Cele mai bune greutăți de rutină pentru pierderea în greutate


Dacă ar fi fost atât de ușor, toată lumea ar fi pierdut în greutate și grăsime, pur și simplu ridicând sau făcând cardio, sau orice tip minunat și-ar fi atins visele împachetând toți acei mușchi pur și simplu făcând cardio și ridicând.

alycia s-a căsătorit la prima pierdere în greutate cum să slăbești fără să te muți

Toată lumea ar fi fost fericită fără să sufere, nu ar exista obezitate și nici anorexie, toată lumea ar fi arătat că visau și fiecare vis ar fi fost realizat în câteva luni.

Tristul adevăr este: Pentru a pierde grăsime sau greutate, sau împachetați mușchii, totul se reduce la un punct cheie, cea mai grea parte dintre ele, care este: Dieta și cât de inteligent sunteți cu Dieta dvs. Acest lucru diferă un sportiv de succes de un tip care pierde timpul la sală și nu face nimic, nu este vorba despre cât de greu te antrenează, este despre cât de deștept ești cu dieta ta, asta face ca acele vise să fie imposibile pentru unii, ei antrenează și antrenament și antrenament și în final, pur și simplu își încurcă dieta.

A face Cardio sau a ridica greutăți nu va funcționa niciodată pentru dvs. Dacă încercați să pierdeți grăsime și acesta este obiectivul principal, trebuie să vă aflați pe un deficit caloric. Deci, pentru a rezuma totul: Ai nevoie de un echilibru între: Diet-Cardio și antrenament pentru forță. Niciunul dintre acestea nu trebuie ignorat în procesul de ardere a grăsimilor. Trebuie să fiți cu un deficit de calorii, cu dieta dvs. Menținerea carbohidraților în jos g ga zi, făcând unele cardio, care este în plus pentru a forța acel deficit pentru a continua și a face antrenament de forță pentru a menține mușchii, astfel încât să nu sfârșește să-ți pierzi mușchii întregi, în timp ce asta ți-ar contura mușchii și te-ar face să pară mai în formă cu mai puțină grăsime corporală, poți sări peste cardio dacă ești în deficit și totuși pierzi grăsime și greutate, imaginează-ți dacă le combini pe ambele trei despre care am menționat.

Pentru a împacheta masa - este surplusul, totuși, țineți cont că ambalarea mușchilor te-ar face să pară mai atractiv dacă îți păstrezi dieta curată, deoarece majoritatea lucrurilor pe care urmează să le câștigi ar fi musculare și fără grăsime, dacă dieta ta este de rahat.

Grăsimea de la greutate diferă. Deci dieta este cheia. Pentru a pierde în greutate - este deficitul.

arderea grăsimilor te face să te simți rău conștientizarea pierderii în greutate

Vă doresc tot ce este mai bun, sper să vă ajute un pic să înțelegeți ce se întâmplă. Răspunsul 2: Atunci când vă concentrați asupra pierderii de grăsimi, exercițiile constante cu o dietă alimentară integrală vă vor oferi cele mai bune rezultate.

Iată trei moduri prin care poți accelera pierderea de grăsime: Concentrați-vă pe amestecul cardio și antrenamentul cu greutatea. Pierderea grăsimii poate fi destul de dificilă când începeți călătoria sănătoasă. Din fericire, cu câțiva pași cheie, veți putea să pierdeți grăsimea cu ușurință și să o mențineți pe termen lung. În primul rând, aflați procentul dvs. Calculatorul de mai jos vă va ajuta să faceți o evaluare a nivelului de grăsime a corpului.

Calculatorul de grăsime corporală și Calculatorul procentului de grăsime corporală Utilizați calculatorul ca ghid. Scopul pentru tine ar trebui să fie să te concentrezi asupra practicării obiceiurilor sănătoase în fiecare zi, nu a numărului. Odată ce ai o gamă ideală de locul în care vrei să fii, atunci concentrează-te pe dezvoltarea unui plan de fitness pentru a-ți susține obiectivele. Dacă vă concentrați doar pe antrenament cardio sau doar în greutate, este posibil ca rezultatele dvs.

O modalitate excelentă de a maximiza pierderea de grăsime prin exerciții fizice este prin antrenamentul cu intervale de intensitate ridicată sau prin HIIT. În loc să alergați sau să vă ridicați ore întregi, vă puteți consolida antrenamentele pentru o mai mare eficiență și pierderea rapidă de grăsime. HITT are o multitudine de beneficii precum: Durează mai puțin timp și eficient. Nu ai nevoie de o sală de sport sau de greutate. Camera dvs. Studiile au arătat rezultate uimitoare cu HIIT și pierderea de grăsime.

Un studiu care a analizat efectul exercițiului intermitent de intensitate mare asupra compoziției corporale a bărbaților tineri supraponderali a puteți pierde centimetri fără pierdere în greutate că, cu trei sesiuni de 20 de minute HIIT pe săptămână, timp de 12 săptămâni, au pierdut în medie 4,4 kilograme de grăsime corporală, fără modificări dietetice. Acest lucru este uriaș!

Imaginează-ți cum ar arăta rezultatele cu modificările dietetice. O dietă alimentară întreagă cele mai bune greutăți de rutină pentru pierderea în greutate accelera pierderea de grăsime. Ceea ce mănânci este la fel de important exercițiu. O dietă alimentară întreagă umplută cu alimente procesate minim vă permite să mâncați mai liber, fără să vă faceți griji de numărarea caloriilor.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

O dietă alimentară integrală are mai puține calorii și mai mulți nutrienți decât o dietă umplută cu alimente procesate.

Veți experimenta mai puține pofte, deoarece corpul dvs. Cel mai bun mod de a aborda o dietă alimentară integrală este să creezi o dietă din alimente întregi pe care le iubești. Utilizați dietele populare ca cadru, dar toată lumea este diferită, iar o dietă stabilită nu va funcționa pentru toată lumea. Variați opțiunile alimentare pentru a reduce plictiseala și pentru a primi o gamă largă de micronutrienți. O dietă alimentară integrală ar putea consta din alimente precum: Somon, creveți sălbatici, peștișori și peștii sălbatici, bizoni, rațe Orez sălbatic, Quinoa, Paste de fasole neagră și cartof dulce Kale, Arugula, Spanac și Creștere de apă Usturoi, ciuperci și ceapă Miere, sirop de arțar și ciocolată ecologică întunecată O dietă care funcționează efectiv pentru dumneavoastră va asigura pierderea de grăsime pe termen lung.

Postul intermitent ajută la păstrarea grăsimilor pierdute.

greutăți vs cardio

În ultimii ani, postul intermitent a explodat în popularitate. Vedetele de la Hollywood vorbesc despre avantajele minunate ale postului. În realitate, postul nu este nimic nou. Înainte de vârsta agriculturii, oamenii posteau zilnic, deoarece alimentele erau rare. Corpurile noastre nu au evoluat cu adevărat de atunci. Suntem concepute pentru mâncare sporadică.

Cum sa alegi cele mai bune greutati pentru obiectivele tale

Când pornești prima oară, se va simți ciudat și parcă ai muri de foame. După câteva săptămâni, te vei aclimata și vei permite ca excesul de grăsime să cadă mai repede. Dacă mănânci când te trezești prima dată, îți inundați sistemul cu glucoză. Corpul tău este proiectat pentru a arde toate depozitele de glucoză înainte de a se transforma în grăsime pentru energie. Când întârzieți prima masă cu câteva ore, vă permiteți corpului să ardă grăsimea mai mult timp.

Blog despre culturism

De-a lungul timpului, acest compus are ca rezultat un corp mai slab. Cel mai bun mod de a începe postul este să practicați metoda 8. Metoda Leangains vă permite să pierdeți grăsimea corporală în timp ce construiți masa musculară slabă. Dacă ar fi să încetezi să mănânci la 8 pm cu o seară înainte să începi să mănânci a doua zi a doua.

Ghidul începătorilor finali pentru postul intermitent prezintă mai multe detalii despre modul în care postul îți va crește pierderea de grăsime corporală. Când combinați antrenamentul cardio și greutatea HIITcreați o dietă alimentară întreagă și începeți un protocol de post, veți cele mai bune greutăți de rutină pentru pierderea în greutate excesul de grăsime în bine.

Aspecte importante de avut in vedere la achizitia greutatilor

Răspunsul 3: Știu cheia pierderii de grăsime, trebuie doar să fac mai mult cardio. Are sens, nu? Pierderea de grăsime este practic să arzi mai mult decât consumi? Pentru a maximiza arsurile calorii, trebuie să faceți mai multe. Așa că pune-ți pantofii de alergare, obține-ți o listă de redare bună și aleargă pe loc până când începi să te descarci. Acest lucru cum să arzi grăsimea într-o săptămână bine și bine până când aveți aproximativ o săptămână.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp.

Rezultatele sunt mai clare și sunteți doar opțiunea de a alerga mai mult. Deci, acea sesiune de 30 de minute pe care abia o puteți stoarce se transformă în 60 de minute și mai mult stres. Iterarea modernă a pierderii de grăsime Iterarea modernă a pierderii de grăsime MILF se referă la esențialism - luarea a ceea ce funcționează și dublarea acesteia. În ultimii 20 de ani au fost efectuate o grămadă de cercetări privind exercițiile fizice și nutriția, care trebuie încorporate în pierderea de grăsime eficientă.

Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate

MILF are două principii - Creșterea consumului excesiv de oxigen după exercițiu EPOC Crește sensibilitatea la insulină Cuplând aceste două principii împreună cu o masă plăcută și câteva flori și sigur vei avea noroc. Îmi pare rău, mi-a luat 15 minute să găsesc un acronim care să funcționeze - a trebuit să obțin cel puțin o glumă.

pierderea în greutate de coco cum să slăbești la 30 de ani

Dacă simțiți ochii strălucind peste sărit în jos spre Will Ferrell. Adenozina trifosfat ATPmolecula folosită pentru a vă contracta mușchii, poate fi produsă cu oxigen aerobic sau fără oxigen anaerob.

Pentru a vă ajuta să vă amintiți diferența, cred că eu am nevoie de oxigen la o clasă de aerobic. Evident, într-un leotard care se topeste cu ochii.

Calea anaerobă este bună pentru o scurtă explozie de energie, precum ridicarea nu pot slăbi ibs sau sprintul.

Scapa de Constipatie Rapid si Natural! -Remediu natural pentru constipatie - Arborele vietii

Durează doar câteva secunde și ATP se poate regenera rapid cu ajutorul glicogenului din mușchii tăi. După cum probabil ați văzut în propriul antrenament, există o limită pentru cât de mult vă puteți regenera într-un timp scurt.

Calea aerobă este mai potrivită pentru energia pe termen lung cu intensitate scăzută, precum rularea timp de 30 de minute. Această cale folosește acizi grași grăsimi pentru a ajuta la regenerarea ATP. Acesta este un proces mai lent, dar este mai cele mai bune greutăți de rutină pentru pierderea în greutate.

Pentru a pune o imagine a ceea ce se întâmplă și când - în timpul setului dvs. Când v-ați lovit capacul de regenerare este atunci când vine insuficiența musculară. În timp ce te odihnești, calea aerobică preia sarcinile de regenerare prin arderea acizilor grași. OK, știința este terminată. Bine ai revenit. Știi când încerci să dormi după o situație stresantă sau lucrezi târziu în noapte și fugi de oaie să contezi?

nam goong pierdere în greutate min slăbește în 3 luni în mod natural

Asta pentru că corpul tău are nevoie de timp pentru a reveni la normal înainte de a-i permite să se relaxeze în somn. Același lucru se întâmplă și după antrenament. Corpul tău are nevoie de timp pentru a readuce totul la o stare pre-antrenament. Excesul de consum de oxigen post-exercițiu sau EPOC este procesul de revenire la normal.

Caloriile au ars mersul

Toate aceste lucrări pentru a reveni la normal sunt arderea caloriilor și este cunoscută sub denumirea de după. Pentru a crește concentrarea EPOC pe utilizarea căii anaerobe, prin adăugarea mai multor greutăți, perioade de repaus scurte și antrenament de înaltă intensitate HIIT. Făcând cardio ca alergând pe banda de rulare, consumul de oxigen este ridicat, astfel încât să arzi mai multe calorii decât ai face în aceeași durată de ridicare a greutăților.

Dar, după ce ai terminat antrenamentul - în cazul haltereului - corpul tău poate dura până la 38 de ore pentru a reveni la calorii normale care ard tot timpul. EPOC este ca și cum ai câștiga interes pentru o investiție. Pierderea eficientă de grăsime nu înseamnă despre câte calorii poți arde în antrenamentul tău. Este vorba despre arderea mai multor calorii în general.

Acesta este un motiv uriaș pentru care ridicarea greutăților este o opțiune mai bună pentru pierderea de grăsimi decât cardio nesfârșit.

Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea

Acest lucru este complet de faptul că este, de asemenea, mai distractiv. Crește sensibilitatea la insulină Ați observat vreodată că unii oameni pot mânca jumătate de duzină de prăjituri și nu câștigă un kilogram în timp ce altcineva poate mânca aceeași cantitate și poate câștiga o altă bărbie? O mare parte a diferenței are legătură cu sensibilitatea la insulină. Insulina este un hormon secretat de pancreas pentru a ajuta la mutarea glicogenului zahărului din fluxul sanguin.

O persoană care este sensibilă la insulină va muta glicogenul în mușchi. Mușchii devin mai mari și cei bogați devin mai bogați. O persoană care este insensibilă la insulină necesită mai multă insulină pentru a face aceeași muncă. Dar, creșterea insulinei declanșează creșterea mai multă grăsime decât creșterea mușchilor și, de asemenea, le redescrește pancreasul. Consumul de alimente bogate în zahăr de ani de zile face ca pancreasul dvs.

Cum ar fi să conduci mașina prea tare timp îndelungat, în timp nu se poate menține. Introduceți diabetul de tip II. Deci, cum te poți îndepărta de tipul II și să te faci sensibil la insulină? Câștigă mușchi. Acest lucru se întâmplă prin a fi puternic. Spre deosebire de cardio, unde corpul tău devine mai eficient pe măsură ce te îmbunătățești.

Ridicarea greutăților te determină să fii mai ineficient cu atât devii mai bine.

scădere în greutate wyomissing pa baterie arzător de grăsime

Greutatea crește. Ridicarea greutății este mai impozabilă pe corp, ceea ce face ca pierderea de grăsime să fie mult mai ușoară. Pentru a face acest lucru și pentru a evita platoul este nevoie de o abordare cu bicicleta la antrenamentul dvs.