40 de lire de pierdere în greutate


Linia de jos Pierderea în greutate poate fi incredibil de dificilă indiferent dacă căutați să slăbiți cinci kilograme sau Nu numai că necesită schimbări ale regimului de viață și ale stilului de viață, ci necesită destul de multă răbdare.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Din fericire, utilizarea unui amestec de strategii dovedite poate simplifica și accelera pierderea în greutate. Iată 10 dintre cele mai bune metode de a arunca rapid și în siguranță 20 de kilograme.

Pierderea în greutate apare atunci când utilizați mai multe calorii decât luați, fie prin reducerea aportului sau creșterea activității fizice. Deși tăierea caloriilor singure nu este în general considerată o modalitate durabilă de a pierde în greutate, numărarea caloriilor poate fi un instrument eficient de pierdere în greutate atunci când este asociată cu alte modificări ale dietei și stilului de viață.

10 lire în 2 luni: Plan de mâncare pentru pierderea în greutate

Urmărirea aportului caloric vă poate crește conștientizarea a ceea ce puneți pe farfurie, oferindu-vă cunoștințele de care aveți nevoie pentru a face alegeri mai sănătoase. Interesant, o revizuire a 37 de studii a constatat că programele de pierdere în greutate care 40 de lire de pierdere în greutate inclus numărarea caloriilor au dus la 7,3 lire sterline 3,3 kg mai multă pierdere în greutate decât cele care nu au făcut-o 1.

Încercați să urmăriți aportul caloric folosind o aplicație sau un jurnal alimentar. Bea mai multă apă Îmbunătățirea aportului de apă este o modalitate simplă de a stimula pierderea în greutate cu efort minim. Cercetările arată că apa poate îmbunătăți pierderea în greutate prin creșterea metabolismului, crescând temporar caloriile pe care corpul le arde după mâncare.

A bea apă cu mese poate, de asemenea, să vă păstreze senzația de plin, reducând pofta de mâncare și aportul. Pentru cele mai bune rezultate, beți cel puțin 34—68 uncii lichide litri de apă pe zi pentru a maximiza pierderea în greutate.

Cum să pierzi 50 de lire sterline în 2 luni

Pentru cele mai bune rezultate, bea cel puțin 34—68 uncii lichide litri de apă pe zi. Proteinele pot ajuta, de asemenea, la reducerea poftei de mâncare și la scăderea aportului de calorii.

peste 65 de ani și încearcă să slăbească

De asemenea, poate promova sentimente de plinătate pentru a reduce aportul de calorii. Tăiați-vă consumul de carbohidrați Scăderea aportului de glucide rafinate este o altă strategie utilă pentru accelerarea pierderii în greutate. Carburile rafinate au fost îndepărtate de conținutul de nutrienți 40 de lire de pierdere în greutate fibre în timpul procesării, rezultând un produs final care nu conține nutrienți.

Cum să pierzi 20 de lire cât mai repede posibil

Ba mai mult, au de obicei un indice glicemic ridicat, ceea ce înseamnă că sunt digerate și absorbite rapid. Digestia rapidă duce la vârfuri și prăbușiri ale nivelului de zahăr din sânge, urmată de foame crescută 9. Consumul mare de carbohidrati rafinati a fost, de asemenea, legat de cresterea grasimilor corporale si cresterea in greutate.

De exemplu, un studiu realizat la 2. Un alt studiu mic a avut rezultate similare, raportând că o dietă bogată în cereale integrale a scăzut atât greutatea corporală, cât și aportul de calorii în comparație cu o dietă axată pe cerealele rafinate Pentru a începe, pur și simplu schimbați boabele rafinate în paste, pâine albă, cereale și produse preambalate pentru alternative sănătoase, cu cereale integrale, precum cuscus, quinoa, orez brun sau orz.

Începeți ridicarea greutăților Antrenamentul de rezistență este un tip de exercițiu care presupune lucrul împotriva unei forțe pentru creșterea forței și rezistenței musculare. Adăugarea antrenamentului de rezistență la rutina ta poate crește arderea grăsimilor și metabolismul pentru a te ajuta să arzi mai multe calorii, chiar și în repaus.

  1. Pinterest Cu stima Salutari Aprecierea lui Jaime Hathcock Aici, la Men's Health ne-ar plăcea să vă spunem povestiri ale unor oameni adevărați care își schimbau trupurile — și viața lor — sperăm că transformările lor dramatice vă vor ajuta Fii inspirat Începeți-vă propria pierdere în greutate Există multe modalități diferite de a pierde în greutate între exerciții și mâncărime în mod corespunzător, inclusiv băieți care au plecat în cetină, au zdrobit antrenamentele HIIT și au dezvoltat un stil de viață mai sănătos în jurul valorii de Mulți au pierdut mai mult de de lire sterline — și fotografiile lor înainte și după sunt, desigur, incredibile.
  2. Transformări incredibile de pierdere în greutate în
  3. Opinii amix gel de ardere a grăsimilor
  4. CUM SĂ PIERZI 20 DE LIRE CâT MAI REPEDE POSIBIL - FITNESS -
  5. Ziua 7 Alimentație densă de nutrienți În timp ce numărați calorii și exercițiile fizice este încă cea mai bună modalitate de a pierde în greutate, poate fi epuizant atunci când este făcut pe termen lung.

Între timp, un alt studiu realizat în 94 de femei a sugerat că antrenamentul de rezistență a păstrat masa fără grăsime și metabolismul după pierderea în greutate, permițând organismului să ardă mai multe calorii pe parcursul zilei Începeți lovind sala de gimnastică sau făcând exerciții de greutate corporală acasă, cum ar fi ghemuțe, scânduri și balustrade.

Mănâncă mai multă fibră Fibra se mișcă încet și nedigerată prin tractul gastrointestinal, încetinind golirea stomacului pentru a vă păstra mai mult timp 14, Un studiu la bărbați sănătoși a constatat că consumul a 33 de grame de fibre insolubile, care se găsește în mod obișnuit în grâu și legume, a fost eficient în scăderea apetitului și a aportului alimentar Efectele care stimulează sățietatea fibrei pot produce mari avantaje în ceea ce privește controlul greutății. Fructele, legumele, cerealele integrale, nucile și semințele sunt toate surse excelente de fibre care sunt integrante pentru o dietă sănătoasă de slăbit.

Setați o programă de somn Deși nu există nicio îndoială că schimbarea regimului alimentar și a rutinei de exerciții fizice sunt cele mai importante două rute pentru a pierde 20 de kilograme, suma pe care o dormiți ar putea juca un rol. Și la fel cum să obțineți suficient somn vă poate configura pentru succes, privarea de somn poate determina kilogramele să se împacheteze încet moduri simple 2 pierd in greutate timp.

Un studiu după Un alt studiu a arătat că chiar și o singură noapte de privare de somn poate crește nivelul hormonilor foamei, ceea ce ar putea duce la creșterea apetitului și creșterea în greutate Încercați să practicați un ritual de culcare în fiecare seară, respectând o rutină și minimizând aportul de cofeină înainte de culcare pentru a stabili un ciclu de somn sănătos și pentru a spori pierderea în greutate.

În schimb, privarea de somn poate duce la creșterea foamei și creșterea în greutate.

pierderea în greutate prin fenugreek

Rămâneți la răspundere Rămâneți la răspundere pentru obiectivele dvs. Există multe moduri diferite de a face acest lucru. De exemplu, cântărirea zilnică a fost asociată cu pierderea în greutate crescută și cu un risc redus de redresare în greutate, comparativ cu cântărirea mai puțin frecventă Cercetările sugerează, de asemenea, că păstrarea unui jurnal alimentar pentru a-ți monitoriza singur aportul și progresul te poate ajuta să pierzi mai mult în greutate și să îl menții mai mult timp 23, Puteți, de asemenea, să încercați să vă asociați cu un prieten sau să vă alăturați unei comunități online de slăbit, pentru a vă crește motivația și a rămâne pe cale să atingeți obiectivele dvs.

Cântărește-te zilnic, păstrând un jurnal alimentar și împerecherea cu un prieten sunt toate strategiile eficiente pentru a îmbunătăți pierderea în greutate.

muschiul irlandez te face sa slabesti

Adăugați Cardio la rutina dvs. Indiferent dacă doriți să pierdeți o jumătate de kilogram sau 20, adăugarea de cardio la rutina dvs. Cardio, cunoscut și sub denumirea de exerciții aerobe, este o formă de activitate fizică care îți crește ritmul cardiac și ajută la întărirea inimii și a plămânilor.

Pierdere normală în greutate pe lună

Ba mai mult, crește caloriile pe care corpul le arde pentru a ajuta la pierderea de grăsimi și pierdere în greutate. Un studiu efectuat la de participanți supraponderali și obezi a arătat că exercițiul cardio singur a fost eficient la inducerea unei pierderi semnificative în greutate. De fapt, efectuarea cardio pentru a arde fie calorii, fie calorii de cinci ori pe săptămână timp de 10 luni, a dus la o pierdere în greutate medie de 8,6 lire 3,9 kg și respectiv 11,5 lire 5,2 kg Pentru a maximiza pierderea în greutate, vizați de minute de cardio în fiecare săptămână sau aproximativ 20—40 minute în fiecare zi Mersul, alergatul, săriturile, vârful și boxul sunt câteva antrenamente cardio ușoare și plăcute, care pot ameliora pierderea în greutate.

Mănâncă încet și cu atenție Mindfulness este o practică care presupune să deveniți mai change4life pierde în greutate de gândurile și sentimentele dvs.

Mâncarea lentă și exersarea atenției poate ajuta la creșterea pierderii în greutate și scăderea aportului, permițându-vă, de asemenea, să vă bucurați de mâncare. De exemplu, un studiu mic a demonstrat că consumul lent a dus la creșteri mai mari ale hormonilor sățioși și a sentimentelor de plinătate decât a mânca într-un ritm mai rapid În mod similar, un studiu efectuat la 30 de femei sănătoase a arătat că consumul lent a dus la scăderea aportului caloric și la sentimente mai mari de plenitudine în comparație cu consumul mai rapid Încercați să minimizați distragerile în timp ce mâncați, mestecați mai bine mâncarea și beți apă cu masa pentru a vă ajuta să încetiniți și să vă bucurați.

Linia de jos Deși pierderea a 20 de kilograme poate părea o provocare majoră, aceasta poate fi făcută rapid și în siguranță, făcând câteva modificări simple în dieta și stilul dvs. Pentru cele mai bune rezultate, amestecați și potriviți aceste sfaturi pentru a îmbunătăți pierderea în greutate și sănătatea generală. Cu puțină răbdare și determinare, este posibil să dai jos 20 de kilograme pentru a-ți atinge obiectivele de slăbit în cel mai scurt timp.