Aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate. Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi


Se estimează că aproape jumătate dintre adulții americani încearcă să slăbească în fiecare an 1.

Pentru copii

Unul dintre cele mai bune moduri de a pierde în greutate este schimbând dieta. Cu toate acestea, numărul mare de planuri de dietă disponibile poate îngreuna începerea, deoarece nu sunteți sigur care dintre ele este cel mai potrivit, durabil și eficient. Unele diete își propun să îți reducă pofta de mâncare pentru a-ți reduce aportul de alimente, în timp ce altele sugerează restricționarea aportului de calorii și carbohidrați sau grăsimi. Ba mai mult, mulți oferă beneficii pentru sănătate care depășesc pierderea în greutate.

Iată cele mai bune 8 planuri de dietă care vă ajută să slăbiți și să vă îmbunătățiți sănătatea generală. Postul intermitent Postul intermitent este o strategie dietetică care circulă între perioadele de post și alimentație. Cum functioneaza: Postul intermitent restricționează timpul pe care vi se permite să îl mâncați, ceea ce reprezintă o modalitate simplă de a reduce aportul caloric. Acest lucru poate duce la pierderea în greutate - cu excepția cazului în care compensați consumând prea multă mâncare în perioadele permise.

Alte studii au descoperit că postul intermitent poate crește arderea grăsimilor păstrând masa musculară, ceea ce poate îmbunătăți metabolismul 3, 4.

CUM SĂ URMAȚI O DIETĂ DE REDUCERE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -

Alte beneficii: Postul intermitent a fost legat de efectele anti-îmbătrânire, sensibilitatea crescută la insulină, îmbunătățirea sănătății creierului, reducerea inflamației și multe alte beneficii 5, 6. Acestea fiind spuse, cei sensibili la scăderea nivelului de zahăr din sânge, cum ar fi unele persoane cu diabet zaharat, greutate mică sau o tulburare alimentară, precum și femeile însărcinate sau care alăptează, ar trebui să discute cu un profesionist în sănătate înainte de a începe postul intermitent.

S-a demonstrat că ajută la pierderea în greutate și este legat de multe alte beneficii pentru sănătate. Diete bazate pe plante Dietele pe bază de plante te pot ajuta să slăbești.

vărsă pierderea în greutate procent de pierdere în greutate la naștere

Vegetarianismul și veganismul sunt cele mai populare versiuni, care restricționează produsele de origine animală din motive de sănătate, etice și de mediu.

Cu toate acestea, există și diete pe bază de plante mai flexibile, cum ar fi dieta flexitară, care este o dietă bazată pe plante care permite consumul de produse animale cu moderație.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

Cum functioneaza: Există multe tipuri de vegetarianism, dar majoritatea implică eliminarea tuturor cărnii, păsărilor de curte și a peștilor.

Unii vegetarieni pot evita, de asemenea, ouăle și lactatele. Dieta vegană face un pas mai departe prin restrângerea tuturor produselor de origine animală, precum și a produselor derivate din animale precum lactate, gelatină, miere, zer, cazeină și albumină. Nu există reguli clare pentru dieta flexitară, deoarece este o schimbare a stilului de viață, mai degrabă decât o dietă.

Multe dintre grupurile alimentare restrânse au calorii bogate, astfel că limitarea acestora poate ajuta la pierderea în greutate.

  • Acasă Copii mici Ponderea carbohidraților în dieta zilnică este.
  • Linia de jos Tăierea este o tehnică de antrenament din ce în ce mai populară.
  • Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Pentru noul studiu, Ma şi coautorii au împărţit în două grupe de adulţi obezi cu sindrom metabolic.
  • STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate
  • Vineri,

Pierdere în greutate: Cercetările arată că dietele pe bază de plante sunt eficiente pentru pierderea în greutate 7, 8, 9.

O trecere în revistă a 12 studii, inclusiv 1. În plus, cei care urmează o dietă vegană au pierdut în medie cu 5,5 lire sterline 2,5 kg mai mult decât oamenii care nu consumă o dietă pe bază de plante Dietele pe bază de plante ajută probabil la pierderea în greutate, deoarece acestea tind să fie bogate în fibre, ceea ce vă poate ajuta să rămâneți mai mult timp și săraci în grăsimi bogate în calorii 11, 12, Alte beneficii: Dietele pe bază de plante au fost legate de multe alte beneficii, cum ar fi riscul redus de afecțiuni cronice precum boli de inimă, anumite tipuri de cancer și diabet.

De asemenea, pot fi mai durabile din punct de vedere ecologic decât dietele pe bază de carne 14, 15, 16, O abordare flexitară sau o suplimentare adecvată poate ajuta la luarea în considerare a acestor nutrienți.

Bulb de ceapă - gr. Apă - 2,5 l. Ulei vegetal - 3 linguri Aici am selectat ingredientele borsului și am cântărit toate ingredientele pe o cântare alimentară.

Studiile arată că ajută la pierderea în greutate prin reducerea aportului de calorii și oferă multe alte beneficii. Diete cu conținut scăzut de carbohidrați Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt printre cele mai populare diete pentru pierderea în greutate.

Meniu zilnic de calorii

Unele soiuri reduc carbohidrații mai drastic decât altele. Cum functioneaza: Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați restricționează aportul de carbohidrați în favoarea proteinelor și a grăsimilor.

slăbire gfrag pierderea de grăsime fizicul bărbaților

În dietele cu conținut scăzut de carbohidrați precum keto, corpul tău începe să folosească acizi grași, mai degrabă decât carbohidrați pentru energie, transformându-i în cetone. Acest proces se numește cetoză Pierdere în greutate: Multe studii indică faptul că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot ajuta la pierderea în greutate și pot fi mai eficiente decât dietele convenționale cu conținut scăzut de grăsimi 22, 23, 24, De exemplu, o revizuire a 53 de studii, incluzând de participanți, a constatat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au dus la o pierdere semnificativ mai mare în greutate decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi În plus, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați par a fi destul de eficiente la arderea grăsimilor dăunătoare din burtă 26, 27, Alte beneficii: Cercetările sugerează că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot reduce factorii de risc pentru bolile de inimă, inclusiv nivelul ridicat al colesterolului și al tensiunii arteriale.

De asemenea, pot îmbunătăți nivelul de zahăr din sânge și insulină la persoanele cu diabet zaharat de tip 2 29, Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot fi, de asemenea, dificil de urmat și pot provoca tulburări digestive la unele persoane În situații foarte rare, urmarea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați poate provoca o afecțiune cunoscută sub numele de cetoacidoză, o afecțiune metabolică periculoasă care poate fi fatală dacă nu este tratată 32, Te pot ajuta să slăbești și să ofere multe alte beneficii.

sfaturi de slăbit pentru sănătate ai slabit cu ibs

Dieta paleo Dieta paleo pledează pentru a mânca aceleași alimente pe care ar fi consumat-o strămoșii tăi vânători-culegători. Se bazează pe teoria că bolile moderne sunt legate de dieta occidentală, deoarece susținătorii consideră că organismul uman nu a evoluat pentru a prelucra leguminoasele, cerealele și lactatele.

Cum functioneaza: Dieta paleo pledează aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate consumul de alimente întregi, fructe, legume, aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate slabă, nuci și semințe. Acesta restricționează consumul de alimente procesate, cereale, zahăr și lactate, deși unele versiuni mai puțin restrictive permit unele produse lactate precum brânza.

  • Acest lucru se intampla pentru ca suntem diferiti si abia acum incepem sa intelegem aceasta diversitate, scrie med.
  • Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.
  • Asa cum nu exista 2 persoane perfect identice tot asa nu exista 2 procese metabolice care sa se manifeste la fel.
  • Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi | Medlife
  • Autorul acestei cele mai bune diete este chirurgul plastic Stephen Pratt, care susține că pe lângă cele 14 alimente de mai sus, puteți folosi și altele, dar aportul săptămânal de fasole ar trebui să fie în cantitate de patru porții de g, somon - porții g, curci - g porții și cel puțin g piulițe, împărțite în 5 porții.

Pierdere în greutate: Numeroase studii au arătat că dieta paleo poate ajuta la pierderea în greutate și poate reduce grăsimile dăunătoare din burtă 34, 35, De exemplu, într-un studiu de 3 săptămâni, 14 adulți sănătoși care au urmat o dietă paleo au pierdut în medie 5,1 kilograme 2,3 kg și și-au redus circumferința taliei - un marker pentru grăsimea din burtă - cu o medie de 1,5 cm 0,6 inci Cercetările sugerează, riscuri pentru sănătate de pierdere în greutate asemenea, că dieta paleo poate fi mai plină decât dietele populare, cum ar fi dieta mediteraneană și dietele cu conținut scăzut de grăsimi.

Alte beneficii: Urmând dieta paleo poate reduce mai mulți factori de risc ai bolilor de inimă, cum ar fi tensiunea arterială ridicată, colesterolul cum să arzi grăsimea din corpul tău nivelul trigliceridelor 40, Studiile arată că poate ajuta scăderea în greutate și poate reduce factorii de risc ai bolilor cardiace.

Diete cu conținut scăzut de grăsimi Ca și dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, dietele cu conținut scăzut de grăsimi sunt populare de zeci de ani. Dietele cu conținut scăzut de grăsimi sunt în principal pe bază de plante și limitează produsele din carne și animale. Pierdere în greutate: Deoarece dietele cu conținut scăzut de grăsimi restricționează aportul caloric, acestea pot ajuta la pierderea în greutate 42, 43, 44, O analiză a 33 de studii, inclusiv peste Cu toate acestea, în timp ce dietele cu conținut scăzut de grăsimi par a fi la fel de eficiente ca dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pentru pierderea în greutate în situații controlate, dietele cu conținut scăzut de glucide par a fi mai eficiente zi de zi 22, 46, S-a dovedit că dietele cu conținut scăzut de grăsimi au succes, în special în rândul persoanelor cu obezitate.

Alte beneficii: Dietele cu conținut scăzut de grăsimi au fost legate de un risc redus de boli de inimă și accident vascular cerebral. De asemenea, pot reduce inflamațiile și pot îmbunătăți markerii diabetului 49, 50, Mai mult, dietele cu un conținut foarte scăzut de grăsimi au fost legate de un risc mai mare de sindrom metabolic Studiile au legat dietele cu conținut scăzut de grăsimi la pierderea în greutate și riscurile mai mici de boli de inimă și diabet.

pierde grăsime în 4 săptămâni de ce mi-a încetinit pierderea de grăsime

Dieta mediteraneană Dieta mediteraneană se bazează pe alimente pe care oamenii din țări precum Italia și Grecia le obișnuiau să le mănânce. Deși a fost conceput pentru a reduce riscul de boli de inimă, numeroase studii indică faptul că poate ajuta și pierderea în greutate Cum functioneaza: Dieta mediteraneană pledează pentru consumul multor fructe, legume, nuci, semințe, leguminoase, tuberculi, cereale integrale, pește, fructe de mare și ulei de măsline extra virgin.

pierde focuri de grăsime pierde in greutate tumblr de inspiratie

Alimentele precum păsările de curte, ouăle și produsele lactate trebuie consumate cu moderație. Între timp, carnea roșie este limitată. În plus, dieta mediteraneană restricționează cerealele rafinate, grăsimile aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate, uleiurile rafinate, carnea procesată, adaosul de zahăr și alte alimente extrem de procesate.

Cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate - Fructe

Pierdere în greutate: Deși nu este în mod special o dietă de slăbit, multe studii arată că adoptarea unei diete în stil mediteranean poate ajuta la pierderea în greutate 53, 54, De exemplu, o analiză a 19 studii a constatat că persoanele care au combinat dieta mediteraneană cu exerciții fizice sau restricții de calorii au pierdut în medie cu 8,8 lire sterline 4 kg mai mult decât cele pe o dietă de control Alte beneficii: Dieta mediteraneană încurajează consumul multor alimente bogate în antioxidanți, care pot ajuta la combaterea inflamației și a stresului oxidativ prin neutralizarea radicalilor liberi.

A fost legată de riscuri reduse de boli de inimă și deces prematur 55, Deși nu este o dietă de scădere în greutate, studiile arată că poate promova pierderea în greutate și sănătatea generală. WW Observatori de greutate WW, fostul Watchers, este unul dintre cele mai populare programe de slăbit la nivel mondial.