnal cu mâncare. Notarea notelor despre ceea ce mănânci te poate ajuta să rămâi pe cale cu o dietă sau cu noi obiceiuri alimentare pe termen lung. Aceste check-in-uri vă ajută să vă răspundeți și să înțelegeți exact ce se mănâncă zilnic. Cumpărați un caiet de jurnal cu alimente, utilizați câteva bucăți de hârtie sau descărcați o aplicație de jurnal pe telefonul inteligent sau tableta. Asigurați-vă că sunteți sincer și exact în jurnalul dvs.