Șase strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă


Mai ales daca nu stii ce faci si te arunci la ultima dieta racneto-traznet care tocmai a aparut si-ti promite ca vei topi acele 10 kg in plus daca nu mananci acele 10 alimente.

Pierderea rapidă și sănătoasă în greutate 🌶 - fără efect yo-yo

Riscurile la dieta sunt cat se poate de reale si sansele tale ca dupa dieta sa te ingrasi la loc si chiar putin extra, sa fie acolo șase strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă mari. Si ai vazut din articolul anterior ca exista 13 astfel de riscuri la dietadin care cele mai serioase sunt cele 10 asa-numite adaptari metabolice.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Hai sa parcurgem impreuna cele 6 strategii care iti reduc riscurile la dieta, iti permit sa tii in frau aceste adaptari metabolice si iti cresc considerabil sansele de a avea o experienta pozitiva cu incercarile tale de a tine o dieta. Adica, arzi mai putine calorii decat obisnuiai s-o faci. Parte din asta se datoreaza faptului ca ti se reduce greutatea corporala, deci arzi mai putine calorii miscandu-te.

Dar partea cea mai mare e de departe data de o serie de mecanisme pe care le-ai vazut in articolul cu cele 13 pericole la dietacum ar fi mecanisme legate de mitocondrii, nivele de hormoni si creier. Corpul tau, intrucat sesizeaza imputinarea caloriilor, se adapteaza sa fie mai eficient un lucru rau, de data asta si sa arda mai putine calorii.

9 strategii pentru o pierdere in greutate rapida si sanatoasa | lampioanezburatoare.ro

Iar ce poti tu face, in primul si-n primul rand, pentru a diminua riscurile la dieta, este… 1. Controlarea rapiditatii pierderii in greutate Daca scopul tau e sa iti pastrezi masa musculara in vreme ce atenuezi adaptarile metabolice cum ar si trebui sa fiee de preferat sa eviti o pierdere brusca in greutate. Pentru prima varianta, a fost indus un deficit de Cal, iar pentru a doua, unul de doar Cal.

Pentru ambele grupuri, aportul proteic a fost mentinut la cel putin 1. Dupa cum era de asteptat, grupul 1KG a pierdut mai mult in greutate si mai mult din grasime decat cel 0.

Cuvinte cheie de căutare

Dar, in acelasi timp, grupul 1KG a suferit si o scadere mult mai mare in testosteron. Asta inseamna ca femeile din grupul cu deficitul agresiv au fost mai afectate de riscurile la dieta si mai predispuse la a pierde masa musculara care, mai departe, conduce la arderea de mai multe calorii in repaus. Sa nu mai pierdere in greutate ca un nivel mult prea mic de testosteron la femei poate conduce si la probleme cu fertilitatea, apetitul sexual sau menstruatii neregulate si chiar pierdute.

Intr-un alt studiu, de data asta pe 24 de sportivi profesionisti [ 2 ], acestia au fost impartiti in 2 grupe: una cu o pierdere in greutate mai lenta de 0.

1. Renunță la fumat

S-a constatat ca grupul cu pierdere mai agresiva a pierdut din masa neadipoasa foarte putin, ce-i drept, 0. Acesta din urma a avut si performante mai bune la sprint pe 40 m, saritura pe verticala si o repetare maximala la genuflexiuni.

Reincarcari si pauze de la dieta Suntem in si deja stim ca ceea ce conduce la pierdere in greutate e deficitul caloric, nu abtinerea de la shaorma sau faptul ca nu mananci la Mc.

efect de cultură de slăbire cum să îndepărtați grăsimea din tocată gătită

Tot ce fac astea din urma e sa te ajute sa fii intr-un deficit caloric. Am sa impartasesc cu tine, insa, ceva ce se stie mai putin despre deficitul caloric.

Sigur, ai nevoie de el ca sa slabesti si fara nu poti.

cum să-i determini pe părinți să slăbească scăderea în greutate ajută la hipertensiunea pulmonară

Ei, acum deja vezi cum ai mai multe variante. Iar asta e o chestie pe care nu multi o stiu, dar tu o stii acum: deficitul caloric nu trebuie sa fie unul liniar!

pierderea în greutate a iubirii puteți pierde centimetri și nu greutate

Si nu poate cafeaua te face să slăbești ca nu trebuie sa fie, dar chiar ajuta sa nu fie, dupa cum ai sa vezi. Asa ca, in functie de scara de timp la care te raportezi zi, saptamana, lunaai mai multe variante.

Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă? - Pastile De Slabit Eficiente

In cazul celei de-a doua, e arhicunoscuta strategie pe care o stim cu totii: postul intermitent Intermittent Fasting. Acesta presupunea alocarea unei ferestre din zi de regula de ore in care se consuma toate mesele.

bare de căutare bune pentru pierderea în greutate pentru ce sunt arzătoarele de grăsime

Cea mai populara forma de IF este sa sari peste micul dejun, sa incepi sa mananci in jurul orei 12 si sa termini cu toate mesele la ora Unele studii arata cum postul intermitent poate fi potrivit pentru a induce un deficit caloric indirect [ 4 ], prin aceea ca oamenii au o fereastra de timp limitata la dispozitie pentru a manca, deci vor consuma mai putine calorii. Un alt studiu șase strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă ca, desi participantii au raportat o senzatie de foame mai mare inainte de fereastra de timp alocata meselor, tot ei au raportat si o senzatie de satietate mai mare dupa prima masa [ 5 ], aceasta fiind de proportii mai mari, avand in vedere comasarea caloriile de pe o zi intreaga intr-o fereastra mai scurta de timp.

  1. Despre nutritie Preocuparea legata de slabirea rapida este ca presupune eforturi foarte mari in privinta alimentatiei si a exercitiului fizic.
  2. De ce nu este bine sa slabesc prea repede? | lampioanezburatoare.ro
  3. Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă?
  4. 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus
  5. Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  6. 7 strategii prin care iti reduci riscurile la dieta - The Fit Baker
  7. Dieta și mișcarea contează, te mențin și sănătoasă.

In orice caz, daca esti genul de persoana care prefera cateva mese mai mari, iar apoi sa uite de mancare pe perioade mai lungi din zi, aceasta abordare s-ar putea sa ti se potriveasca. Exista deja destul de multe studii care au cercetat diferite protocoale de astfel de manipulari ale deficitului, in incercarea de a diminua riscurile la dieta. Ideea din spatele acestora e in felul urmator: crescand aportul caloric mai ales prin carbohidratiexista sanse sa cresti nivelele de leptina si hormoni tiroidieni si ai vazut importanta lorsa maresti numarul de calorii pe care il arzi, sa sporesti glicogenul din muschi si ficat si, nu in ultimul rand, sa iei o pauza psihologica de la dieta care, de regula, presupune o restrictionare de carbohidrati, mai ales in faze avansate.

Iar aceste idei nu au izvorat din neant.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp. Alte motive precum dorința de a trăi o viață mai lungă, de a fi mai activ sau de a atinge un obiectiv cum ar fi alergarea la un maraton te pot ajuta să menții obiceiurile sănătoase.

Exista dovezi clare care sprijina efectele acute ale zilelor de incarcare asupra hormonilor si energiei consumate.

Deci, ca si strategie de pierdere in greutate, o astfel de abordare e ca si cum ai face un pas in fata, urmat de cativa in spate.

Controlează alimentația emoțională

Nu suntem la salsa, deci nu ne intereseaza asta. Rezultatele de aici te vor surprinde. Ai vazut ca unul din cele 13 riscuri la dieta e ca rata metabolica bazala BMR iti descreste, deci arzi mai putine calorii in repaus. Grupul cu aceasta abordare neliniara a sfarsit perioada de deficit cu o BMR mai mare decat grupul cu deficitul constant, ceea ce are sens, avand, in medie, un deficit mai mic pe tot parcursul studiului, deci dieta fiind mai putin agresiva.