5 strategii de pierdere în greutate


pierdeți în greutate pentru a pierde grăsime

Iată cum. Deci, ați decis să utilizați dieta fără gluten pentru a pierde în greutate.

9 strategii pentru o pierdere in greutate rapida si sanatoasa | lampioanezburatoare.ro

Sunteți încurajați de cât de bine pare să lucreze pentru alții, dar cum puteți să vă asigurați că dieta va funcționa pentru dvs. Adevărul este că rezultatele pe care le-ați văzut unele vedete devin par a fi magice.

poate cafeaua te face să slăbești

Dar nu sunt de fapt. În schimb, aceste rezultate sunt rezultatul unei alimentații atente, al unei exerciții - și da, al unei diete lipsite de grâu și gluten.

Fresh articles

Dar este departe de a stabili care dintre acești factori este cel mai important. Există o dezbatere despre faptul că grâul și glutenul, de fapt, vă ajută să pierdeți greutatea mai ușor decât pur și simplu dieta.

Unii dieteticieni spun că scăderea glutenului din dieta ta înseamnă că ai mai puțină mâncare și, prin urmare, consumați mai puține calorii în general Vezi detalii despre dezbatere și cele mai recente cercetări privind pierderea în greutate fără gluten - funcționează? Cu toate acestea, alți experți - în special, cardiologul dr. William Davis, autor al grâului Belly -argue, că grâul și nu doar proteina glutenului în grâu mărește de fapt apetitul, determinând să mâncați mai mult.

Pasul 1: Stabiliți mai multe obiective

Davis mi-a spus într-un interviu că grâul conține compuși stimulatori ai apetitului care încurajează corpul tău să producă mai multă insulină, un hormon care te poate determina să depozitezi grăsime. Cu toate acestea, nu există o cercetare independentă care să demonstreze această afirmație.

Cum poate scăderea greutății fără gluten să funcționeze mai bine? În practica proprie, dr. Davis a văzut că oamenii scad o medie de aproximativ 15 până la 20 de lire sterline într-o lună când elimină pur și simplu grâu.

9 strategii pentru o pierdere in greutate rapida si sanatoasa

Da, kilometrajul dvs. Dar vestea bună este că există câteva modalități pe care le puteți încerca să vă maximizați rezultatele și eforturile de scădere în greutate fără gluten. Iată cinci strategii care vă pot ajuta să scăpați cu 5 strategii de pierdere în greutate cu succes atunci când urmăriți dieta fără gluten: Evitați alimentele prelucrate fără gluten Da, acest amestec de tort fără gluten arată delicios și are un gust destul de aproape de realitate.

  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  • Strategii pentru succesul pierderii în greutate fără gluten

Dar pentru a pierde greutatea cu grâu și fără gluten, va trebui să vă îndreptați. Câteva produse fără gluten pe bază de cereale, cum ar fi gustări, pâine, pizza, prăjituri și prăjituri, au chiar și calorii mai mari și pot provoca un răspuns al insulinei chiar mai puternic decât capsele de grâu pe care le înlocuiesc.

În plus, mulți oameni par să creadă că termenul de "fără gluten" de pe etichetă înseamnă de fapt "fără calorii" er, nu atât de mult. Ia-o de la mine: Consumul de calorii mai mult pentru că sunt găsite în alimente fără gluten nu vă va ajuta să pierdeți greutatea Numărați caloriile din alimentele fără glutendeoarece ele se numără prea mult, la fel ca și calorii în alimente fără gluten.

Urmăriți-vă totalul caloriilor Mulți oameni găsesc că scade greutatea aparent fără efort atunci când merg fără gluten Acest punct, spune Dr. Davis, pare sa vina la aproximativ 15 - 20 de lire sterline in valoare de pierderea in greutate pentru multi oameni.

Un studiu a descoperit ca cei care pierd in greutate rapid se pot mentine mai bine la noua greutate decat cei care pierd in greutate mai lent. Alt studiu a confirmat ca cei care pierd in greutate rapid e posibil sa o faca pentru totdeauna. Aceste noua strategii pot avea rezultate rapide, fara riscuri.

Adevărul este că mergerea fără gluten tinde să scadă pofta și apetitul în general cel puțin după ce pofta inițială pentru tratamentele pe bază de grâu a scăzutiar scăderea poftei de mâncare duce la - ghici ce?

Pentru a menține balonul de pierdere în greutate, va trebui probabil să începeți să numărați calorii. Începeți imediat și este posibil să nu ajungeți la acel platou unde eforturile dvs. Consumați carbohidrați cu conținut scăzut de carbohidrați, fără cereale sau cu paleo în plus față de lipsa de gluten Acest lucru este controversat, dar Dr.

Davis și alți avocați ai unei diete fără grâu și gluten pentru scăderea în greutate consideră că o dietă bogată în carburi este cea mai bună pentru pierderea în greutate. Nu este vorba doar de carbohidrații pe bază de grâu care stimulează producția de insulină și te fac foame, teoria merge - sunt toți carbohidrații.

Davis pledează pentru limitarea alimentelor bogate în carbohidrați cum ar fi legumele și fructele și elimină în totalitate produsele pe bază de cereale fără gluten, cum ar fi cerealele și pâinea, cele mai multe gustări cum ar fi chipsurile de cartofi fără gluten și alimentele care conțin sirop de porumb de fructoză. Rețineți că juriul încă nu mai este pe dieta Paleo - alți experți avertizează că veți trece prin vitamine valoroase, fibre și alte substanțe nutritive, dacă scapi de alimente cum ar fi fructele, fasolea și orezul din cereale integrale.

In timp ce programele de scadere a greutatii s-au dovedit a avea succes, mentinerea scaderii a ramas o problema in ciuda utilizarii a numeroase strategii de schimbare a comportamentului. Au fost examinate diferite strategii precum contactul continuu cu terapeutul, antrenamentul de prevenire a recaderii, oferirea de alimente preambalate, implementarea suportului celor in aceeasi situatie si includerea programelor cu multe fatete dupa tratamentul de pierdere a greutatii. Sint implicate instruirea in recunoasterea circumstantelor de risc mare pentru recadere, cum ar fi mincatul la petreceri sau la restaurant, si restructurarea gindurilor negative pentru a coopera cu sentimentul de vina legat de nereusita. De asemenea, este implicat un proces in 5 pasi care include identificarea problemei de catre individ, formularea solutiei alternative, luarea deciziilor, si testarea si evaluarea acelor decizii pina la rezolvarea problemei.

Cu toate acestea, este posibil să vă gândiți la nevoile dvs. Asigurați-vă numărul de carbohidrați. Asigurați-vă că sunteți cu adevărat, cu adevărat fără grâu și lipsiți de gluten O mulțime de oameni cred că sunt fără gluten atunci când nu sunt cu adevărat gluten se ascunde în multe locuri pe care nu le suspectațiiar la unii oameni dovezile 5 strategii de pierdere în greutate arată că și cantități mici de grâu și gluten par să reducă pierderea în greutate când acestea sunt consumate în mod regulat.

  1. Pasul 5: Nu renunta niciodata 9 strategii pentru o pierdere in greutate rapida si sanatoasa Noiembrie
  2. Scăderea în greutate a atenției feminine
  3. Cel mai bun arzător de grăsime euforic
  4. Calendarul de ardere a grasimilor

Nu a fost efectuată nicio cercetare în acest domeniu există puține cercetări disponibile privind scăderea în greutate fără gluten, în generaldar dacă sunteți serios încercați să pierdeți fără gluten, vă recomandăm să încercați să eliminați toate grâul și glutenul - altfel, avertizează Dr.

Davis, este posibil să nu opriți complet răspunsul la insulină care vă împiedică să renunțați la kilogramele.

Specificați-vă.

Nu uitați să faceți exerciții Acesta ar putea fi cel mai important tip al tuturor. Tăierea grâului și a glutenului vă poate ajuta să pierdeți greutatea mai ușor, dar dacă doriți cu adevărat să vă accelerați eforturile, va trebui să rupeți o sudoare.

puteți slăbi cântând mai mult

Exercițiul vă poate ajuta să construiți mai multe mușchi și să pierdeți grăsime Nu vă vedeți noua dumneavoastră dietă fără gluten, ca înlocuitor al loviturilor în sală - asigurați-vă că vă faceți timp pentru anumite activități fizice sănătoase. Un cuvânt din Da, folosirea grâului fără gluten poate ajuta la începerea eforturilor de scădere în greutate. Dar nu este un glont magic - pentru a obține cele mai bune rezultate posibile și corpul pe care îl dorițiva trebui să puneți mai multă muncă decât să căutați cuvintele "gluten-free" pe o pungă de cookie-uri.

  • MENTINEREA SCADERII IN GREUTATE - Doctor Info Ro

Includeți un exercițiu bun și un pic de calorii-numărare, și ar trebui să vă aflați pe drumul spre succes. Grâu de grâu. Rodale Press, Marcason, W.

Related Content

Există dovezi pentru a susține afirmația că o dietă fără gluten ar trebui utilizată pentru scăderea în greutate? Jurnalul Asociației Dietetice Americane. Related Content.