Ar trebui să slăbești înainte de burtă, Ești Slab dar ai Burtă? Află soluția în doi pași!


By Radu Antoniu January 31, 31 Cea mai mare parte a bărbaților care se apucă de sală vor să ajungă la un corp musculos și definit.

Ei vor o talie subțire, umeri lați, piept pătrățos cu o linie definită între pectorali, brațe groase și un ar trebui să slăbești înainte de burtă lat care le face trunchiul în formă de V. Așa cum am vorbit în PDF-ul gratuit Harta spre un Corp Frumos fiecare persoană are de urmat un proces diferit ca să ajungă la un corp musculos și definit.

Pentru barbatii cu burtica | lampioanezburatoare.ro

Oricine poate ajunge acolo. Ei au probabil cel mai mult de muncă și de aceea în articolul ăsta mă adresez lor. Mai jos vei citi în detaliu ce trebuie să facă cei Skinny-Fat pentru a obține un corp musculos și definit. E un articol lung, dar dacă de mult timp încerci să iei masă musculară sau să-ți faci abdomen 6pack și nu reușești, ți-aș sugera să-l citești pe tot cu atenție de mai multe ori chiar.

din pierderea de grăsime

Vei descoperi în sfârșit cum să pui masă musculară și să scapi de grăsimea de pe abdomen. Hai să începem.

Ce să faci ca să slăbești peste zece kilograme ca mine și să fii și sănătos

De ce e cineva Skinny-Fat? Cred că e folositor să înțelegem prima dată cauzele pentru care o persoană e subțire dar are burtă sau grăsime pe piept și spate.

Genetica Fără îndoială cea mai întâlnită cauză e genetica. Ai văzut două exemple în poza de la începutul articolului.

Eticheta privată de pierdere în greutate

Datorită structurii osoase ei au cutia toracică mai îngustă, umerii și spatele mai subțiri dar sunt mai lați în partea de mijloc a corpului omul din dreapta. La extremități ei au oasele subțiri încheieturi și glezne subțiri și au natural foarte puțină masă musculară pe picioare, brațe, piept și spate.

În plus, natura le-a dat tendința de a lua mai multă grăsime decât mușchi când ar trebui să slăbești înainte de burtă mult și să piardă mai ușor mușchi atunci când mănâncă prea puțin. Hei, dacă așa ești și tu și-ți vine să-ți bagi picioarele în ele gene, te înțeleg. Într-adevăr ai mai mult de lucrat decât alții. Dar stai liniștit, poți să ajungi la un corp foarte frumos dacă faci ce trebuie o să afli mai jos ce anume.

Cei care au pierdut masă musculară la slăbit Un alt mod de a ajunge subțire dar încă pufos și moale e să slăbești aiurea. Sunt unii oameni care țin diete de slăbit proaste, mănâncă prea puțin și prea puține proteine, fac o grămadă de exerciții cardio și nu ridică greutăți. Ca rezultat pierd o bună parte din masa lor musculară odată cu grăsimea.

În final ajung să fie subțiri dar nu musculoși, ci moi și grași.

  • Filtre de slăbire a corpului
  • Academia mea de slăbit
  • Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim.
  • Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog

În general fetele fac greșeala asta dar se mai întâmplă și la băieți. Uite câteva exemple: Care e soluția? Deci adevărata problemă a cuiva Skinny-Fat e că persoana are prea puțină masă musculară și prea multă grăsime.

Sunt prea grași și prea slabi în același timp. Soluția așadar e creșterea masei musculare și scăderea sau menținerea grăsimii corporale.

Scapa de Burta ca un Barbat Adevarat - Programul Complet

Trebuie să îmbunătățim raportul dintre grăsime și mușchi iar asta înseamnă că greutatea persoanei trebuie aproape întotdeauna să crească în final. Cum facem asta? Pasul 1 — Alimentația Partea frumoasă e că ei pot slăbi și lua masă musculară în același timp. Totuși, în funcție de situația fiecăruia, trebuie să aleagă pe care dintre cele două vrea să se concentreze. Poți slăbi mai mult și să iei mai puțină masă musculară sau poți lua mai multă masă musculară și să slăbești mai puțin.

Dacă vrei cel mai mult să scapi de grăsime Dacă cel mai mult te deranjează burta, atunci ar trebui să te concentrezi prima dată pe slăbirea de grăsime. Vei putea lua și masă musculară în timpul ăsta cu antrenamentele potrivite despre care vom vorbi mai jos. Modul cum slăbești grăsime e mâncând mai puține calorii decât arzi. Caloriile măsoară energia pe care o folosește corpul. Orice mâncăm conține calorii.

Orice mișcare facem inclusiv respirația, digestia, bătăile inimii, etc. În funcție de raportul dintre caloriile pe care le mâncăm și cele pe care le ardem, se pot întâmpla 3 lucruri: Caloriile mâncate sunt egale cu cele arse. Greutatea ta rămâne aceeași.

Cei mai mulți oameni mențin acest echilibru inconștient.

Ce să faci ca să slăbești peste zece kilograme ca mine și să fii și sănătos

Caloriile mâncate sunt mai multe decât cele arse. Treptat începi să iei în greutate. Caloriile mâncate sunt mai puține decât cele arse. Începi să slăbești.

Deficitul de calorii este compensat prin arderea de grăsime. Asta se întâmplă la dietă sau atunci când faci mult cardio. Pentru slăbit grăsime avem nevoie de numărul 3: un deficit caloric. Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie cât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

  • Obezii nu pot slăbi
  • Scădere în greutate bariatrică tuscaloosa
  • Pentru a scăpa de ea, trebuie să ai mese regulate, să ai o dietă echilibrată, care să nu conțină produse de tip fast-food.
  • Ești Slab dar ai Burtă? Află soluția în doi pași! – Think Eat Lift

În acele calorii zilnice trebuie să ai grijă să incluzi și cam 2g de proteine pe kg pentru a putea crește în masă musculară sau să o menții. Numerele de calorii potrivite se schimbă în funcție de greutatea fiecăruia. Cu o dietă ca cea de mai sus, vei putea slăbi cam g de grăsime pe săptămână dar vei putea și să crești în masă musculară.

cea mai bună metodă de a pierde în greutate la depakot

Vei avea nutrienții necesari recuperării și creșterii musculare după antrenament. După ce ai dat burta jos, trebuie să ridici caloriile la menținere pentru a te opri din scăzut în greutate.

Apoi, după ce ai stat vreo săptămâni la menținere, ți-aș recomanda să te schimbi pe un surplus de calorii când mănânci mai mult decât menținerea pentru a putea începe să crești în greutate și a lua mai mută masă musculară. Citește în continuare ca să afli cum să faci asta. Dacă vrei mai mult să iei masă musculară Dacă nu ai așa de multă grăsime pe burtă sau ai dat-o jos prin dietă ar trebui să te concentrezi pe creșterea în masă musculară. Astfel îți vei face spatele mai lat, pieptul și umerii mai mari și brațele mai groase.

Ca să crești rapid în masă musculară ai nevoie să mănânci un surplus de calorii, deci ceva mai mult decât până acum. Dar nu trebuie să mănânci ca un spart, altfel te vei îngrășa inutil.

pierde grăsimea corporală în șase săptămâni

Un surplus ar trebui să slăbești înainte de burtă corect asigură limita maximă de nutrienți care pot fi folosiți pentru creșterea musculară, dar nu o depășește. Deci practic crești în masă musculară la rata maximă, dar eviți să iei și multă grăsime pe lângă.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Asta înseamnă aproximativ 36kcal pe kg de masă corporală. În totalul de calorii ar trebui să incluzi 2g de proteine pe kg ca să asiguri creșterea musculară. Asta îți asigură că majoritatea masei luate va fi masă musculară în condițiile în care te antrenezi la sală și crești în forță.

Perioada de pus masă ar trebui extinsă cât de mult timp posibil, de aceea nu e bine să crești repede în greutate. În plus, nu vrei cum arde unul? pui rapid burta la loc.

Cum sa ai un abdomen plat in 7 zile

Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii Pasul 2 — Antrenamentul Ca să crești rapid în masă musculară, trebuie să devii puternic la câteva exerciții de bază. Creșterea tensiunii e principalul factor care determină adaptarea mușchilor și creșterea lor. Deși mușchii cresc și datorită deteriorării fibrelor musculare și a extenuării lordacă tensiunea asupra mușchilor nu devine progresiv mai mare, creșterea lor e limitată.

puterea minții pentru pierderea în greutate

Trebuie să devii cât mai puternic la exercițiile la care poți să ridici cea mai mare greutate: Împins la Piept, Tracțiuni, Presa la Umeri, Flotări la Paralele, Genoflexiuni, Îndreptări. Scopul la sală e să mergi să-ți bați recordurile în forță, nu să simți mușchiul că a lucrat. Ce produce creșterea musculară sunt recordurile personale.

La sală ai să vezi de multe ori exact inversul. Băieți subțirei care fac o grămadă de flexii la biceps cu gantere la întâmplare, extensii la triceps la scripete, abdomene, aparate pentru spate și piept și nici măcar nu fac picioare. Cresc ei în felul ăsta? Nu prea. Bun, uite ce rutină de antrenament i-aș recomanda unui începător complet: Luni Încălzire pune un pic sângele în mișcare : întinde-ți mușchii, încălzește-ți încheieturile, fă niște sărituri cu genunchii la piept.

Tracțiuni la Încercând să slăbești în perioada ta cu greutăți dacă e posibil sau Tracțiuni la Helcometru dacă nu poți face cu greutatea corpului 3 serii slabire 220 kilograme 5 repetări secunde odihnă între serii minute odihnă sau cât ai nevoie pentru a te încălzi și pregăti pentru următorul exercițiu Împins la Piept sau Împins la Piept la Înclinat recomand varianta la înclinat dacă vrei să-ți faci pectorali pătrățoși, dezvoltați până la claviculă Încălzire 5 serii x 5 repetări secunde odihnă între serii minute odihnă sau cât ai nevoie pentru a te încălzi și pregăti pentru următorul exercițiu Îndreptări sau Genoflexiuni 5 serii x 5 repetări secunde odihnă între serii Miercuri.