Cele mai mari greșeli în pierderea în greutate


Gustările au, în general, o reputație proastă de a fi bogate în calorii, zahăr, grăsimi sau sare.

Video: DE CE NU SLABESTI! | 7 Greseli Care Te Tin in Loc (Noiembrie 2020).

Cu toate acestea, nu toate gustările sunt nesănătoase. De fapt, atunci când sunt planificate corespunzător, multe gustări pot fi de fapt benefice dietei tale. Acestea pot adăuga un plus de nutriție în ziua ta, îți pot oferi un impuls de energie și îți păstrează foamea și pofta de mâncare pe tot parcursul zilei. Alegerea celor mai bune gustări pentru pierderea în greutate Păstrați caloriile sub control.

Una dintre cele mai mari greșeli pe care oamenii le fac atunci când gustați pe o dietă sau un plan de scădere în greutate este să lăsați caloriile totale cele mai mari greșeli în pierderea în greutate devină prea mari. Aceasta poate duce la creșterea în greutate sau la un platou în greutate.

Pentru a vă asigura că vă lipiți de de calorii sau mai puțin, măsurați întotdeauna porții din alimentele dvs. Ghidarea porțiilor sau a caloriilor vă lasă deschisă pentru multe greșeli. Chiar dacă doriți să mențineți caloriile limitate pentru gustări, de calorii oferă suficient spațiu pentru a include o varietate de nutrienți care să vă ajute să vă păstrați foamea sub control.

Tăierea prea multor calorii

Includerea proteinei slabe ar trebui să fie o prioritate numărul unu atunci când alegeți o gustare în timp ce încercați să slăbiți. Proteina este un nutrient esențial pentru pierderea în greutate. Când este inclusă în gustarea dvs. Puteți face un mix de traseu, carne de deli și rulouri de brânză, iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsime presărat cu scorțișoară, 3 oz de smucitură, pâine prăjită integrală cu ou fiert tare, sau țelină și unt de arahide.

Adăugați o cantitate mare de fructe sau legume.

Ești mai indulgent

O gustare este un loc perfect pentru a vă bucura de o porție suplimentară de fructe sau legume. În plus, aceste alimente au un conținut scăzut de calorii și pot adăuga vrac la gustări, fără să te împingă peste limita ta de calorii.

cele mai mari greșeli în pierderea în greutate fdc 4 ro 1 arzător de grăsimi

Fructele și legumele oferă, de asemenea, beneficiul suplimentar de a fi bogate în fibre. Fibrele, ca și proteinele, vă pot ajuta să vă mențineți mulțumit mai mult pe parcursul zilei.

Asocierea proteinei slabe cu un fruct sau o legumă face o gustare hrănitoare și satisfăcătoare. Încercați iaurt grecesc cu fructe, un băț de brânză cu conținut scăzut de grăsimi și un măr sau pere, nuci prăjite și fructe uscate, morcovi pentru bebeluși cu hummus, o vafe mică cu cereale integrale cu unt de arahide și banane feliate, un shake proteic cu fructe și legume amestecate îno folie de salată cu salată de pui sau carne de deli învelită în jurul legumelor crude.

Du-te pentru carbohidrați complexe în loc de carbohidrați rafinați. Multe alimente tipice de gustări au un conținut ridicat de glucide rafinate, cum ar fi făina albă sau zahărul alb.

Alegerea celor mai bune gustări pentru pierderea în greutate

Treceți la cereale integrale cu conținut ridicat de fibre pentru o sursă de carbohidrați mai complexă și mai satisfăcătoare. Mergi la cereale integrale ori de câte ori poți. Cerealele integrale de încercat includ: ovăz de cereale integrale, porumb, tortillas de grâu integral sau ambalaje, pâine de grâu integral sau quinoa. Includeți boabele întregi în gustări, cum ar fi: chipsuri de pita integrală de grâu și morcovi cu hummus, o bucată de pâine prăjită integral cu avocado și roșii feliate, o cană de popcorn cu aer, un bol mic de ovăz cu fructe sau iaurt cu fructe și o stropire de granola.

Încercați mai întâi apă.

Ai renunțat la dietă

Este posibil să simțiți senzația de foame între mese și aveți nevoia să gustați când, în realitate, este posibil să nu aveți nevoie de mâncare. Uneori, simptomele unei deshidratări ușoare pot părea foame fizică și te vor mânca.

  1. Baghete de slăbit
  2. Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate! - Blog de nutriție XXL
  3. Pierdere în greutate în condiții de siguranță lunar
  4. Cum să alegeți gustările pentru pierderea în greutate | lampioanezburatoare.ro
  5. Cum sa eviti 10 greseli alimentare care te pot duce la acumulare de kilograme
  6. Era rapidă.
  7. Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate.

Vindeți să beți cel puțin 64 oz sau opt pahare de apă zilnic. Cu toate acestea, multe persoane au nevoie de până la 13 pahare zilnic. Suma va varia în funcție de vârstă, sex și nivel de activitate. Dacă faceți dietă și vizați scăderea în greutate, alegeți hidratarea lichidelor fără calorii. Apa, apa aromată, apa spumantă, cafeaua cu decaf și ceaiul sunt toate opțiunile grozave.

Timp de îmbunătățire!

Evitați mâncărurile extrem de prelucrate. Alegerea alimentelor cu conținut scăzut de calorii și nutritive este cea mai bună opțiune pentru a include o gustare în timp ce faceți dieta. Multe alimente procesate și preparate din gustări sunt bogate în calorii, zahăr, grăsimi și sare [8].

cele mai mari greșeli în pierderea în greutate pierdere în greutate sănătate

X Sursa de încredere EatRight. Evitați alimente precum: chipsuri, biscuite, bomboane, prăjituri, prăjituri, plăcinte, granola cu zahăr, batoane cu fructe zaharoase sau băuturi îndulcite. Evitați gustările calorii goale. Există câteva gustări cum ar fi chipsurile de cartofi sau bomboanele care ar trebui evitate, evident, atunci când slăbești.

Cu toate acestea, există câteva gustări complicate, care au un conținut scăzut de calorii și care ar trebui totuși să fie reduse la minimum.

Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate!

Gustările sau alimentele cu calorii goale sunt cele care nu conțin valoare nutritivă mică sau fără valoare și oferă doar calorii. Sunt săraci în calorii, dar sunt, de cele mai mari greșeli în pierderea în greutate, foarte mici în orice nutriție valoroasă. Deciderea când să gustați Așteptați ca stomacul dvs.

Este important să te asiguri că folosești gustările cu înțelepciune. Una dintre cele mai bune utilizări pentru o gustare este să menții foamea la un nivel ușor de gestionat între mese.

cele mai mari greșeli în pierderea în greutate îngrijire pentru slăbire

Gustați doar dacă aveți cu adevărat, foame fizic. Corpul tău face o treabă excelentă în a te anunța când îți este foame și dacă ai nevoie sau nu de o gustare înainte de următoarea masă planificată.

Foamea fizică ar trebui să fie ghidul dvs. Acordați atenție semnalelor corpului dvs. Foamea fizică se simte ca o goliciune în stomac și poate veni împreună cu dureri de stomac și zgomote grohoase. Faceți o mică gustare înainte de antrenament. Un alt moment potrivit pentru a gusta chiar dacă nu îți este prea foame este înainte de un antrenament de lungă sau mare intensitate.

Losing Strength while Cutting - How to Reverse it

Dacă au trecut câteva ore de la ultima masă sau nu ați mâncat încă, o mică gustare de dinainte de antrenament vă va ajuta corpul cu energia de care are nevoie pentru a susține activitatea. Gustările dinainte de antrenament au recomandări ceva mai specifice în comparație cu o gustare folosită pentru a vă duce de la prânz la cină.

Cel mai bun tip de gustare înainte de un antrenament sunt carbohidrații care acționează ca o sursă imediată de combustibil pentru corpul vostru. Gustați între două mese care sunt departe. Unul dintre cele mai comune motive pentru a include o gustare este de a ajuta la gestionarea foamei care se poate cultiva între mese. Să vă lăsați prea foame între mese poate duce la supraalimentare la următoarea perioadă de masă. Dacă două mese sunt mai mari de aproximativ patru până la cinci ore, poate trebuie să planificați să gustați o gustare care să vă ajute la mesele următoare.

Combinația dintre o proteină slabă și un fruct, legume sau cereale integrale este cea mai bună opțiune pentru a potoli foamea și pentru a vă menține mulțumit. Evitați gustarea dacă nu aveți nevoie. Gustările se pot încadra foarte bine într-o dietă de slăbit prin gestionarea satirii și a nutriției. Cu toate acestea, gustarea când nu este nevoie poate împiedica pierderea în greutate și poate stabili obiceiuri proaste. Nu adăugați gustări, chiar și gustări sănătoase sau scăzute de calorii, care vă vor împinge peste nivelul caloric pentru pierderea în greutate.

Nu te apuca de plictiseală. Chiar dacă aveți spațiul în dieta dvs.

Cele mai frecvente 7 greșeli pe care le faceți atunci când vreți să slăbiți

De asemenea, nu vă așezați cu cantități mari de gustări - chiar dacă sunt sănătoase. Acest lucru poate duce la o alimentație lipsită de minte și o supraalimentare și, poate, prea multe calorii.

Evitați gustarea la miezul nopții, deoarece acesta este un obicei prost care vă poate derama planurile de slăbit. Vezi si.