Cum arde lipidele grase. 5 ALIMENTE CARE AJUTĂ LA ARDEREA GRĂSIMILOR


Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele? Aceeasi intrebare este valabila si pentru carbohidrati si proteine. Aceste alimente, cunoscute drept macronutrienti, sunt categoriile de nutrienti de care oamenii au nevoie.

5 ALIMENTE CARE AJUTĂ LA ARDEREA GRĂSIMILOR | Domyos by Decathlon

Ele furnizeaza corpului energie si ii permit sa isi desfasoare multe functii biologice normale. O dieta sanatoasa consta intr-un mix de alimente care sa includa fiecare din aceste trei categorii de macronutrienti, desi nu in cantitati egale. Ultimele descoperiri stiintifice ne spun ca in loc sa te axezi pe nutrienti individuali, este preferabil sa te gandesti la obiceiurile tale alimentare generale.

Incearca un mix de alimente integrale din natura, nu alimente produse in fabrica, cu o varietate de surse de lipide, carbohidrati  si proteine.

sa slabesti ce sa mananci scădere în greutate tracy

Nu exista o singura dieta sanatoasa ci multe astfel de diete in intreaga lume. Aceasta dieta si variante cunoscute sub numele de diete stil DASH sunt bogate in fructe si legume si grasimi vegetale sanatoase. DZR-urile stabilesc gama de macronutrienti dintr-o dieta echilibrata pentru a-ti mentine o greutate sanatoasa si a impiedica aparitia unor boli grave precum cardiopatia, cancerul, hipertensiunea  si diabetul. Cum arde lipidele grase furnizeaza, de asemenea, indicatii pentru fibre o forma de carbohidrati nedigerabili care indeplinesc mai multe functii in organism si vitamine  si minerale.

Totul despre grasime Grasimile constituie in prezent aproximativ o treime din  alimentatia americanilor. In trecut, expertii ii incurajau pe oameni sa manance mai putine grasimi. Astazi, expertii sunt mai preocupati de tipul de grasimi pe care il mananci, in special pentru sanatatea inimii, in special datorita deceniilor de studii de la Harvard Medical School si Harvard School of Public Health.

Dupa cum s-a demonstrat, tipul de grasimi pe care-l mananci este cel care conteaza si nu totalul grasimilor. Corpul are nevoie de grasimi. Ele sunt o sursa majora de energie si te ajuta, de asemenea, sa absorbi anumite vitamine  si nutrienti.

ex-lax te face să slăbești Pierderea în greutate schimbă personalitatea

Anumite lipide din surse vegetale dar si din peste se dovedesc a fi cele mai benefice. Aceste grasimi nesaturate— care se prezinta in special in forma de grasimi vegetale, nuci si cereale integrale — sunt bune pentru tine. Exista doua tipuri de grasimi nesaturate: grasimi polinesaturate si grasimi mononesaturate.

Aceste lipide bune pot ajuta la reducerea colesterolului LDL raupot preveni ritmuri cardiace anormale si impiedica bolile de inima.

banca pierde în greutate pierderea în greutate a triumfului

Cat de mult din fiecare? Mai jos sunt furnizate dozele zilnice recomandate DZR-uri pentru lipide, carbohidrati si proteine—cantitatile necesare zilnic pentru a raspunde necesitatilor nutritionale pentru adulti minimizand riscul de boli. Dar nu uita ca mai important decat sa respecti aceste procentaje este sa te asiguri ca alegi surse sanatoase de lipide, carbohidrati si proteine, dupa cum se descrie in acest raport. Fibre carbohidrati nedigerabili : 14 grame la fiecare 1.

Doar unele lipide sunt rele pentru tine: grasimile trans care se gasesc in anumite alimente si margarine procesate si unele grasimi saturate care se gasesc in special in carne si alimente integrale nedegresate.

  • Inițiatorul proiectului FreeRider.
  • Lipidele, de la inamici la prieteni! | FreeRider
  • Stimulează-ți metabolismul pentru pierderea de grăsime

Lipidele rele iti cresc sansele de a dezvolta boli de inima crescand nivelul in sange al doi factori principali de risc, colesterolul LDL si trigliceridele. Desi rezultatele cercetarii sunt conflictuale, cel mai bine este sa limitezi carnea rosie, in special carnea procesata si produsele lactate din lapte integrale precum unt, branza si inghetata. Incearca sa alegi produsele lactate degresate total sau cu continut mic de grasime, si carnea slaba, carnea de pasare, de peste, soia si fasole.

pierdeți în greutate în timp ce aveți perioadă 5 pierderi de grăsime în 1 lună

Carnea procesata si conservata este in special legata de un risc crescut de boli cardiovasculare. Pentru lipidele trans, nu exista un nivel de siguranta, iar regulile de alimentatie recomanda sa mancam cat mai putine posibil.

36 și nu poate slăbi Pierdere în greutate de 22 de kilograme

Care este diferenta dintre grasimile bune si cele rele? Toate lipidele au o structura chimica similara: un lant de atomi de carbon legati de atomi de hidrogen. Diferenta este data de lungimea si forma lanturilor de carbon si de numarul de atomi de hidrogen legati de atomi de carbon.

Se pare ca diferente mici in structura se traduc prin diferente cruciale in organism. Grasimi rele Cele doua forme de grasimi nesanatoase, lipidele trans  si lipidele saturate, au o proprietate fizica in comun: se gasesc in stare solida la temperatura camerei.

Meniu cont utilizator

Gandeste-te la unt, margarina, grasime pentru aluat fraged, sau grasimea marmorata dintr-o friptura. Dar lipidele rele se gasesc din abundenta si in anumite  lichide, inclusiv in lapte integral, smantana si uleiuri de palmier si de nuca de cocos. Aceste lipide iti ridica nivelul total de colesterol, indreptand balanta catre colesterolul LDL,tipul distructiv care favorizeaza formarea de blocaje in arterele coronare, semnul distinctiv al bolilor de inima.

  • Ce inseamna, de fapt, acest lucru?
  • Scorţişoara arde celulele grase
  • Arde mai eficient grăsimile

Panelul de experti din Programul National de Educatie privind Colesterolul national Cholesterol Education Program recomanda reducerea lipidelor saturate si a lipidelor trans ca mijloc de prevenire si control al bolilor de inima.

In cum arde lipidele grase saturate, lantul de atomi de cum arde lipidele grase pastreaza cat mai multi atomi de hidrogen posibil, saturandu-l la modul literal cu atomi de hidrogen. Fiecare atom de carbon din lant este legat de urmatorul cu o singura legatura, lasand numarul maxim de puncte de legatura disponibile pentru a lega hidrogenul.

Dimpotriva, in cazul lipidelor nesaturate, atomii de carbon au mai putini atomi de hidrogen decat numarul maxim. Grasimile saturate, care sunt concentrate in produsele lactate nedegresate si carne, au avut parte de o oarecare publicitate pozitiva in mass-media recent.

Poate ca ai vazut rapoarte conform carora acestea nu cauzeaza boli de inima in cele din urma.

Distribuie:

Din nefericire, multe povesti din mass-media au supra-simplificat concluziile oamenilor de stiinta care au desfasurat meta-analiza de 21 de studii publicata in The American Journal of Clinical Nutrition in Studiul a afirmat intr-adevar ca nu exista suficiente dovezi pentru a concluziona ca grasimile saturate cresc riscul de boli de inima, dar inlocuirea grasimilor saturate cu grasimi polinesaturate poate  intr-adevar reduce riscul de boli de inima.

Doua alte studii majore din aceeasi publicatie academica au limitat usor prescriptia, concluzionand ca inlocuirea grasimilor saturate cu lipide polinesaturate precum grasimi vegetale sau carbohidrati bogati in fibre este cea mai buna masura pentru reducerea  riscului de boli de inima.

In concluzie, daca incerci sa reduci grasimile saturate, cea mai buna modalitate este sa le inlocuiesti cu grasimi polinesaturate, precum uleiul de porumb. In ceea ce priveste colesterolul, o dieta bogata in lipide saturate ridica nivelul total al colesterolului crescand LDL-ul daunator.

Ca toate grasimile alimentare, grasimile saturate cresc si HDL-ul de protectie.

pierde 7 kilograme de grăsime alăptare cu pierderi de grăsime

Dar consumul de grasimi nesaturate este o alegere mai buna deoarece scade colesterolul rau si il creste pe cel bun. Lipidele trans dispar rapid din scena, gratie cerintei guvernului ca acestea sa fie enumerate pe etichetele alimentare.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Lipidele trans au fost create in laborator pentru a furniza alternative ieftine la unt. Chimistii alimentari au invatat cum sa solidifice grasimile vegetale incalzindu-le in prezenta hidrogenului si a catalizatorilor de metale grele precum paladiul.

  1. Importanta biologica arderilor din organism
  2. Fata pierde in greutate in timp ce sotul se desfasura
  3. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid: Account Options

Procesul, denumit hidrogenare, da atomilor de carbon mai multi pierderea de grăsime de top de hidrogen pe care sa-i tina, facand grasimile polinesaturate bune mai asemanatoare cu grasimile saturate ca structura.